lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.656 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.066 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Bij twijfel toch gedaan, en nu ben ik ontzettend blij met mijn aankoop!

In eerste instantie was ik een beetje sceptisch over de kwaliteit en service, vooral vanwege de niet al te positieve berichten. Daarom besloot ik om even met hen te bellen om meer duidelijkheid te krijgen voordat ik mijn lampen bij hen zou bestellen. Na enige aarzeling besloot ik toch om ervoor te gaan. Echt, ik begrijp echt niet waar al die slechte recensies vandaan komen! Na twee dagen ontving ik mijn lampen. Ze waren heel goed ingepakt en functioneren perfect! Ik ben er ontzettend blij mee!
3 mrt 2024
Eerste bestelling was de volgende dag in huis. Erg tevreden en alle 3 lampen gehouden. De 2e bestelling was ook snel binnen maar helaas waren de vloerlampen beide niet in orde. Ik kon 3 opties kiezen en na 3 dagen mailen kreeg ik pas duidelijkheid en kreeg de volgende dag 2 vloerlampen opgestuurd. De ander 2 gaan retour. De mailing kan veel sneller maar daarentegen bieden ze goede en een snelle service qua omruiling en bezorging
De hoeveelheid lampen in alle soorten. Ik had nog nooit van jullie gehoord of iets gezien, dus was even van is het wel een goede zaak of .... Maar het was dus een mooie lamp en van goede kwaliteit, ja je weet tegenwoordig niet of alles klopt, en soms niet en ga je de mist in met je aankoop. Ik zou niet weten wat je beter kan doen, alles was volgens mij in orde het zoeken en de foto's alles klopte volgens mij.

Super mooie lamp en een prima service!

De grote lamp die ik zo graag wilde was in de aanbieding. Hier heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. De volgende dag had ik hem met de 18 lampen in huis. Tijdens het transport zijn twee lampen kapot gegaan die zonder verdere discussie een paar dagen later werden bezorgd! Helemaal blij met zowel de aankoop als de verleende service. Hartelijk dank hiervoor! Graag tot de volgende keer. :)
MP
Martin P.
De Ronde Venen

Goede service

Later kwam ik er achter dat ik de verkeerde lampen had besteld. Contact opgenomen met 'Lamp en Licht'. En ik kan ze zonder dat ik retourkosten hoef te betalen, wat ik eigenlijk wel had verwacht, terugsturen. Ook had ik de volgende dat had ik al een antwoord op mijn bericht naar 'Lamp en Licht'. Dit noem ik nou Service met een hoofdletter.
De online pagina was heel makkelijk. Snelle levering. Goed ingepakt zodat er niets stuk kon gaan bij het vervoer. De outlet winkel, was minder. Je kon de voorraad online bekijken per winkel, maan die klopte HELEMAAL NIET! Wat heel slecht overkomt en onnodige rit naar de winekl. En dus teleurgesteld terug naar huis.
Wij hebben een booglamp voor onze zoon gekocht voor zijn nieuwe woning. Omdat het plafond spotjes heeft en geen plafondlamp mogelijk was hadden we voor deze optie gekozen. Staat heel mooi, ook een sieraad in huis. Heel bij mee. Service was goed, snelle levering in goede verpakking. Dank.
Een bestelling werd helaas kapot geleverd, maar binnen 2 dagen kreeg ik zonder problemen een nieuwe thuisbezorgd! Terugsturen van het defecte pakket ook geen probleem. Heb er begrip voor, dat retourzending voor eigen rekening is maar vind dit in dit geval niet terecht.

Prima!

De lampen kwamen goed verpakt en binnen de levertijd aan. Deze lampen waren ook bij Fonq te koop, maar voor een hogere prijs. Dus ook mooi meegenomen! Ik moet de lampen alleen nog aansluiten, dus over het product zelf kan ik nog niet zoveel zeggen.
Alles snel en netjes bezorgd! Als je gaat bestellen en je wilt even snel een vraagje stellen gaat dat niet via de chat… dan moet je een formulier invullen. Via de bestaande reviews en veel gestelde vragen alsnog een antwoord kunnen vinden
PH

Prima klantenservice👍

Bestelling gedaan en die bestelling is ergens blijven hangen en niet doorgekomen . Contact gehad met de klantenservice over het probleem en vanuit daar is er gelijk actie ondernomen waardoor ik de volgende dag alsnog mijn bestelling had.👍

Super service en dito levering van een top product

Heb een staande lamp ‘’s avonds besteld en de volgende dag volgens afspraak is deze geleverd. Super service en het gemak van bestellen en de communicatie over levering van de lamp is gewoon top! Dit bedrijf kan ik zeker aanbevelen!
3 x iets besteld, 3x de dag er na afgeleverd. 1 retour, je krijgt dag later een mail dat ze het hebben ontvangen en vervolgens 2 dagen later een creditnota. Het kan dus allemaal wel! En PostNl gelukkig, niet die onbetrouwbare DHL.

Leuke zwarte lamp!

Makkelijk in elkaar te zetten. Tenminste niet zo industriële uitstraling zoals bij zoveel nu in deze tijd. Het enige vind ik het jammer dat er niet al een dimmer op zit, maar die heb ik er uiteindelijk zelf op gezet.
Ze doen wat je verwacht van een online store. Mijn levering duurde wat langer omdat wat ik besteld had niet alles in voorraad had. Na een kort belletje werd wat wel in magazijn was direct op gestuurd. De rest volgt
Prima lampen en snel opgestuurd. Ze hadden een foutje gemaakt bij het opsturen (1 ipv 2 lampen) wat kan gebeuren. Maar werd bij het melden ervan keurig opgepakt en volgende dag hadden we de andere lamp ook binnen.

Afwikkeling van de koop gaat altijd keurig en men denkt goed mee.

Ruim assortiment. Product komt overeen met omschrijving. Heb al vaker bij dit bedrijf gekocht. Afwikkeling van de koop gaat altijd keurig. Bij telefonische vragen word je goed en netjes geholpen en, men denkt mee.
Nette winkel, ruime keuze. In de showroom een mooie lamp met staafverlichting uitgezocht. Bij online bestelling was deze staafverlichting niet in het assortimen en heb deze elders moetsen bestellen.
Top service, wij hadden de lampenkap beschadigd binnen gekregen. De volgende dag werd er al een nieuwe bezorgd zonder dat we de oude eerst retour hoefde te sturen. Hele fijne klachtafhandeling zo!
Producten zijn nog mooier van kwaliteit dan op de foto’s op de site. Bestellen en betalen gaan gemakkelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorging en ook nog snel bezorgd.