Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie
Review Overzicht
Klanten zijn erg tevreden over de goede kwaliteit van de lijsten, het ruime aanbod en de mogelijkheden voor maatwerk. De snelle levering wordt vaak gewaardeerd en ook de klantenservice wordt als vriendelijk en oplossingsgericht ervaren. Daarnaast wordt de prijs-kwaliteitverhouding regelmatig geprezen en vinden veel klanten de verpakking over het algemeen goed.
Tegelijkertijd zijn er terugkerende opmerkingen over gebreken zoals slechte afwerking, dun materiaal of beschadigingen aan de lijsten. Problemen met bezorgdiensten en beschadigde pakketten komen regelmatig voor. Sommige klanten vinden de verzendkosten of de prijs van accessoires te hoog. Ook zijn er klachten over onvoldoende bescherming van met name de hoeken tijdens verzending. Het ophangen of in elkaar zetten van de lijsten wordt soms als lastig ervaren, mede door het ontbreken van duidelijke handleidingen of voldoende bevestigingsmateriaal. Tot slot voldoet het gebruikte plastic glas of acryl niet altijd aan de verwachtingen qua helderheid, dikte of antireflectie.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie
De grootformaat fotolijst werd binnen 4 dagen geleverd. De kwaliteit ziet er zeer goed uit en hij werd in perfecte staat verzonden.
Een kleine tip: Voor de levering zou een extra hoekbescherming handig zijn, aangezien niet altijd alle bezorgdiensten voorzichtig met de pakketten omgaan. In dit geval is alles echter goed gegaan en ben ik verder zeer tevreden met het verminderde verpakkingsmateriaal.
Lijst voor inlijsten puzzel JvH 2000 stukjes. Afmeting 98x68 cm. Past perfect. Lijst is van uitstekende kwaliteit en de kunstof ruit is precies de juiste dikte. Puzzel zakt dus niet naar beneden en niet naar voren. Aandachtspunt is wel als de puzzel eenmaal ingelijst is het geheel aan de zijkanten op te pakken. Lijmen van de puzzel is niet nodig. Verpakking verzending is uitstekend.
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Wat zijn jullie een geweldig bedrijf! Behalve dat jullie degelijke kwaliteit leveren zijn jullie vasthoudend in het leveren van een bestelde lijst, welke in eerste instantie niet aankwam door transporteur DPD, de tweede keer door transporteur DPD beschadigd aankwam en tenslotte de derde keer een puntgaaf exemplaar. Telkens weer werd er door jullie vriendelijk gereageerd, gesproken en gemaild. Ik kan jullie bedrijf bij iedereen aanraden!
Bryan, Breda
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag Bryan,
Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat je zo tevreden bent.
En als ik me ergens in vastbijt, dan ga ik helemaal los..
Ik kijk uit naar een volgende bestelling. Hele fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groeten,
Marga
Klantenservice
Your Decoration
Community-lid
3 Reviews
Marktoverschrijdende beoordeling
Geverifieerd
Marktoverschrijdende beoordeling
ik heb jullie producten ontdekt, door jullie website gebladerd en de veelheid aan lijsten gezien, namelijk CASTORLAND, TREFI, PUZZLE YOU in de 500 stukjes hebben hun eigen afmetingen 48*36 47*33 48*34 enz. in het verleden ben ik erin geluisd... ik besloot zelfs voordat ik jullie kende, ze op 3mm MDF te plakken, omdat ik de dozen niet bewaar. dus met jullie is het perfect. als ik een suggestie mag doen: het betreft de bevestigingen aan de muur, aangezien ik daar niet echt goed in ben, zou het fijn zijn om wat meer te betalen en de 'bevestigingen' te laten leveren of als het niet mogelijk is een gedetailleerde handleiding op dit gebied te verstrekken... in ieder geval bedankt, ik zal later meer lijsten aanbevelen voor mezelf en anderen aan wie ik de puzzelverslaving heb doorgegeven, het is echt een verslaving!!!!
Automatisch vertaald uit het Frans
Antwoord van Yourdecoration.fr
Hallo,\n\nHartelijk dank voor uw lovende opmerking. Wij zijn er erg blij mee.\n\nDe bevestigingsmiddelen zijn bij de prijs inbegrepen.\n\nEchter, als u kiest voor op maat gemaakte fotolijsten, wordt het plastic glas apart in rekening gebracht, omdat u dan kunt kiezen tussen helder of ontspiegeld glas.\n\nWe hopen u snel weer te zien en wensen u een fijne dag.\n\nMet vriendelijke groet,\n\nMarga\nKlantenservice\nYour Decoration
Automatisch vertaald uit het Frans
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Veel keuze.
Ik zocht een paar mooie en passende fotolijsten. Your Decoration heeft heel veel keuze in materialen en formaten. Het enige dat ik nog miste was een lijst van 25 cm breed en 40 of 50 cm hoog. Nu moest ik 75 cm hoog nemen. De bezorging door DPD was overigens waardeloos. Ik kreeg drie (!) keer - ook nog na een telefoontje - bericht dat ze het pakket niet hadden kunnen bezorgen, terwijl ik beslist thuis was. Het lijkt erop dat ze geen zin hadden om naar mijn woonplaats te komen. Ik moest nu 5 km fietsen naar een afhaalpunt (ik heb geen auto).
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat je tevreden bent.
Het is mogelijk om bij ons fotolijsten in de maat 25x40 of 25x50cm te bestellen. Als je ondersteuning wilt, kun je de klantenservice bellen of mailen. Ik help je dan graag verder. Ook zorg ik dan voor een oplossing voor de fotolijst die je nu gekocht hebt.
Hij is op dit moment nog niet geleverd. Je kunt het pakket weigeren als je graag toch een juiste maat wilt hebben.
Ik kijk uit naar een volgende bestelling. Hele fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groeten,
Marga
Klantenservice
Your Decoration
Community-lid
2 Reviews
Marktoverschrijdende beoordeling
Geverifieerd
Marktoverschrijdende beoordeling
Beoordeling na bestelling
Hallo, hier is mijn beoordeling:
Pluspunten:
* Grote keuze in de aangeboden kleuren en formaten.
* Snelle levering
* Betrouwbare klantenservice
Minpunten:
* Geen effen wit blad dat de grootte van de lijst heeft (handig bij een puzzel met marges). Maar ik ben niet objectief, deze lijsten gebruik ik alleen om puzzels in te lijsten. Ik ben waarschijnlijk de enige die dit witte blad vraagt. Ik begrijp dat dit misschien niet uw 'klant' prioriteit is.
* Nadat ik de beschermfolies heb verwijderd, is het 'gerecycled glas' support wazig. Het maakt de afbeelding donkerder. Ik moet transparante 'gerecycled acrylglas' ondersteuningen in doe-het-zelfzaken kopen. Het resultaat is echt beter, de afbeelding is veel scherper.
Met vriendelijke groet
Magalie Manesse
Automatisch vertaald uit het Frans
Antwoord van Yourdecoration.fr
Hallo,
Heel erg bedankt voor uw uitstekende feedback. We zijn erg blij te horen dat u tevreden bent.
Bedankt dat u het ons heeft laten weten. Ik heb het doorgestuurd naar de betreffende afdeling voor behandeling.
We kijken ernaar uit uw volgende bestelling te ontvangen. Fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Marga
Klantenservice
Your Decoration
Automatisch vertaald uit het Frans
Community-lid
1 Reviews
Marktoverschrijdende beoordeling
Geverifieerd
Marktoverschrijdende beoordeling
fotolijsten voor expositie
zeer functionele lijsten, snelle levering
kleine suggestie: het meegeleverde glas, dat eigenlijk van acryl is, heeft een onaanvaardbare tint voor kwaliteitsfoto's!
een versie zonder glas zou mij perfect uitkomen, want ik ga een twintigtal acrylbladen naar de vuilnisbak brengen...zou dit de kosten kunnen verlagen?
Automatisch vertaald uit het Frans
Antwoord van Yourdecoration.fr
Hallo,
Heel erg bedankt voor uw uitstekende opmerking. We zijn blij te horen dat u tevreden bent.
We kijken uit naar uw volgende bestelling. Fijne dag verder!
Met vriendelijke groet,
Marga
Klantenservice
Your Decoration
Automatisch vertaald uit het Frans
Community-lid
3 Reviews
Marktoverschrijdende beoordeling
Geverifieerd
Marktoverschrijdende beoordeling
Goede prijs-kwaliteitverhouding
de prijs en de mogelijkheid om een bijna gepersonaliseerd vierkant formaat te hebben
ik ben fotograaf dus gebruik ik regelmatig lijsten
beter doen? : glas in plaats van onbruikbaar plastic plaatsen. Gelukkig gebruik ik nooit glas om te exposeren omdat het de visuele impact van de foto vermindert.
De achterkant bevestiging is een beetje krap, het is te strak en de 'draaiknoppen' botsen tegen de randen van het frame
Automatisch vertaald uit het Frans
Antwoord van Yourdecoration.fr
Hallo,
Hartelijk dank voor uw uitstekende opmerking. We zijn blij te horen dat u tevreden bent.
We kijken ernaar uit om uw volgende bestelling te ontvangen. Fijne dag verder!
Met vriendelijke groet,
Marga
Klantenservice
Your Decoration
Prima folie. Opplakken gaat zeker gemakkelijk. Maar beter volledig op maat maken en dan plakken, die 3 cm naderhand afsnijden is een groot risico om ook de smalle raamrubbers in te snijden. Voldoende water en sop werkt zeer goed, bellen makkelijk te verwijderen. Helaas de volgende dag met drogen toch weer kleine belletjes, vooral bij de randen, dat is wel vreemd.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat je tevreden bent.
Ik kijk uit naar een volgende bestelling. Hele fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groeten,
Marga
Klantenservice
Your Decoration
Community-lid
2 Reviews
Marktoverschrijdende beoordeling
Geverifieerd
Marktoverschrijdende beoordeling
Wat beter te doen?
Meer pinnen aan elke kant plaatsen, er 5 plaatsen in plaats van 3 op een frame van 70 x 70 cm zoals die ik heb besteld: 3 pinnen zijn niet voldoende om het geheel tegen het PVC-glas te houden.
Gebruik bovendien echt stevig hout voor het frame en bedek het niet met nep houtpapier - en frames die stevig zijn, die niet doorzakken door het gewicht wanneer je ze in het midden vastpakt.
Met vriendelijke groet
Automatisch vertaald uit het Frans
Antwoord van Yourdecoration.fr
Hallo,
Hartelijk dank voor uw uitstekende opmerking. We zijn blij te horen dat u tevreden bent.
We zien uit naar uw volgende bestelling. Fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Marga
Klantenservice
Your Decoration
Automatisch vertaald uit het Frans
Community-lid
2 Reviews
Marktoverschrijdende beoordeling
Geverifieerd
Marktoverschrijdende beoordeling
De prijs-kwaliteitverhouding kan worden verbeterd. Het acrylglas is goedkoop.\nDe levering was een nachtmerrie. We waren met 5 in huis om op de levering te wachten. De bezorger probeerde me te bellen terwijl ik in de badkamer was, ik probeerde hem 3 keer terug te bellen zonder dat hij opnam. Hij belde aan en mijn dochter vertelde hem dat de tuinpoort niet op slot was en dat hij het pakket in de tuin kon achterlaten, en dat ze hem bij het hek zou ophalen. Toen ze bij het hek aankwam, hoorde ze de auto van de bezorger vertrekken… met mijn pakket dat ik zelf moest ophalen terwijl de hoge leveringskosten thuisbezorging rechtvaardigden. Een teleurstellende ervaring.
Automatisch vertaald uit het Frans
Antwoord van Yourdecoration.fr
Hallo,\n\nHartelijk dank voor uw mening. Het spijt me te horen dat uw ervaring met de bezorgservice niet bevredigend was.\n\nIk heb uw klacht doorgestuurd naar de bezorgdienst zodat zij contact kunnen opnemen met de betreffende bezorger.\n\nNamens Your Decoration bied ik mijn excuses aan voor het verloop van de levering. Dit serviceniveau is voor ons onaanvaardbaar.\n\nOndanks deze ervaring hoop ik u bij uw volgende bestelling opnieuw van dienst te zijn.\n\nFijne dag!\n\nMet vriendelijke groet,\n\nMarga\nKlantenservice\nYour Decoration
Automatisch vertaald uit het Frans
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Na een brand in 2011 ben ik mijn complete inboedel kwijtgeraakt, waaronder een replica van de Spaanse burgeroorlog, gemaakt door Picasso. Een schilderij zo mooi, waar je uren naar kan kijken en steeds weer iets nieuws ontdek. Een prachtig kunstwerk van een meester. Nu, weer besteld bij YourDecoration en opgehangen in mijn nieuwe appartement is mijn inboedel weer compleet. Levering was erg snel, mooie zwarte lijst, gewoon wat ik had verwacht. Ik dank YourDecoration voor de snelle en zeer correcte service!
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat je tevreden bent.
Fijn dat wij konden helpen om jouw nieuwe appartement weer compleet te krijgen. Geniet ervan!
Ik kijk uit naar een volgende bestelling. Hele fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groeten,
Marga
Klantenservice
Your Decoration
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Panorama lijst besteld van 90x20. Elders veel duurder, hier een stuk goedkoper door geen echt glas (acryl)
Kwam goed verpakt binnen. Poster op maat gesneden en kon direct de lijst in. Folie van het acryl afgehaald, lijst dicht en ziet er perfect uit. (Er zaten krasjes op de folie, maar het acryl was nog perfect, dus dat bescherm goed). Zeer tevreden.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat je tevreden bent.
Ik kijk uit naar een volgende bestelling. Hele fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groeten,
Marga
Klantenservice
Your Decoration
Community-lid
1 Reviews
Marktoverschrijdende beoordeling
Geverifieerd
Marktoverschrijdende beoordeling
Pakket in slechte staat maar site en klantenservice zijn top!
Hoewel ik het pakket in een erbarmelijke en dus onbruikbare staat heb ontvangen, voldeed het aan wat ik wilde. Ik betreur dat vervoersbedrijven (chronopost, de post) helemaal geen zorg dragen voor pakketten.
Hoogtepunt voor de serieuze site. E-mail verstuurd bij ontvangst, antwoord binnen 5 minuten ontvangen met de keuze tussen opnieuw maken of terugbetaling. Ik koos voor de terugbetaling. Onmiddellijk verwerkt en goed ontvangen. Dus ook al heb ik het kader niet, 5 sterren voor de klantenservice en de ernst van de site en ondanks alles hun keuze op de site.
Automatisch vertaald uit het Frans
Antwoord van Yourdecoration.fr
Hallo,
Hartelijk dank voor uw geweldige reactie. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent.
We kijken ernaar uit om uw volgende bestelling te ontvangen. Fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Romee
Klantenservice
Your Decoration
Automatisch vertaald uit het Frans
Community-lid
1 Reviews
Marktoverschrijdende beoordeling
Geverifieerd
Marktoverschrijdende beoordeling
Een mooi uitziende puzzellijst
Een echt goede puzzellijst. Het is me gelukt om een puzzel van 1500 stukjes in te lijsten zonder lijm te gebruiken. Hij hangt al een week en is niet ingestort. Het ziet er geweldig uit aan de muur en ik waardeer de ruime keuze aan stijlen en maten.
Automatisch vertaald uit het Engels
Antwoord van yourdecoration.co.uk
Hoi,
Hartelijk dank voor je prachtige recensie. We zijn blij te lezen dat je tevreden bent.
We kijken uit naar je volgende bestelling. Een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groet,
Romee
Klantenservice
Je Decoratie
Automatisch vertaald uit het Engels
Community-lid
1 Reviews
Marktoverschrijdende beoordeling
Geverifieerd
Marktoverschrijdende beoordeling
Alles top
Graag gedaan! Hier is een geformuleerd beoordelingsbericht:\n\n⭐⭐⭐⭐⭐\n\nDe website is overzichtelijk en eenvoudig opgebouwd. Alle informatie is goed uitgelegd, zodat de bestelling probleemloos mogelijk was. De keuze is groot en biedt veel mogelijkheden. Vooral positief vond ik dat je fotolijsten op maat kunt bestellen. De verzending was ook erg snel – mijn bestelling kwam al na drie dagen aan. Al met al een zeer aan te bevelen ervaring, graag nog eens.
Automatisch vertaald uit het Duits
Antwoord van yourdecoration.de
Goedendag,\n\nHartelijk dank voor uw aardige beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent.\n\nIk kijk uit naar uw volgende bestelling en wens u een prachtige dag.\n\nMet vriendelijke groet,\n\nRomee\nKlantenservice\nYour Decoration
Automatisch vertaald uit het Duits
Privéprofiel
7 Reviews
Geverifieerd
Goede service
Bestellen ging eenvoudig. Duidelijke website en veel keuze. Snelle levering. Het pakket was beschadigd door het transportbedrijf. D
Een hoek van de fotolijst had een breuk.Na telefonisch contact met de klantenservice en het door sturen van foto's een nieuwe fotolijst ontvangen. Top service!
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat je tevreden bent.
Ik kijk uit naar een volgende bestelling. Heel fijn weekend gewenst!
Met vriendelijke groeten,
Marga
Klantenservice
Your Decoration
Community-lid
4 Reviews
Marktoverschrijdende beoordeling
Geverifieerd
Marktoverschrijdende beoordeling
Ik heb al een zeer goede beoordeling gegeven. Deze was als volgt:
Geachte dames en heren,
vandaag is mijn bovengenoemde levering met bestelnummer 279643-DE bij mij aangekomen.
Ik wilde uitdrukken dat ik absoluut tevreden ben met de uitvoering, de zeer snelle levering en de klantcommunicatie die heeft plaatsgevonden. Naar mijn mening is er geen enkel klein kritiekpunt. Echt een totaal sterke dienstverlening.
Het product is precies wat ik zocht.
Heel erg bedankt!! Ik zal u aanbevelen.
Automatisch vertaald uit het Duits
Antwoord van yourdecoration.de
Goedendag,
Bedankt voor uw mooie recensie. We zijn blij dat u tevreden bent.
Ik kijk uit naar uw volgende bestelling en wens u een prachtige dag.
Met vriendelijke groet,
Romee
Klantenservice
Your Decoration
Automatisch vertaald uit het Duits
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Verbeteren: verzending via DPD. Pakket was afgeleverd bij pakketpunt maar vervolgens ontving ik geen vervolgmail met QRcode zodat afhalen onmogelijk bleek. Mail met QRcode volgde 3 dagen later.
Kwaliteit fotolijst: in 1 van de hoeken van de lijst sluiten de beide kanten niet goed aan ivm een barst aan de binnenkant van het frame m.a.g. dat je tegen een houtkleurige streep aankijkt. Heb dit inmiddels weggewerkt met een blauwe Edding maar da's natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling: de lijst had in deze staat eigenlijk niet verzonden mogen worden. Ik heb nog overwogen om de lijst terug te sturen maar gezien het gedoe met DPD had ik daar geen zin meer in.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt.
Jammer dat je hierover nog geen contact opgenomen hebt met de klantenservice. Wij kunnen je een goede oplossing bieden.
Graag zie ik een e-mail met de foto's tegemoet, zodat ik het voor jou in behandeling kan nemen. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl.
Ik kijk uit naar een volgende bestelling. Hele fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groeten,
Marga
Klantenservice
Your Decoration
Community-lid
18 Reviews
Marktoverschrijdende beoordeling
Geverifieerd
Marktoverschrijdende beoordeling
Alles OK - alleen verzending met DPD is katas…
Alles OK - alleen verzending met DPD is een ramp. De chauffeur had geen zin meer, hoewel we hebben gewacht, en hij levert het pakket af in een winkel in de naburige stad, waar je 14 km heen en terug moet rijden.
Automatisch vertaald uit het Duits
Ter controle van de echtheid
Geverifieerde reviews
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde reviews
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.
Cross-market beoordelingen
Beoordelingen die zijn verzameld via samengevoegde profielen. Deze beoordelingen zijn opgenomen in de algehele beoordeling en kunnen in vertaalde vorm worden weergegeven.
Ontdek bij ons verschillende vormen van wanddecoratie. U kunt uw muur behangen met fotobehang. Uw wand voorzien van een (ingelijste) poster of gewoon een mooie fotolijst kopen om uw eigen kunstwerk op...
Dit bedrijf heeft Trusted Shops-profielen gekoppeld.
Bedrijven of ondernemingsgroepen die webshops in verschillende markten exploiteren, kunnen hun profielen koppelen, zodat consumenten een totaalbeeld krijgen van alle geregistreerde webshops en de verzamelde reviews. De exploitanten van de afzonderlijke webshops kunnen verschillen. De criteria voor het koppelen van profielen kunt u hier bekijken. Reviews die afkomstig zijn van andere profielen, worden weergegeven als ‘marktoverschrijdende reviews’.