Lucardi Juwelier Waalwijk

235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden383 beoordelingen in totaal

Altijd goede service, alleen was er afgesproken dat we nog oorbellen geschoten konden worden. Maar in de winkel zeiden ze dat het niet kon,dus maar oorbellen gekocht. Vroeg er om 4 en kreeg er 2 mee,denk mis communicatie of zo. Kan gebeuren voor de rest,is alles gewoon goed. Oorbellen waren eigenluck voor mijn helix piercings,maar ook achteraf te klein ivm dikte kraakbeen wat ik niet wist. En sluitingen van ringen waren anders dan ik dacht,gewoon een geheel ipv bij normale ringen.

17 dec 2023
Zeer onvriendelijk personeel. Slechte service. Heb daar armband gekocht binnen 2mnd stuk. Geen garantie geen vervanging geen coulance alleen maar dikke nee van personeel. Was geen goedkope armband. Zou echt even naar personeel kijken die je in de winkel zet . En naar jullie service beleid. Ik kom in ieder geval niet meer in jullie winkel door de behandeling van uw personeel

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Waalwijk

RK
Ruud K.
WAALWIJK
10 feb 2024
Bijzonder lief personeel en wederom goedkoop gewinkeld vandaag. Lucardi is TOP!

Vriendelijke medewerkers

Mooi kado gevonden voor mn zus, klantvriendelijk en mooi ingepakt.
Super goed en de arbandjes ben ik super blij mee
Het is super goed!!!!!! Ga zo door Lucardi 💕
28 jan 2024
Erg behulpzaam en zeer vriendelijk 🤗
27 jan 2024
Supergoed geholpen. Super aardig.
Snel en fijn geholpen.
11 feb 2024
klantvriendelijkheid
20 jan 2024
Ik vond dat de vrouw die mij hielp, totaal geen vriendelijke houding aannam en ik voelde mij helemaal niet op mijn gemak.
12 okt 2023

Lucardi is gewoon goed

Ik zie geen naam of foto,waar deze review overgaat?. Denk over een zilveren ketting,en deze is gewoon goed. Niet te duur,en stevig. Anders gaat het misschien over een gaatje erbij schieten. Dit was supersnel gedaan,jammer dat het maar een x in de drie weken mag. Wel goed dat jullie rekening houden,met het lichaamsherstel en ellende proberen te voorkomen.
9 jun 2023
Hele goede service. Ik zou groter achterkant je krijgen bij mijn oorbellen ,omdat ik grote gaten had.Die hadden ze niet voorradig maar zou ze opsturen.Ze hebben de envelop kapotgemaakt en de inhoud was dus weg.Gebeld.Nu hebben ze extra verpakt en het is aangekomen.Ik geef Lucardi een dikke 10 .Dank je Waalwijk
11 jun 2023
Wat een leuke spulletjes. Ik ging een cadeautje uitzoeken voor een nichtje. Een armbandje van Lucardi valt dan altijd in de smaak. Zoveel leuke armbandjes, dus welke kies je. De verkoopster van Lucardi kon zich helemaal inleven in de leeftijd van mijn nichtje! Ze vind hem prachtig. Bedankt!
22 jun 2023
Ik moest een kado voor mijn schoon moeder hebben maar had eigenlijk geen tijd om iets te halen dus ik s morgens om half 10 voor de deur in Waalwijk en stond in 2 minuten over half 10 alweer buiten met een geweldig kado en in kado verpakking Dank je wel voor de snelle en goede service
14 jun 2023
Heb de horloges achter gelaten voor nieuwe batterijen, even naar een andere winkel en ze waren klaar. Moest wachten omdat ze bij de kassa iets niet makkelijk voor een ander konden oplossen, toen deed ze toch tussendoor mij afrekenen. Heel fijn. Maar misschien een tweede kassa?
Ik werd snel geholpen door vriendelijke medewerkster om mijn oorbellen te ruilen omdat mijn vriend perongelijk de zelfde had gekocht en mochten we gelukkig nog andere uitzoeken voor de zelfde prijs deze hebben we nu en zijn super mooi Ze waren heel vriendelijk 🤗
28 jul 2023
Vriendelijk ontvangst, goede hulp, mooi aanbod. Wel jammer dat het gekochte horloge op jullie website 20% korting heeft en dit niet in de winkel gold. Op deze manier wordt het interessanter om online te shoppen, terwijl ik de stenen winkel belangrijker vind.
31 aug 2023
Uiteindelijk ben ik goed geholpen. Toen ik de winkel binnen liep en rondkeek, was ik eerst wat ongemakkelijk toehoorder bij nogal persoonlijke gesprekken tussen de verkoopsters. Ik groette. Tot ze tijd vonden mij te helpen was dat een beetje raar.