cinderella- Logo - Beoordelingen

cinderella

449 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden972 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2022
cinderella voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De korting van 50% was fijn! De zending was afgeleverd door trunkers op di 2 jan, 18:23 [410069095] Je pakket van Arli Group (warehouse) is succesvol afgeleverd De verzendingsbevestiging van uw bestelling bij Arli Group (warehouse) kwam om 3 januari als email binnen. Dit was 1 dag te laat en dan is zo'n mail overbodig. Of voor de aflevering een mail sturen of geen mail sturen. Geachte heer, mevrouw, Rajk Van Grinsven Wij hebben uw bestelling CINDNL16584 van Arli Group (warehouse) vandaag verzonden met Trunkrs onder zendingsnummer 410069095 . U kunt uw zending traceren via de volgende link: Trace Shipment met vriendelijke groeten, Arli Group (warehouse)

Besteld 2 dekbedovertrekken. Na de eerste wasbeurt was er in de naad van 1 dekbed een opening van 20 cm. Ik heb de naden zelf weer aan elkaar gestikt want ik had geen zin om het dekbedovertrek weer retour te sturen. Ik heb voor Cinderella gekozen omdat het merk staat voor goede kwaliteit, maar bij goede productcontrole had deze fout in het stiksel voorkomen kunnen worden. Ondanks dit ongemak toch erg blij met deze dekbedovertrekken.

Beoordelingen voor cinderella

3 feb 2024
prima
WV
Wim v.
Amsterdam
Omdat ik al een laken van cinderella had, dacht ik, ik bestel er nog een, helaas was dit niet dezelfde als ik had en heb deze teruggestuurd. Als alles afgewikkeld is, bestel ik er toch weer een, heb nu een goede site gevonden, en hoop er het beste van.
Retourneren via vaag pakketpunt is erg onhandig en moet ook nog zelf het retourlabrl printen. Ik heb geen printer!
12 aug 2023
Voor een heel schappelijke prijs heb ik 2 topper-hoeslakens en 2 bijpassende kussenslopen kunnen bestellen in een mooie kleur. Met de kwaliteit van Cinderella was ik al bekend. De eerder gekochte producten blijven ook na vele wasbeurten prachtig. Ik ga er van uit dat ik ook van dit beddengoed weer jarenlang plezier zal hebben. Niets is fijner dan na een intensieve dag in een fris opgemaakt bed met aangenaam bedlinnen te stappen.
31 aug 2023
Beste heer/mevrouw, Op vrijdag 18 augustus heb ik een bestelling op jullie website geplaatst met het Order #CINDNL12717. Deze heb ik ontvangen. Hierbij ontvangt u een klacht om het volgende artikel: Cinderella Weekend topper hoeslaken dubbele split katoen green Maat: 180x210 A96622. Alvorens ik deze in gebruik heb genomen, heb ik deze eerst gewassen, nu zie ik op de naad bij de bovenzijde split
MV
Monique v.
Heemskerk

Bijna 5 sterren

Ik kan nog geen 5 sterren geven omdat de lakens net gewassen zijn. Het merk Cinderella is goed bekend omdat we al meerdere top lakens hebben en doie zijn perfect. Ze blijven op maat in de was en gaan jaren mee.
Topkwaliteit. Levering vond ik voor tegenwoordig best lang duren. Ook geen mail gehad dat het pakje onderweg was.
21 sep 2023
Hele goede klantenservice. Yasemin heeft mij zeer goed en snel geholpen. Eerst was er een hoeslaken niet op voorraad en heeft ze gelijk een andere besteld (meestal moet je dan zelf weer bestellen) en toen het binnen was had ik nog een vraag over iets wat onduidelijk was op de verpakking en ik kreeg gelijk een duidelijke en goed antwoord
16 okt 2023

Telefonische klantenservice prima.

Hoeslaken heel snel in huis, maar ik had een verkeerd hoeslaken besteld. Via www.uwretourzending.nl moest je retourzending aanmelden, maar site werkte niet (enkele dagen geprobeerd). Dan maar gebeld, hele prettige mevrouw aan de lijn gehad, die me uitstekend hielp. Tweede hoeslaken weer net zo snel in huis als eerste, blij mee.
Bij aankoop van 2 dekbed overtrekken bleek er kleur verschil te zijn. Dit gemeld via de mail aan Cinderella. De volgende dag een mail van Cinderella dat zij een nieuw dekbedovertrek leveren en de oude konden houden. Wat mij verbaasde dat een speciaal bedrijf het overtrek nog de zelfde dag bezorgde. Grote klasse.
6 aug 2023
Dekbedhoes en hoeslakens zijn van prima kwaliteit. Snel geleverd. Het enige nadeel is de keuze van Cinderella voor besteldienst GLS. GLS kan onze voordeur niet vinden en heeft geen servicepunt in Culemborg. Als de verzending voortaan met Postnl of DHL kan zou het uitstekend zijn.
SL
Heerlijk geslapen onder ons nieuwe dekbed. Bed opgemaakt met nieuwe moltons (perfect ), en met nieuwe onderlakens die wij iets te breed vonden. En dat terwijl we de juiste maat besteld hadden. De kwaliteit van de onderlakens ook iets te dun.