lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
lampenlicht.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lampenlicht.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

12.996 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

14 dec. 2021
Positief:Latere levering was bekend, toch ruim op tijd gekregen. Nadeel: pakket kwam in 2 delen. Terwijl er op de site staat, dat bij levering van meerdere producten wordt gewacht tot alles binnen is. Daardoor leek bij de levering van het eerste pakket , dat er iets fout was gegaan. En dat is jammer van het positieve gevoel van levering. Uiteindelijk is een dag later alsnog het 2e deel van het pakket afgeleverd. Nog een tip. Vrijwel gelijk na het bestellen wordt er door trusted gevraagd naar een mening betreffende bestelling/winkel. Doordat het product nog niet is geleverd (wat keurig is/was aangegeven), kan hier dan ook nog niet op gereageerd worden. Je kan wel reageren met positief of negatief, maar je nergens aangeven dat je nog wacht op je bestelling (en dat dit keurig van te voren was aangegeven). Hierdoor bestaat de kans voor de betreffende winkel dat er geen of een negatieve beoordeling wordt gegeven, terwijl dit eigenlijk onterecht is. Beter zou zijn dat er “ik stel m’n mening geven even uit “-knop. Of dat je aan kan geven dat de geplande leverdatum nog niet is gepasseerd o.i.d. . Hierdoor zou/zal de betreffende winkel (in dit geval dus lampenlicht) waarschijnlijk meer sterren ontvangen, terwijl deze ze misschien nu wel misloopt. En dat is jammer.

7 mei 2022
Voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Denk het niet... Wij hebben donderdag (14:51 uur)een bestelling geplaatst. We gingen expres voor de levering voor de volgende dag. We kregen een track and trace mail dat onze bestelling vrijdag bezorgd zou worden om 17:00 uur. Super! Wij wachten, want een van ons had wedstrijd en de ander moest werken om 18:00 uur. Kregen al een mailtje met hoe we de lamp moesten monteren. Dit was jammer, want het kwam niet. Tegen 18:00 uur stond er dat het zaterdag geleverd zou worden tussen 10:00 en 12:30 uur. Afspraken afgezegd, zodat we de lamp direct konden gaan ophangen. Het kwam nog steeds niet.. Om 13:00 uur gekeken en stond er plots dat de levering zou plaatsvinden op dinsdag 11:00-13:30 uur. Dit is toch niet zoals het hoort?? Klacht per mail gestuurd. Krijgen we eigenlijk alleen maar te lezen dat ons pakket niet correct is verwerkt. That's it...!? Raar dat we dan wel al die berichten met bezorgtijden hebben ontvangen. Wel heel erg jammer, want dan hadden wij dus beter elders kunnen bestellen. Én ook erg jammer dat jullie ons niet op een of andere manier tegemoed proberen te komen...

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Ik heb een staande lamp besteld en inderdaad op de beloofde dag ontvangen. De lamp diende zelf gemonteerd te worden met behulp van een handleiding. Er was iets dat ik niet vertrouwde bij de montage. Een plastic afdekking van het led gedeelte van de lamp. " Moet dat blijven zitten of verwijderd worden?" vroeg ik mij af. Toch maar de klantenservice gebeld zonder wachttijd iemand aan de telefoon die vertelde dat de plastic afscherming moet blijven zitten . En informeerde of ik nog verdere informatie nodig had. Kortom een klantvriendelijke behandeling.
Mooie rookglas plafond lamp gekocht maar de aanbeveling welke fitting lamp erin moest was verwarrend omdat er stond aanbevolen lampen erbij kopen hebben we de verkeerde mee besteld. Niet handig om lampen aan te bevelen als ze niet erin passen. Ook is het beugeltje en afmeting waar je de lamp op moet bevestigen te klein waardoor je het gat van het plafond bedrading er onder vandaan ziet. We hebben dit opgelost door een mooie houten afdek plaatje erachter te monteren. Maar, nu is het een plaatje en hij hangt.
13 sep. 2022
Fijn advies gekregen, mooie plafondlampen gekocht en vooral hulp bij welke sterkte en soort lampen erin passen en voor mij het fijnst zijn. Bereikbaar per telefoon =toppie. Ik hebt 2 sets v 12 lampen besteld waarvan ik 1 set houd die het mooiste licht geeft en retourneer heel gemakkelijk de andere set voor maar 5 euro. Nu héél tevreden met verlichting woongedeelte. Prima service en zeker niet duurder dan andere online winkels, goedkoper dan lokale winkels. Fijne zaak dus
Je zoekt een lamp, je vindt een lamp, je bestelt een lamp, je betaalt ervoor, en de volgende dag krijg je 'm geleverd. Het is een prima lamp die je makkelijk in elkaar zit. Kleine details geven vertrouwen in prima kwaliteit. Zoals het hoort. En dat is 4 sterren. Ik doe niet mee aan de 5 sterren inflatie, 5 sterren is als je ergens in het proces op een unieke manier positief verrast wordt.
Dat ze met je meedenken. Als je een lamp koopt, krijg je daarna ook led-lampen te zien die je erbij kunt bestellen! Deze werd apart geleverd. Ook geven ze aan je te willen helpen bij het installeren van de lamp. In mijn geval was dat niet nodig, maar een handige service als je er niet uitkomt. Prachtige lamp, ik ben er super blij mee. Hij is in het echt nog mooier dan op de foto.
4 sep. 2022
Over de service van Lamp & Licht ben ik prima tevreden. Alles netjes verpakt en snel geleverd. Retour mag van mij iets eenvoudiger; ipv aanmelden en etiket uitprinten, gewoon de doos naar PostNL brengen en laten scannen. Over de artikelen was ik minder tevreden. De lampenkap zit vol lijmresten en de uitschuifbare tafellamp staat scheef. Maar dat is aan de fabrikant.
31 aug. 2022
Blij met deze fijne nieuwe spots Meteen 3 besteld en de volgende dag al ontvangen en direct opgehangen. In eerste instantie andere lampen uitgezocht. Beviel toch niet en toen simpel retour gebracht naar post.nl punt en binnenkort ontvang ik de betaling retour. Mijn vragen werden per email zeer vriendelijk beantwoord. Volgende lamp bestel ik ook bij jullie!
Wij hebben nog niks aan verbetering kunnen vinden wij hebben voor bijna heel onze nieuwe woning lampen gekocht en lichtbronnen en het werkt schitterend en de prijzen zijn ook gewoon nog netjes wat je er voor betaald en vooral als je kijkt in deze tijd toch al alles duur is dan zeg ik dat deze prijzen bij lampenlicht Goedkoop zijn maar wel heel mooi
31 aug. 2022
Vier lampen besteld. Drie ervan waren prefect. Helaas zaten er zwarte vegen op het hout van de lamp die boven de eettafel moet komen. Contact gehad met de klantenservice en zonder problemen en binnen dezelfde week een nieuwe lamp en de andere gratis retour kunnen sturen. Heel tevreden over zowel levering, producten als klantenservice!
8 sep. 2022
In de avond een mooie lamp bij hun gezien, besteld en volgende ochtend al in huis. Helaas was er een glaasje kapot gegaan maar dat kan gebeuren. Contact met ze opgenomen en kreeg een lamp toegestuurd met hetzelfde glaasje die de dag daarna al weer binnen was. Kortom hele goede en zeer snelle service.
11 sep. 2022
Snelle levering. Hele goede en snelle service nadat een artikel niet helemaal aan onze wensen voldeed. Heel klein minpuntje: jammer dat voor de bijgeleverde dimbare lamp er geen dimmer te leveren was. Helaas lukte het ook niet de juiste dimmer bij een gewone winkel in verlichting te verkrijgen,
5 sep. 2022
Mooie wandlamp Arthur besteld en de volgende dag al geleverd. Toen ik 1 dag later zag dat de wandlamp goedkoper werd aangeboden, contact gehad met Lampenlicht en kreeg al snel te horen dat ik het verschil teruggestort kreeg. Ook dit bedrag was binnen 1 dag terug. Super snel en goed service.
12 sep. 2022
Hoewel ik een mail kreeg dat het iets langer kon duren, kreeg ik de bestelling toch de volgende dag in huis. Super! Heb nog alleen 1 lamp uitgetest vandaag ga ik ze allebei bij onze overkapping bevestigingen, ze zien er echt waanzinnig uit precies zoals op de site. Heel blij ermee!
De collectie beviel mij goed. En de telefonische service was vriendelijk. Orders bij inpakken beter nakijken, want de bijbehorende ledpeertjes ontbraken bij aflevering, wat ik apart erbij heb besteld en betaald. Op de pakbon stond het wel goed vermeld. Maar niet in meegeleverd.
8 sep. 2022
Wat een goede website. Erg volledige en goede productbeschrijving. Dit nam al veel vragen bij mij weg. Ook de snelheid van de (gratis) verzending, fantastisch. Als klap op de vuurpijl kreeg ik de handleiding van mijn lamp per mail gestuurd.
14 sep. 2022
Goede service 1 fitting van de 10 was defect, retour gebracht in winkel (verkoopster was niet zo heel vriendelijk) daar hebben zij een nieuwe bestelling gedaan en die was er de volgende dag. Dus top. PS retour gebracht op zondag!!!
een heeel vlotte verzending zonder problemen, en retour ook zeker in orde , de lamp voldeed spijtig genoeg niet aan mijn wensen,maar zal zeker " lampenlicht" aanbevelen bij vrienden . Hartelijk dank voor vlotte bediening.
Prima lamp, mooi licht, keurige en snelle levering. De gebruiksaanwijzing was niet voor beginnende doe-het-zelvers. Wel werd een dag na de levering hulp per email aangeboden. Dus dat is al een goede stap voorwaarts.
1 van de 3 pakketjes is niet aangekomen. Na telefonisch contact is direct een nieuw pakketje met verlichting gestuurd en een retourlabel, mocht het niet ontvangen pakketje toch binnenkomen. Perfecte klantenservice
6 sep. 2022
Dat de lamp nog geassembleerd moet worden, mag er gerust bij verteld worden. Tevens zijn de bijgeleverde montageschroeven (voor aan de muur) van een te zachte kwaliteit, waardoor het vastschroeven niet goed gaat.