chespsport.nl- Logo - Beoordelingen

chespsport.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 nov 2023
chespsport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle verzending. De broek die ik kreeg was echter vies. Het leek wel gedragen. Ik heb direct een bericht hierover gestuurd met foto's en gevraagd om een ander exemplaar. In eerste instantie kreeg ik geen reactie. N.a.v. mijn review hebben we alsnog contact gehad en werd een zeer nette oplossing aangeboden. Chespsport reageerde snel op mijn mailtjes.

Artikel werd op de website als voorradig aangegeven, bleek helaas niet zo te zijn. Zou ook niet meer te leveren zijn, wat dus wel het geval was bij een andere aanbieder.

Beoordelingen voor chespsport.nl

Verkoper denkt mee

Had 2x achter elkaar een bestelling geplaatst wat zou betekenen ook 2x verzend kosten ,maar verkoper denkt mee en crediteerde 1x de verzendkosten en voegde pakketjes samen top geregeld
Antwoord van chespsport.nl
Graag gedaan en bedankt voor de review. Veel plezier met de tassen.

Nog niets ontvangen

Na een foute start door postNL inmiddels mijn pakketje ontvangen. Man lief is blij met zijn dartwallet en de kwaliteit is ook zeer goed
11 feb 2024
Super dat je nog een keer erop terugkomt. Bedankt voor de heldere communicatie...

Topservice!

Met een fijne korting een mooi racket aangeschaft. Goeie service met levering op locatie naar keuze. Dank weer Bart-Jan!
11 feb 2024
Veel plezier met de Astrox. Tot de volgende keer...
Snel en vakkundig geholpen. Altijd bereid om mee te denken.
Antwoord van chespsport.nl
Veel plezier met de Gripfixer en bedankt voor je feedback
11 feb 2024
Als het weer nu nog meewerkt kan je lekker van de badmintonset genieten. Dank je wel!
3 feb 2024
3 feb 2024
Hallo Yoram... bedankt voor je review. Wel jammer dat je je, zoals aangegeven, niet kan voorstellen dat er software problemen waren. Dat bewijzen de 15 bestelpogingen wel. We blijven er aan werken
Geweldig geholpen Initieel ging het niet helemaal soepel met de levering, persoonlijk contact gehad met Chespsport en ik ben uitstekend geholpen. Het kan overal gebeuren dat het niet helemaal goed gaat, hoe het dan opgelost wordt onderscheidt een bedrijf. Bedankt!
25 dec 2023
Supergoed en snel geholpen! Ik had hij een andere webshop besteld die hun levering niet na kon komen. Na contact te hebben gehad met chesp sport hebben ze er alles aan gedaan om de volgende dag alsnog het product in huis te hebben!
25 dec 2023
En dat het Eye X.lite 125 Pro squashracket maar veel speelplezier mag geven. En hulde ook voor PostNL. Dat mag ook wel een keer gezegd worden
16 dec 2023
De persoonlijke reactie en advies die ik via de mail kreeg. Echt het gevoel dat er iemand met je meedenkt
Antwoord van chespsport.nl
Heel veel plezier met de Nanoflare 1000 Tour. Let it shine!
Snelle levering en het persoonlijk berichtje in de vorm van een kerstkaart werd enorm gewaardeerd!
Antwoord van chespsport.nl
Graag gedaan en veel plezier met de Gripfixer
15 nov 2023

Nieuw squash racket

Ik werd goed geholpen met de keuze voor een nieuw squash racket, via het online portaal.
17 nov 2023
Veel plezier met je Salming squashracket.
24 dec 2023

Goed advies!

Goed advies, snel antwoord op vragen. Bestelling soepel afgehandeld.
25 dec 2023
Veel plezier met de Salming Hawk. Even puzzelen met de maat maar dan heb je ook wat :-)
Goede oplossing geboden toen het hestelde toch nietleverbaar bleek.
Antwoord van chespsport.nl
We hebben even moeten zoeken maar lekker padellen moet nu zeker lukken.
Goede communicatie, afspraak is afspraak en snelle levering
Antwoord van chespsport.nl
Succes met je bespanwerk badminton, tennis en squash in omgeving Amersfoort.
6 jan 2024
Beste sportshop. Mij enorm geholpen met mijn aanvraag
Antwoord van chespsport.nl
Dank je wel. Hopelijk was alles nog op tijd :-)
Niks, zelfs een kerstkaartje erbij gekregen..
Fijne Feestdagen en pas goed op elkaar :-) Geniet van de SHB50
Vriendelijke en persoonlijke service.
Antwoord van chespsport.nl
Bedankt voor de review. Veel plezier met de handdoek en Vibration Stoppers (nu alle drie!)