Princess Traveller- Logo - Beoordelingen

Princess Traveller

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden109 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2023
Princess Traveller voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nadat het bestelformulier niet was aangekomen, heel goed geholpen door de klantenservice. Toen ik op vrijdag 1 wieltje binnenkreeg in plaats van 1 set van 4, kreeg ik maandag een link om er nog 3 te bestellen. Toen ik het bestelnummer telefonisch had doorgegeven, zorgde de klantenservice ervoor dat ik de ontbrekende wieltjes dinsdagmorgen in huis had. Kan ik toch nog mijn koffer meenemen op vakantie!

23 mrt 2024
Wij kochten de rugzak via Cera. Omdat hij bij een fietskoffer stond afgebeeld dachten wij dat de rugzak ook een fietstas was... de fietstas is ok helaas kan hij niet als fietstas gebruikt worden...

Beoordelingen voor Princess Traveller

Naad rugzak rond de ophanglus bovenaan kwam los na minder dan een maand. Princess stuurde na een mail daarover meteen een nieuwe rugzak. Verder fijne, ruime rugzak die echt waterdicht is.
19 apr 2024
De prijs viel een beetje tegen. Voor bijna €20,- had ik meer verwacht dan 2 wieltjes… maar ja, wel de mogelijkheid om de koffer weer een tweede leven te geven.
JS
Bezorging was snel, het artikel is in goede staat ontvangen en het past precies en werkt prima,.
Online bestelling ging vlot. Communicatie via e-mail om uw pakket op te volgen ging ook vlot.
Ik had graag een blauw valiesje gekocht, maar die waren blijkbaar niet meer op voorraad...
Antwoord van Princess Traveller
Beste, We krijgen zo weer nieuwe voorraden. U kunt zich inschrijven om op de hoogte gehouden te worden wanneer het weer op voorraad komt. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen aangeven wanneer deze weer op voorraad is
19 apr 2024
Was wel wat bepleit maar kreeg ze er gelukkig af
Fijne koffers

4 bagagevoetkussrns

Het is belachelijk dat je voor 4 bagage voetkussens €6 moet betalen en €7,2 voor verzendkosten. Het had makkelijk in een envelop gekund wat stukken goedkoper zou zijn.
Voorwerp was niet goed verpakt enis daardoor ligt beschadigd
Antwoord van Princess Traveller
Beste, Dat is erg spijtig om te horen, dit valt onder garantie en kunt u dit claimen bij onze klantenservice
Zak beschadigd toegekomen.
19 apr 2024
Onze excuses dat deze beschadigd is toegekomen. Als u een berichtje stuurt naar onze klantenservice kunnen wij u verder helpen onder garantie.
23 mrt 2024

behoorlijk

Positief, de koffer is stevig, goeie uitvinding om dit aan een fiets te kunnen hangen en dan als trolley te kunnen gebruiken, prima afmetingen. Minder positief: slot kunnen we niet instellen, al meermaals samen met mijn man geprobeerd maar dat kan niet ingesteld worden. Ik zal moeten werken met een slotje. Gisteren de koffer gebruikt in de regen, en helaas mijn jas binnenin was nat ...