wearegarcia.nl- Logo - Beoordelingen

wearegarcia.nl

289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
wearegarcia.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
Goede service sale broek gaf in winkelmand normale prijs aan na contact te hebben gehad werd geadviseerd of wachten tot e het zouden aanpassen of mail erachteraan met de vraag het verschil terug te storten. Bedrag stond snel op mijn rekening. Medewerkers nemen snel op en zijn behulpzaam.

6 artikelen besteld en na twee dagen kreeg een mail dat er helemaal niks wordt geleverd omdat de voorraad niet klopte. Dat er iets niet wordt geleverd kan ik begrip voor opbrengen maar een hele order annuleren kan echt niet! En dan kan ik vervolgens nog een x aantal dagen wachten tot het geld wordt terug gestort. Ik heb ook gebeld met de klantenservice, werd keurig geholpen maar schoot er niks mee op.

Beoordelingen voor wearegarcia.nl

27 sep 2023
Geen jeans op de website zetten. Die niet op voorraad zijn.
28 sep 2023
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
2 keer bestelling geannuleerd omdat voorraad niet klopt.
4 nov 2023
Goedemorgen, Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Beloof geen korting om het vervolgens niet te geven
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: webshop@wearegarcia.com. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Deleted my order i did not receive my money back!
Antwoord van wearegarcia.nl
Goodmorning, thank you for your review and feedback. We have sent you an e-mail. Kind Regards, Customer Serivce Garcia
Artikel besteld maar bleek niet op voorraad
7 nov 2023
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Het spijt ons te vernemen dat het niet geleverd kon worden. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Levering is na 2 weken nog niet gekomen
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, voor meer informatie over de status van je bestelling, adviseren we je om contact op te nemen met de klantenserverice: klantenservice@jeanscentre.nl
31 dec 2023
Artikelen niet leverbaar na betaling
21 okt 2023
Ik kan nergens mijn bestelling zien
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, hartelijk bedankt voor het achterlaten van je review. We zullen per mail een update sturen omtrent jouw bestelling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
20 jun 2023
de bestelde artikelen opsturen
21 jun 2023
Goedemorgen, hartelijk bedankt voor je feedback. Wij zullen je een update sturen met betrekking tot je bestelling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia.
17 jun 2023
Broek was veel te groot
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je een vraag hebben over het omruilen of retourneren van een item dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl
3 mei 2023

Broek niet gelregen

Broek niet gekregen
3 mei 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor je review. Wij hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
16 dec 2023
Hartelijk dank voor je review. Wat jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent. Mocht je feedback voor ons hebben dan ontvangen we dit graag. Je kunt een e-mail sturen naar: webshop@wearegarcia.com Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
28 jul 2023
28 jul 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te zien dat je niet tevreden bent. Mocht je feedback voor ons hebben dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: webshop@wearegarcia.com Met vriendelijke groet, Garcia klantenservice