cinderella- Logo - Beoordelingen

cinderella

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2022
cinderella voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De korting van 50% was fijn! De zending was afgeleverd door trunkers op di 2 jan, 18:23 [410069095] Je pakket van Arli Group (warehouse) is succesvol afgeleverd De verzendingsbevestiging van uw bestelling bij Arli Group (warehouse) kwam om 3 januari als email binnen. Dit was 1 dag te laat en dan is zo'n mail overbodig. Of voor de aflevering een mail sturen of geen mail sturen. Geachte heer, mevrouw, Rajk Van Grinsven Wij hebben uw bestelling CINDNL16584 van Arli Group (warehouse) vandaag verzonden met Trunkrs onder zendingsnummer 410069095 . U kunt uw zending traceren via de volgende link: Trace Shipment met vriendelijke groeten, Arli Group (warehouse)

Besteld 2 dekbedovertrekken. Na de eerste wasbeurt was er in de naad van 1 dekbed een opening van 20 cm. Ik heb de naden zelf weer aan elkaar gestikt want ik had geen zin om het dekbedovertrek weer retour te sturen. Ik heb voor Cinderella gekozen omdat het merk staat voor goede kwaliteit, maar bij goede productcontrole had deze fout in het stiksel voorkomen kunnen worden. Ondanks dit ongemak toch erg blij met deze dekbedovertrekken.

Beoordelingen voor cinderella

25 jul 2023
Katoenen hoeslakens. Zijn een beetje ruw, niet glad. Waarschijnlijk met de prijs te maken
26 jul 2023
Beste, Waarmee mogen wij u helpen? Ik begrijp dat u niet helemaal tevreden bent. Wij komen graag even met u in contact.
8 jul 2023
Dekbed overtrek was vies (waarschijnlijk water kring door dat verpakking nat is geworden)
Antwoord van cinderella
Beste Harriet, Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wij gaan dit met je in orde maken en wij zullen contact met je opnemen! Liefs, Team Cinderella
14 nov 2023
Lange tijd geleden besteld en geen informatie, geen bericht, geen item gekregen. Jammer
12 jul 2023
Product niet ontvangen en nog geen oplossing en antwoord wanneer ze gaan leveren
12 jul 2023
Beste Alice, Wij hebben u een mail gestuurd met daarin onze reactie. Liefs, Team Cinderella
15 nov 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen en heb geen idee wanneer het wel komt.
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Baal ervan.
15 okt 2023
Mijn bestelling is nog steeds niet gekeverd
21 jun 2023
Pakket nog niet ontvangen! 13-6 besteld!
22 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft. Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Team Cinderella
12 nov 2023
Na mijn bestelling niks meer gehoord.
16 sep 2023
Bestelling is niet binnen.
19 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat je bestelling je nog niet heeft bereikt. Bij Cinderella streven we er altijd naar om de best mogelijke klantervaring te leveren. Wij gaan contact met je opnemen. Team Cinderella
28 mei 2023
Levertijd is te lang
Antwoord van cinderella
Beste Peter, Bedankt voor uw feedback. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Helaas lukt het ons rondom feestdagen niet om de leveringsbelofte na te komen, vandaar dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling dan gewend. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Team Cinderella
23 jun 2023
19 mei 2023