aldorr.nl

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.395 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jun 2022
aldorr.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Zeer vlotte levering, was binnen de twee dagen geleverd. De ladder is een professional en ziet er kwalitatief uit. Ik zal hier waarschijnlijk vele jaren plezier aan hebben.

Prima vouwladder gekocht en aanvullend met muur afstand houder en laddermat. Na levering kreeg ik een email van aldorr met aanbieding (korting) op de laddermat en vouwladder, das wel zuur omdat ik die al meteen besteld had. Gevraagd of alsnog nog korting kon krijgen. Maar nooit reactie op gekregen, vond ik niet zo klantvriendelijk.

Beoordelingen voor aldorr.nl

Prima product alleen klantenservice viel tegen

Makkelijk te bestellen en snel geleverd, ladder ziet er heel degelijk uit en sterk. tot op heden ladder nog niet gebruikt maar verwacht toch geen problemen bij gebruik. De prijs was heel goed voor een professionele ladder. Over het algemeen tot nu toe ben ik tevreden met mijn aankoop.
Ladder is exact als besteld. Levering was snel, namelijk de volgende dag. Wat zou ik nog meer moeten zeggen?
Had mijn bestelling snel binnen. Ladder nog niet gebruikt/uitgeprobeerd. M.v.g. Louis
Bezorging niet als afgesproken. Pakket stond aan de weg. Open en bloot

4 x 4 multi ladder

Goede ladder voor en goede prijs en snel geleverd
Super trap, handig in gebruik. Snelle levering
De geur de verpakking het fles allemaal top!
Topmateriaal en supersnelle levering.
De zeer snelle levering en kwaliteit
Snelle levering, goed verpakt.
Snel netjes en niet te duur
WV
Walter V.