lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
lampenlicht.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lampenlicht.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

12.426 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 okt. 2022
Ik heb 2 ontzettend leuke en aparte schemerlampen gekocht. Op de site klopt de afbeelding met de werkelijkheid. En omdat ze zo enorm afgeprijsd waren kon ik deze lampen kopen die normaal buiten mijn bereik liggen. Ben er heel blij mee!

7 mei 2022
Voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Denk het niet... Wij hebben donderdag (14:51 uur)een bestelling geplaatst. We gingen expres voor de levering voor de volgende dag. We kregen een track and trace mail dat onze bestelling vrijdag bezorgd zou worden om 17:00 uur. Super! Wij wachten, want een van ons had wedstrijd en de ander moest werken om 18:00 uur. Kregen al een mailtje met hoe we de lamp moesten monteren. Dit was jammer, want het kwam niet. Tegen 18:00 uur stond er dat het zaterdag geleverd zou worden tussen 10:00 en 12:30 uur. Afspraken afgezegd, zodat we de lamp direct konden gaan ophangen. Het kwam nog steeds niet.. Om 13:00 uur gekeken en stond er plots dat de levering zou plaatsvinden op dinsdag 11:00-13:30 uur. Dit is toch niet zoals het hoort?? Klacht per mail gestuurd. Krijgen we eigenlijk alleen maar te lezen dat ons pakket niet correct is verwerkt. That's it...!? Raar dat we dan wel al die berichten met bezorgtijden hebben ontvangen. Wel heel erg jammer, want dan hadden wij dus beter elders kunnen bestellen. Én ook erg jammer dat jullie ons niet op een of andere manier tegemoed proberen te komen...

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Heel wat lampen besteld , de dag erna geleverd. Een ronde lamp was de bolling van scheef, gebeld en heb meteen een nieuwe toe gestuurd gekregen , die de dag erna weer geleverd werd . Dus alles toppie
Snelle behandeling en versturing. Toen bleek dat er een lamp gebroken was werd via een telefoontje alles keurig voor ons geregeld en kwam de volgende dag al een vervangende lamp. Uitstekende service.
G9 lampje 3w 290 lm lichtopbrengst valt een beetje tegen, wel sfeervol. Plastic muurbevestigings plaatje was al gebarsten in de verpakking maar omdat ik er toch in moest boren maakte dat minder uit.
28 okt. 2022
Prima mooie lampen gekocht, prachtige sets, en naderhand moest ik nog een lichtpunt hebben en die kwam gebroken aan, geen probleem, even gebeld en een aardige dame heeft weer een nieuwe opgestuurd,
7 nov. 2022
Per e-mail kreeg ik duidelijke info over mijn aankoop en de levering ervan. Het pakketje kwam op het aangegeven bezorg moment en intact aan. Bovendien ben ik zeer tevreden met de lamp zelf.
2 nov. 2022
We hebben reeds eerder een lamp besteld. Deze was eerst niet leverbaar. Zelfs na langere tijd werd deze netjes opgestuurd en bezorgd. We hoefden zelf niets extra's te doen of te reclameren.
8 nov. 2022
Eerste bestelling was niet in orde: verkeerde lamp in de goede doos. Uiterst snel en prettig opgelost: zeer vriendelijk telefonisch contact en 1 dag later de goede lamp in de goede doos.
30 okt. 2022
Leuke lamp voor mooie prijs, dankzij reviews over slecht oassende schroefjes was ik gewaarschuwd en nam ik t risico . Viel uiteindelijk mee, en nogmaals de korting maakte dit euvel goed
31 okt. 2022
Snelle levering. Maar is het nu echt nodig om na levering en ontvangst diverse mails te sturen, zelfs een mail waarin geschreven wordt dat ik nog iets in mijn winkelwagentje heb staan.
8 nov. 2022
Lampen boven het aanrecht gevonden bij Lamp&Licht. De extra afbeeldingen van gebruikte toepassingen overtuigden me. De lamp verlicht zowel naar boven als naar beneden. Mooi schijnsel.
2 nov. 2022
Very good product quality, fast and efficient shipping and really competitive prices. I ordered from them in July 2022 for the first time, and now returned to make another purchase.
Really easy ordering experience, and the product came really fast and well packed. Everything you wished from a e-commerce store. Thank you again for the beautiful ceiling lamps!
11 nov. 2022
Zeer goede service. De lamp was kapot bij levering. Misschien door de bezorger. Maar er werd direct een nieuwe lamp opgestuurd en ik kon de kapotte lamp kosteloos retour sturen.
3 nov. 2022
Mooie overzichtelijke website met veel foto's per lamp, tekening met maten en complete informatie. Hele mooie kortingsactie waardoor de kampen betaalbaar waren. Snelle levering.
Er was een foutje in de bestelling geslopen doordat de korting niet werd verrekend, maar dat is een paar dagen later uitstekend opgelost. Ik ben zéér tevreden over dit bedrijf!
Hele fijne webshop. Snel in huis. Helaas door postNl 1 lampje stuk geleverd. klantenservice gebeld en de volgende dag al een nieuwe in huis. Top service. Zeker een aanrader!
Snelle levering...na telefonisch contact wilde ik toch andere lampen...gratis retour en nieuwe besteld...geld binnen een week retour... vriendelijk contact en prima service
8 nov. 2022
Lamp is prima. Speciaal dinsdag besteld dat hij woensdag zou komen. Toen bericht dat het donderdag werd. Toen vrijdag. Buren ingeschakeld. Toen kwam hij toch donderdag.....
7 nov. 2022
Prachtig lamp en snel bezorg Alleen jammer dat we de 2de lamp niet volgende dag hebben gekregen want staat erop nu besteld morgen in huis,maar voor derest is het prima
Kwalitatief goede lampen voor een eerlijke prijs! Snelle bezorging na bestelling, waarbij goed wordt gelet op hoe te verpakken zodat er geen/ min mogelijk schade is