Lucardi Juwelier Waalwijk

235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden383 beoordelingen in totaal

Altijd goede service, alleen was er afgesproken dat we nog oorbellen geschoten konden worden. Maar in de winkel zeiden ze dat het niet kon,dus maar oorbellen gekocht. Vroeg er om 4 en kreeg er 2 mee,denk mis communicatie of zo. Kan gebeuren voor de rest,is alles gewoon goed. Oorbellen waren eigenluck voor mijn helix piercings,maar ook achteraf te klein ivm dikte kraakbeen wat ik niet wist. En sluitingen van ringen waren anders dan ik dacht,gewoon een geheel ipv bij normale ringen.

17 dec 2023
Zeer onvriendelijk personeel. Slechte service. Heb daar armband gekocht binnen 2mnd stuk. Geen garantie geen vervanging geen coulance alleen maar dikke nee van personeel. Was geen goedkope armband. Zou echt even naar personeel kijken die je in de winkel zet . En naar jullie service beleid. Ik kom in ieder geval niet meer in jullie winkel door de behandeling van uw personeel

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Waalwijk

23 mrt 2024
Gedienstig en lief rustig personeel

Leuk personeel-goede prijzen

Leuk personeel, goede prijzen!
13 apr 2024
14 apr 2024

zie hierboven.

ik ben slechtziend.Ben slecht in computerzaken. Konden mijn naam met gegevens in eerste instantie niet vinden voor korting. Een verkoopster die mij vaker heeft geholpen. Hielp de verkoopster die mij aan het helpen was.En heeft haar geholpen. Zij kende mij omdat ze mij vaaker heeft geholpen.

Netjes een horloge wat ik graag wilde hebben voor mij apart gehouden nav dat ik daar voor had gebeld en heb deze dezelfde avond op gehaald dat vond ik erg fijn dat dat mogelijk was

Ik wilde graag een horloge hebben en belde of deze op voorraad was en ze hadden hem en hebben hem netjes voor mij apart gehouden en ook meteen de tijd datum ed goed gezet dat ik hem dus meteen in gebruik kon nemen ik was enorm blij met deze cervice en ook erg vriendelijk geholpen
17 feb 2024
Mooie ketting gekocht voor onze kleinzoon in Zweden, extra doosje bij gekocht voor €2,dan vraagje of ze er een mooi kadootje van maken dus inpakken komt er een simpel zakje omheen mooi kado papiertje met een strikje is leuker,verders wel vriendelijk geholpen en geadviseerd.
Een hele mooie nieuwe ring gekocht vandaag. Omdat ik een overstap wil maken van zilver na goud, heb ik nu een nieuwe ring gekocht. De medewerker gaf goede informatie hoe ik om moet gaan met de ring🙈
Ze vroegen of ze konden helpen. En ze helpt me goed mee met een keuze maken. Erg vriendelijk
Leuke zilveren ketting met hangertje gekocht. Fijn geholpen door vriendelijke medewerkster.
Ik kom hier graag. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Bedankt dames!
De dame die me hielp kent de collectie goed en ik ben prima geslaagd.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. En Ruime keuze..
24 feb 2024
Goed geholpen door vriendelijke medewerster
Vriendelijk en goed geholpen.
10 mrt 2024
Vriendelijk en snel geholpen

Mooie sieraden

Vlot geholpen
17 feb 2024
Zocht een nette maar wel een goedkoop horloge.... De benadering van de verkoopster. Niet opdringend en eerder behulpzaam. Als zeer prettig ervaren.
de behulpzaamheid van de aanwezige medewerkster
18 jan 2024
Ik werd goed geholpen om een ketting te zoeken voor mijn kleindochter. En die heb ik gevonden !!