lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nlReviews

lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

Details over lampenlicht.nl

lampenlicht.nl - Beschrijving

Elk huis heeft verlichting nodig! Ben jij op zoek naar functionele én sfeervolle lampen tegen een goede prijs? Dan zit je goed bij lampenlicht! We hebben lampen voor elke denkbare ruimte: van woonkamer, slaapkamer tot aan het kantoor en de tuin. Alle lampen zijn verkrijgbaar in verschillende soorten en maten, zodat jij genoeg keuze hebt! Kies uit zwarte tafellampen, gouden vloerlampen of een stoere kroonluchter! Voor elke kamer thuis heeft lampenlicht de perfecte lamp in de aanbieding, denk aan wandlampen, hanglampen, spots, inbouwlampen, plafondlampen, buitenlampen en nog veel meer! Van modern tot klassiek en van industrieel tot landelijk, je kunt bij lampenlicht alle kanten op! Bij lampenlicht ben je verzekerd van de laagste prijzen, dus je betaalt nooit te veel. Betalingen zijn 100% veilig en jij bepaalt zelf hoe je het liefst betaalt. Mocht je toch niet tevreden zijn over de aankoop, dan heb je 30 dagen om deze terug te sturen en helpen wij je graag aan een ander product of we storten je geld terug! Wij bieden onze lampen online aan in onze webshop waar jij een duidelijk overzicht hebt van elke soort verlichting die lampenlicht te bieden heeft. Verlichting kopen doe je gemakkelijk online! Bekijk alle producten in ons assortiment en kies jouw favoriete lamp meteen uit!
FittinQ B.V.
Smaragdweg 52
5527 LB Hapert
Marijke van der Looy

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

13.583 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

✓ product zoals omschreven ✓ goed verpakt ✓ mooie prijs ✓ snelle levering ✓ fijne klantenservice - enige nadeel is dat je geen externe dimmer kan gebruiken en telkens aan/uit moet doen, totdat je de gewenste stand hebt. Ik had in het begin mijn twijfels, omdat de reviews zo wisselend waren. Om die reden schrijf ik dan ook mijn ervaring, om die eventuele twijfel bij u weg te halen. Het zou de volgende dag geleverd worden, dit was helaas niet zo en daarnaast had ik ook geen bevestiging ontvangen op mijn mail. (Dit lag uiteindelijk aan een klein foutje) Dus ik raakte een beetje in paniek. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice, die mij verder hielp. Hele fijn medewerker en duidelijke gesprek gehad. Mijn bestelling kwam de volgende dag aan. Goed verpakt en al.

Had diverse producten besteld en alles was op voorraad, dit voor 22 uur dus ik wachtte op de verzendbevestiging. Kan druk zijn, prima maar pas na communicatie vanuit mijn kant na één week ontving ik een statusupdate dat sommige producten niet meer op voorraad waren, daarna gemaild voor alternatief en toen we geen antwoord na paar dagen, toen maar gebeld, stond meer dan 10 minuten in wacht, vroeg ik om een wijziging in de order om de order te completeren met vergelijkbare, andere producten. Producten vergelijkbaar waren ook nog duurder geworden, zelfs met prijsgarantie wilde ze dit niet veranderen. Alles was moeizaam en niet mogelijk. Uiteindelijk gekozen voor een halve levering en zou niet zo snel meer kiezen om hier te bestellen. Producten zijn ok, hoewel één product iets beschadigd is, maar na deze ervaring ga ik dit niet meer melden. Betaal liever iets meer bij een goed bedrijf.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Ik heb een halve dag zitten onderzoeken welke (4) lampen ik wilde hebben voor de schrootjesplafonds in de gastenkamers van mijn B&B. Ter vervanging van 50 jaar oude inbouwspots, dus met 4 ronde gaten in de plafonds .... Ik kon goedd uit de voeten met jullie website en vond de informatie heel duidelijk. Dank daarvoor. Uiteindelijk gekozen, betaald en de levering was bijzonder snel. Fijn. Bovendien nog een mail met het aanbod te helpen bij de plaatsing! Keurig, maar was gelukkig niet nodig.
van Lia V.
De eerder bestelde lampenkap was geen goede keuze. Via Whatsapp contact gehad met medewerkster Esther. Kenbaar gemaakt waarom ik de bestelling terug stuurde en een betere keuze voorgesteld. Retourzending was geen probleem en de nieuwe bestelling was de volgende dag geregeld. Nu super blij met de tweede keuze. Hartelijk dank daarvoor Esther! :)
Ik heb een eerdere beoordeling gegeven opdat de verwerking van de retour lang duurde en de spullen in fase werden verwerkt . Dit bracht qat verwarring. Ik ben netjes gebeld en eea is uitgelegd. Dit vind ik echt super attent en het bedrag is ook teruggestort. Hiermee lampenlicht een zeer betrouwbaar bedrijf met een goede en vriendelijke klantenservice
De service is goed, maar het verpakken van de artikelen laat sterk te wensen over. Ik heb twee keer lampen binnen gekregen en de lampen rammelden gewoon in de doos. Er was totaal geen opvulmiddel gebruikt. Zelfs nadat ik telefonisch daar over geklaagd heb, is dat bij de tweede zending niet veranderd. Dat kan (en moet) echt beter.
Ik vind de lamp mooi, degelijke kwaliteit. Is goed op te hangen. 4 sterren zijn dik verdiend. Het zijn er geen 5 vanwege het missen van wat info op de website over de montage. De lamp is namelijk ingericht op aansluiting direct uit de muur. Dit is wel goed op te lossen als je met een snoer en gootje werkt.
We hadden 3 wandlampen besteld, maar kregen helaas de verkeerde lampen geleverd. Na één telefoontje hadden we een dag later de goede lampen op de deurmat staan. De foutief geleverde lampen konden we kostenloos retourneren. Als er iets fout gaat, wordt het goed opgelost. Wat ons betreft een goede service.
Zeer snel en goed geleverde producten. Ook was er een defect peertje bij de lampen geleverd en dat is direct opgelost door de uitstekende en vriendelijke klantenservice die na mijn mail over het defect direct actie hebben ondernomen door nieuwe lampen te sturen. Ik ben zeer tevreden!
Leuke actieprijs van de lampen en de volgende dag in huis, helaas waren de lampen te groot dus geretourneerd. Geld snel terug en de nieuwe bestelling weer de volgende dag in huis. Kleur was iets anders dan verwacht maar zelf overgespoten en nu helemaal naar wens
van Lia V.
Ik heb inmiddels al een beoordeling geschreven. Heb een goede service gehad. Er is meegedacht. Ik had een verkeerde keuze van lampenkap gemaakt. Deze kon ik door de goede service/contact via Whatsapp op een mooie manier oplossen, waarvoor hartelijk dank! :)
de lampen hangen nog niet, dus daar ben ik nog benieuwd naar. tot nu toe is het allemaal vlot gegaan behalve dat post.nl ons tot 2 keer aan toe niet thuis vond terwijl we wel thuis waren dat was wel balen. dat heb ik gemeld maar geen reactie op gekregen.
Na wat onduidelijkheden over het gekochte artikel en contact met de klanten service werd duidelijk hoe de lamp op 2 manieren gebruikt kon worden. De service was super en snel! Geen 9 tot 17 service zelfs in de avond werden mailtjes nog netjes beantwoord.
Op tijd ontvangen keurig verpakt. Duidelijke beschrijving voor het in elkaar zetten van de lamp. Precies wat ik verwachte. Ik geef nooit 5 sterren want dan blijf je niet oplettend. Nu kunnen er nog meer en evt.beter acties worden ondernomen
De lampen zijn prachtig en werden snel geleverd, maar de service die ik ontving toen ik hulp nodig had bij het bestellen van de juiste lichtbronnen was super. Alles werd geduldig uitgelegd en ik ben echt blij met het resultaat.
Mooie lamp maar superslecht verpakt. Alleen in een plasticje en een te grote doos eromheen. Door het transport was de doos helemaal ingedeukt en de lamp daardoor ook. Kon het gelukkig nog terugbuigen maar top was het niet.
Bestelling verliep soepel. Product netjes verpakt en naar verwachting. Levertijd was wel langer dan aangegeven op de site. Ik heb op woensdagavond besteld en het zou vrijdag bezorgd worden. Het kwam echter pas op maandag.
Feitelijk niets in het bijzonder, en dat maakt het juist zo goed: - assortiment; check - prijzen; check - communicatie; check - levering; check Simpelweg, overzichtelijk assortiment en zeer leveringsbetrouwbaar
Wij hadden eerst lampen besteld die bij ontvangst groter waren dan gedacht. Retourmelding gemaakt en verzonden, nieuwe lampen besteld en binnen 5 dagen was alles geregeld incl. de terugbetaling.
Goeie betrouwbare winkel. Lampen van zeker goeie kwaliteiten. Medewerkers helpen je heel goed aan de telefoon! 100 procent aanrader! We hebben in totaal 4 lampen hier gekocht en zeer tevreden.
Geweldig product en zeer goede service! Lampjes waren zoals omschreven en staan erg leuk. Er ging iets mis bij PostNL maar dit werd meteen verholpen zonder gedoe. Ben ik ontzettend blij mee.
Super lamp, wel onduidelijk hoe het precies werkt als je een extern dimmer wil. Hebben nu lampen met een ingebouwde 3-traps dimmer en daarbij blijk je geen externe dimmer nodig te hebben………