lampenlicht.nlBeoordelingen

lampenlicht.nl - Lampen en verlichting online bestellen

Lampenlicht.nl is al jaren dé online specialist op het gebied van lampen en verlichting. Bij ons kom je lampen tegen die geschikt zijn voor iedereen, ongeacht stijl of budget. Al onze lampen zijn op voorraad en daardoor snel leverbaar. Als je voor meer dan € 50 bij ons bestelt, krijg je de lampen gewoon gratis op je deurmat! Bestel je vóór 20.00 uur, dan heb jij jouw bestelling zelfs de volgende werkdag al in huis. Niet tevreden? We helpen je graag aan een ander product of storten je geld terug! Of je nu al weet wat je zoekt of nog inspiratie of advies nodig hebt, slagen doe je bij lampenlicht sowieso! Voor elke kamer heeft lampenlicht de perfecte lamp, denk aan wandlampen, hanglampen, spots, inbouwlampen, plafondlampen, buitenlampen en nog veel meer! Van modern tot klassiek en van industrieel tot landelijk, je kunt bij lampenlicht alle kanten op! In onze webwinkel hebben wij voor jou lampen van gevestigde merken binnen de branche! We hebben ook een groot aanbod aan lichtbronnen. Bij lampenlicht ben je verzekerd van de laagste prijzen, dus je betaalt nooit te veel. Betalingen zijn 100% veilig en jij bepaalt zelf hoe je het liefst betaalt. Mocht je toch niet tevreden zijn over de aankoop, dan heb je 30 dagen om deze terug te sturen en helpen wij je graag aan een ander product of we storten je geld terug! Vragen? Dan kun je contact met ons opnemen via telefoon, mail of chat. Wij helpen jou graag verder! Zo gaan lampenlicht en jij die perfecte lamp vinden.
FittinQ B.V.
Smaragdweg 52
5527 LB Hapert
Marijke van der Looy

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

4.49/5.00

10.159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lampenlicht.nl

Mooie plafondlamp met drie spots . De WiFi lampen waren in eerste instantie lastig te programmeren maar door ze 1 voor 1 in een armatuur te doen wordt het duidelijk en is het gelukt!
Heel blij met m’n lamp
Prima site en snelle levering!
Zeer snelle levering, alles netjes afgehandeld
Prima op tijd geleverd, goede kwaliteit
Prima geregeld allemaal!
Supersnelle levering. Mooie lampen.
Top
Mooie producten en snelle levering heel tevreden
Heldere website, snelle levering.
Zoals eerdere bestellingen snel geleverd en prima verpakt. Mooie lampen tegen een goede prijs.
Zeer snel geleverd en ruime keuze een 8+
top snel geleverd
's morgens besteld en 1dag later thuis.
Het bedrijf is slecht bereikbaar per telefoon een zwaar min punt en het aanbod van G9 led lampjes is minimaal Gr Peter Slegers
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je bericht op Trustedshops. Wat vervelend dat je ons niet hebt kunnen bereiken, door aanhoudende drukte zijn we momenteel minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent, onze excuses daarvoor. Met sfeervolle groet, Wendy Lampenlicht
Zwakke pluggen
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop, de lamp hangt mooi boven de eettafel.
Spot voldoet aan de verwachtingen. Snelle levering.
goede prijs kwaliteit verhouding. snelle levering. levering compleet en zonder defect
Helaas was de lampenvoet kapot, maar heel goed opgelost, alleen het eerste contact hierover duurde net iets te lang. Maar zoals gezegd daarna top opgelost, helemaal blij!