Lucardi Juwelier Waalwijk

235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden383 beoordelingen in totaal

Altijd goede service, alleen was er afgesproken dat we nog oorbellen geschoten konden worden. Maar in de winkel zeiden ze dat het niet kon,dus maar oorbellen gekocht. Vroeg er om 4 en kreeg er 2 mee,denk mis communicatie of zo. Kan gebeuren voor de rest,is alles gewoon goed. Oorbellen waren eigenluck voor mijn helix piercings,maar ook achteraf te klein ivm dikte kraakbeen wat ik niet wist. En sluitingen van ringen waren anders dan ik dacht,gewoon een geheel ipv bij normale ringen.

17 dec 2023
Zeer onvriendelijk personeel. Slechte service. Heb daar armband gekocht binnen 2mnd stuk. Geen garantie geen vervanging geen coulance alleen maar dikke nee van personeel. Was geen goedkope armband. Zou echt even naar personeel kijken die je in de winkel zet . En naar jullie service beleid. Ik kom in ieder geval niet meer in jullie winkel door de behandeling van uw personeel

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Waalwijk

2 aug 2023

Goede service

Ik woon in een kleinere stad, Waalwijk en ik werd gelijk en goed geholpen op een aardige manier. Wat eventueel beter kan is jullie sieraden beter adverteren. Ik vind het niet een hele enthousiaste uitstraling nog vanaf buiten er is zoveel meer kans
23 dec 2023

Heel klantvriendelijk!

Na heel wat winkels te hebben afgebeld voor 1 specifiek item, hadden ze in Waalwijk gelukkig nog wat ik zocht. We konden het reserveren en toen we eenmaal aankwamen in de winkel was de dame zo vriendelijk en behulpzaam, echt ontzettend fijn.
5 nov 2023
Hele fijne ervaring met de medewerkers van Lucardi Waalwijk. Initialenketting van onze dochter besteld want was niet op voorraad. Snelle bestelling en een belletje dat hij de dag erna al binnen was. Dus optijd voor de verjaardag. Bedankt.
1 jan 2024

Vriendenlijk en behulpzaam personeel

Keer op keer dat ik de winkel binnen loop wordt ik altijd gegroet (ondanks de drukte). Ik word altijd goed geholpen en zeer vriendelijk zonder dat je een druk voelt om te kopen. Plus je heb heel veel keuze. Van mij een dikke 10!
Vriendelijk personeel en goed geholpen en ook een lucaridi kaart erbij genomen Ze waren zo vriendelijk om door te geven dat je dan nog eens extra korting kreeg en ik had al zoveel korting Helemaal bli😁
23 dec 2023
We waren opzoek naar een mooi passend kerstcadeau voor onze dochter. We werden goed en passend geholpen. De verkoopster gaf ons goede tips om zo de juiste keuze te maken. Vriendelijk personeel.
10 nov 2023
Je krijgt de tijd om op gemak te kijken. Als je iets vraagd wordt je correct geholpen. Ook komen ze regelmatig aan je vragen of ze je kunnen helpen. Prettig winkel om te shoppen.
aardig personeel, alleen een mevrouw kwam wat minder ervaren over. was wel aardig verder. moest ook wat langer wachten omdat er te weinig man stond en het best wel druk was
22 mei 2023
Vandaag een ring gekocht voor mijn meissie, super geholpen en ook laten zien dat je een set kan maken met oorbellen en een kettinkje Perfect geholpen top
Ik ben keurig geholpen en heb goed advies gekregen alles netjes in gepakt. En ze waren blij dat in de winkel mijn spullen kocht en niet online.
Deze mensen zijn vriendelijk en behulpzaam veel beter als in Tilburg daar zijn het onverschillige types die alleen maar met zichzelf bezig zijn
CS
C. S.
Waalwijk
14 nov 2023

Aanbod en verkoopster

Het aanbod was prima en de prijzen ook. Echter 1 verkoopster was niet heel vriendelijk en gaf ons het gevoel "dom" te zijn bij bepaalde vragen.
22 jul 2023
uitgebreide collectie in verschillende prijscategorieën, keuze is groot maar wel de voorraad en te leveren producten up to date houden.
2 nov 2023
Eerst mijn ringmaat goed gemeten en daarna werd er de tijd en aandacht geschonken om een mooie ring uit te kiezen en dat is gelukt😄
6 sep 2023
Twee hele aardige medewerkers die me hebben geholpen en ook dankzij hen ingeschreven als klant en geprofiteerd van 10% korting!
Prachtige sieraden en ook voor idereen betaalbaar . Klant vrindelijk en snelle service. Wat mij betreft hoef niks te verbeteren.
25 sep 2023
Aardig personeel, ook tegen mijn dochter van 3 jaar. Attendeerde me op een aanbieding, zodat ik uiteindelijk minder kwijt was.
18 nov 2023
De uitblinking van alle sieraden en de klantvriendelijkheid. Ook vond ik het fijn dat ze mijn aankopen mooi konden inpakken.
28 okt 2023
het personeel en de grote assortiment Leuke vrouwen stonden in de winkel van Waalwijk en hadden alle tijd voor ons.
2 aug 2023

Top Dames!

De Antilliaanse en de dame genaamd Femke zijn altijd zo aardig en vriendelijk kom graag bij de Lucardi in Waalwijk!!