patchkast.nl

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden931 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2020
patchkast.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dinsdagmiddag een patchkast besteld en woensdag einde middag stond hij in ons magazijn. Zeer nette kast en een supersnelle levering. Hartelijk dank en ga zo door

Na 3 pogingen misschien gelukt om af te leveren terwijl er de gehele dag iemand op de zaak is. is al betaald krijg ik ook nog een factuur van een andere firma naam om deze binnen 14 dagen te betalen. Sorry maar ik kan er niets anders van maken. ik hoop dat het vandaag goed gaat anders bestel ik hem elders.

Beoordelingen voor patchkast.nl

netjes op tijd geleverd en bij tekort aan 1 besteld onderdeel met een goed alternatief gekomen
Snelle levering goed materiaal en duidelijk uitleg waar nodig !
Perfect!!

Altijd snelle levering zonder gedoe. Aanrader dus.

Vaak genoeg besteld bij PatchKast.nl, van de grootste patchkast tot het kleinste kabeltje. Altijd snelle levering zonder gedoe. Aanrader dus.
Bestellen ging makkelijk en de levering was redelijk vlot. Bestelling was compleet en voldeed aan de verwachtingen.

Cat 6 Surface Mount box…

Heb 2 mount boxen besteld voor internet. Heb ze nog niet geplaatst maar wel werden ze snel geleverd. Top
9 mrt 2024
Snelle levering, juiste prijs, makkelijk besteld gewoon zaosl het hoord te zijn
Snelle levering, prijstechnisch erg interessant
Goede snelle levering.
24 mrt 2024
23 mrt 2024

Na 3 pogingen mischien gelukt om af te…

9 mrt 2024

Kabels gekregen zoals ik had gesteld, maar hoger gefactureerd bedrag dan verwacht

Kabels gekregen zoals ik had besteld. Kreeg een catalogus waar 1 euro voor berekend werd die ik niet had besteld aan waar ik helemaal niets aan heb. Het uiteindelijke bedrag is ook hoger dan tijdens het bestellen werd aangegeven.
Ben telefonisch goed geholpen