lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
lampenlicht.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lampenlicht.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

12.477 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 okt. 2022
Ik heb 2 ontzettend leuke en aparte schemerlampen gekocht. Op de site klopt de afbeelding met de werkelijkheid. En omdat ze zo enorm afgeprijsd waren kon ik deze lampen kopen die normaal buiten mijn bereik liggen. Ben er heel blij mee!

7 mei 2022
Voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Denk het niet... Wij hebben donderdag (14:51 uur)een bestelling geplaatst. We gingen expres voor de levering voor de volgende dag. We kregen een track and trace mail dat onze bestelling vrijdag bezorgd zou worden om 17:00 uur. Super! Wij wachten, want een van ons had wedstrijd en de ander moest werken om 18:00 uur. Kregen al een mailtje met hoe we de lamp moesten monteren. Dit was jammer, want het kwam niet. Tegen 18:00 uur stond er dat het zaterdag geleverd zou worden tussen 10:00 en 12:30 uur. Afspraken afgezegd, zodat we de lamp direct konden gaan ophangen. Het kwam nog steeds niet.. Om 13:00 uur gekeken en stond er plots dat de levering zou plaatsvinden op dinsdag 11:00-13:30 uur. Dit is toch niet zoals het hoort?? Klacht per mail gestuurd. Krijgen we eigenlijk alleen maar te lezen dat ons pakket niet correct is verwerkt. That's it...!? Raar dat we dan wel al die berichten met bezorgtijden hebben ontvangen. Wel heel erg jammer, want dan hadden wij dus beter elders kunnen bestellen. Én ook erg jammer dat jullie ons niet op een of andere manier tegemoed proberen te komen...

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

5 jan. 2023
De lamp die ik bestelde bleek op 2 plaatsen erg beschadigd en schroefdraad pakte niet strak genoeg zodat de boog van de lamp in elkaar zakte. Ik heb gebeld en gezegd. De medewerkster vroeg wat mijn wens was om op te lossen. Ik zei lamp terug en nieuwe sturen. En dat werd ook acuut gedaan. Omdat ik in rolstoel zit was het moeilijk om met de grote doos naar verzendkantoor te gaan. De medewerkster zei dat ik gewoon ups kon bellen die de doos weer zou ophalen. Alleen retour formulier kon ik niet uitprinten want ik heb geen printer maar via kennis kon dat wel. Ik had de volgende dag al de nieuwe lamp mogen ontvangen terwijl de beschadigde nog hier had staan en ik überhaupt nog retour formulier niet had laten uitprinten(wat ik wel doe) en ook nog geen afspraak met ups had gemaakt. Okee het is fout dat de lamp lelijke beschadigingen had en een schroef niet vast genoeg kon worden aangedraaid. En heisa om te retourneren in mijn geval. Maar de medewerkster was echt heel erg vriendelijk en had ze dus in goed vertrouwen acuut nieuwe lamp toegezonden . Die wel goed was. En de kapotte moet ik zelfs eerst tape kopen want was op maar dat het terug sturen zo lang duurt vertrouwde ze wel op. En dat doe ik uiteraard ook. En afspraak ups het pakket komt ophalen moet ik nog bellen. Waarvan ik ook uiteraard direct telefoonnummer van kreeg. Dus niet hele lastige gedoe met terug te sturen. En in goed vertrouwen zonder eerst :formulieren in te vullen en afwachten tot ze in behandeling nemen en na goedkeuring pas nieuw exemplaar sturen bla bla en je 3 weken verder bent.,... NIX DAARVAN! WAS GOED VERTROUWEN EN RAZENDSNEL!....opgelost. Top!
20 jan. 2023
De lamp is echt prachtig. Ook is het makkelijk in elkaar te zetten. Wat een beetje tegenviel is de handleiding. Je ziet slechts een kleine tekening. De instructies mogen naar mijn mening wat concreter. Ook de bezorging kan beter. Post.NL lijkt tegenwoordig de meest onverantwoordelijke postbedrijf te zijn. Het bedrijf kondigt op het laatste moment aan dat de bezorger morgen op je stoep staat en vervolgens heb je geen optie om het bezorgmoment naar een gewenste datum te wijzigen. Daarbij komt de bezorger maar één keer of helemaal niet langs en wordt je pakket zo snel mogelijk bij een ophaalpunt geleverd. Ik vind dat echt niet kunnen. Vooral omdat het een groot en best zwaar pakket was. Ik moest iemand met een auto vragen om mij naar het ophaalpunt te brengen. De grote doos bleek toen ook zwaar beschadigd te zijn, maar gelukkig was er niets stuk. Ik heb de laatste jaren steeds slechtere ervaringen met Post.NL. Hopelijk kiest lampenlicht in de toekomst voor een andere postbedrijf. Wat betreft de service van lampenlicht zelf, daar ben ik zeer tevreden mee. Dank voor de mooie lamp!
Mooi en divers aanbod. Heb een prachtige lamp voor een fijne aanbiedingsprijs kunnen kopen. Klein verbeterpuntje: mijn bestelling met 3 weken levertijd werd na een week opeens toch geleverd, dat vernam ik van PostNL. Ik had het beter gevonden als Lamp&Licht me had geïnformeerd dat het product weer beschikbaar was. Verder heel tevreden, paar jaar terug twee hanglampen gekocht, was 1 vd twee beschadigd, de daarop nieuwe bestelde ook en pas bij de 4e lamp had ik 2 mooie. Op zich niet zo best dat ze beschadigd waren, maar Lamp&Licht werkte fijn mee dat ik steeds een nieuwe bestelde en de andere retour kon sturen
6 jan. 2023
De site is duidelijk en overzichtelijk. We zijn in de winkel in Eindhoven geweest en daar werkt niet echt kundig personeel. We hebben in de winkel nog alles via de site opgezocht en uiteindelijk zelf via de site besteld. Had ik net zo goed mezelf het ritje naar de winkel kunnen besparen. Verdere afhandeling na bestelling is goed. Netjes verpakt verzonden en goed op de hoogte gehouden van status bestelling. Hopen op jaren gebruik van de lamp.
17 jan. 2023
Niets te klagen Ik was een beetje huiverig na de reviews die ik eerder las, maar bij mij verliep alles vlekkeloos. Ik had al heel wat lampenwinkels gezien en vond hier precies wat ik zocht. Ik had in totaal 5 lampen met een mooie korting. Na 2 dagen werd de eerste doos bezorgd. Alles was heel netjes verpakt. De tweede doos kwam een dag later. Ook alles heel zorgvuldig ingepakt. Ik ben dolblij met mijn nieuwe lampen.
In de winkel geweest om te kijken. Daar waren de lampen welke wij graag wilde niet op voorraad te zijn. Deze besteld (op zaterdag) en maandag geleverd door PostNL. Tevreden met de service. Lampen voelen ook degelijk aan. Hier gaan we vast plezier van hebben. Misschien een optie om Philips Hue in het assortiment op te nemen. Zodat het onestop shopping kan worden.
de eerste ledlamp/ventilator maddy die ik bij jullie bestelde was defect tenminste het led gedeelte, na contact met jullie werd er een nieuwe lamp op gestuurd en die werkt perfect . Ik wil jullie toch meegeven zet op de doos die je verstuurd het label breekbaar want de pakkettendienst gaan er niet zachtzinnig mee om . De eerste lamp komt retour naar jullie terug .
9 jan. 2023
Snelle levering, mooie lamp, goede instructies. Op site stond echter dat de levering van de lamp eind januari zou zijn en deze was er binnen een paar dagen. Dat was superfijn natuurlijk! Echter, door de lange levertijd die op de site stond, hebben wij wel overwogen een andere lamp te bestellen ... dat zou toch jammer geweest zijn! Goed bijhouden dus!
De lamp ziet er uit zoals op de afbeelding. Het hangt wel verder voorover dan ik verwachtte waardoor de bovenkant van de lampenkap zichtbaar is. Montage ging vlot en gemakkelijk. De bijgeleverde verlichting was erg lastig te installeren. Er was ook wat verwarring met de leverdatum maar dat doet niets af van de kwaliteit van de lamp, die is prima.
16 jan. 2023

van M. M.
Lampen zijn op zich mooi, alleen vraag ik mij af of de oorspronkelijke prijs wel goed is. Met de korting prima, maar anders is het kwalitatief nogal prijzig. Een ander ding is de mail die je ontvangt over de levering, deze klopt niet en wijzigt ook niet. Pas als je van PostNL mail krijgt, verandert de tijdslevering.
Service. Had een verkeerde aankoop gedaan. Alles is netjes afgehandeld. Je krijgt reacties op de mails. ( zo hoort het ook maar zo wordt er niet altijd te werk gegaan). Prachtige producten voor spotprijzen. Helaas nog geen foto. Blijft voorlopig nog even in de doos. Kom zeker nog eens terug voor een bestelling!!!
16 jan. 2023
op de website is te zien of een specifieke lamp aanwezig is in een winkel, maar er staat niet bij dat dat enkel een showroom is. Ik koos ervoor niet te bestellen en naar de winkel te rijden en kon dus weer naar huis om als nog online te bestellen. Dit is onduidleijk op de website en een behoorlijke teleurstelling
21 jan. 2023
Na het melden van een product dat defect was bij aflevering ontving ik direct (naast excuses) de mogelijkheid om het product te retourneren en dezelfde dag werd nog een nieuw exemplaar opgestuurd. Topservice! En: we hebben bij Lampenlicht precies het model lamp gevonden dat we zochten voor een mooie prijs.
6 jan. 2023
Supersnelle levering, smetteloos verpakt. Nog een mail erachteraan of het installeren gelukt was met nummer van klantenservice voor assistentie erbij: heel netjes. En de lamp zelf is prachtig. Heeft een listige dimmer: bij de beschrijving op de website wordt heel duidelijk uitgelegd hoe die werkt.
17 jan. 2023
Echte lamp was gelijk aan virtuele afbeelding. Levering was snel en netjes verpakt. Een van de kapjes konden we helaas niet vastzetten omdat het voorgemonteerde bevestigingsschroefje scheef zat. Was niet te veranderen omdat voorgeboorde gaatje ook scheef was. Maar lamp hangt en we vinden het mooi.
8 jan. 2023
- Mooie complete levering (incl. M.4 reserveschroefje). - De schuimplastic verpakking steviger maken of in de handleiding stellen dat de doos niet op de brede- maar op de smalle zijde moet worden gelegd bij het uitpakken. De gietijzeren bodem zakt anders door het schuimplastic.
We zijn zeer blij met de lamp, maar het bevestigingsmateriaal bij de lamp is wel van zeer matige kwaliteit. De pluggen zijn niet geschikt om de lamp te dragen en de schroeven zijn van slechte kwaliteit, waardoor je ze vrijwel meteen lam schroeft. Gebruik dus je eigen materiaal.
2 lampen besteld bij lampenlicht. Supersnel geleverd. Helaas bleek toen we de bestelling openden dat er een lamp (glazen) kap was gebroken tijdens het transport. We hebben hier melding van gemaakt en ze hebben een nieuwe lamp naar ons gestuurd. Prima en snel opgelost!
7 jan. 2023
1 ste keer bestelt lamp stuk, gebelt en de volgende dag een nieuwe thuisgestuurd gekregen. Lamp opgehangen keurig netjes voor een kwartier scharnierpunt weer stuk, gebelt en mevrouw bood aan om het geld terug te storten. Prima service aardige mensen, alleen de lamp tja
De ingepakte lampen beter inpakken met beschermfolie. de doosjes van de lampen waren allemaal open en waren niet beschermt ik heb alles moeten controleren of ze het nog wel deden .. Ik had voor een flink bedrag besteld. Verder mooie verlichting voor de komende tijd👍