allnatura.nl- Logo - Beoordelingen

allnatura.nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 sep 2020
allnatura.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 50.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

20 jan 2024
Geweldig!! Wat een heerlijk dekbed slaap zo veel beter dan een goedkopere, was ook op tijd binnen service ook erg goed, telefonisch keurig te woord gestaan alleen maar tevreden.
IV
ine v.
amstelveen

23 nov 2023
De kussens hebben veel te weinig vulling, zelfs de het laatste kussen wat ik besteld heb voor "volwassenen" was heel plat. Ik krijg er nekpijn van en zal helaas nooit meer van allnatura bestellen. het is jammer omdat de stoffen wel heel goed zijn maar voor ondersteuning zit er gewoon te weinig vulling in.

Beoordelingen voor allnatura.nl

IV
ine v.
amstelveen
20 jan 2024
15 jul 2023
mooie fijne producten ( wollen dekens )
1 mei 2023
23 nov 2023