Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.843 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.650 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

RE
Roger E.
Landgraaf

Meevaller

Levering zou 4-6 dagen duren, bij bevestiging werd extra vertraging gemeld en liep ik het risico pas na mijn vertrek op vakantie te ontvangen. Order annuleren ging niet, wel retourneren. Medewerker kon niets betekenen behalve retour aanmaken. De dag er na kreeg ik een mail dat eea onderweg was. Levering was uiteindelijk 3 werkdagen. Schoenen prima en op tijd voor een testwandeling, communicatie ietwat vreemd.
21 mei 2024

Goede informatie, variërende prijzen

Goede informatie, er wordt goed op vragen gereageerd. Tevreden over de aankopen die ik tot nu toe heb gedaan. Wat ik vreemd vind zijn de sterk wisselende prijzen. Soms zit je nog wat te twijfelen over een aankoop en de volgende dag is hetzelfde item ineens duurder geworden.
14 mei 2024

Goede producten, correcte levering

Goede producten, correcte levering. Ik zou 5 sterren hebben gegeven wanneer ik de vervoerder zelf had kunnen kiezen, desnoods met een eventuele bijbetaling. De pakketpunten van Post.nl zijn beter bereikbaar dan die van DPD (dat Bergfreunde gebruikt).
23 mei 2024
Prettig bedrijf dat aangenaam communiceert en mooie producten in het assortiment heeft. De optie van achteraf betalen is best fijn. Helaas heeft het mailtje met betaalgegevens niet een link waarmee je de betaling simpel kunt uitvoeren.
13 mei 2024
Had nieuwe wandelschoenen nodig en toen kwam er een aanbieding bij Berg Freunde langs , gekeken of mijn maat er tussen stond en gelijk besteld, binnen een week had ik ze in huis. Dat is Topservice 👍
LB
Lotte b.
Groningen
19 mei 2024
Contact gehad met medewerker Amy na een bericht dat de betaling niet gelukt zou zijn. Zij heeft het direct voor me uitgezocht en me op de hoogte gehouden. Is helemaal goed gekomen!

Prima!!

Bestelling duurde wat lang voordat het bezorgd werd. Maar het hele bestel en bezorgtraject was prima. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden door mijn bergvrienden.
Correct en snel geleverd, artikel was te klein dus hebben we het geretourneerd, 8 dagen later mijn geld teruggestort, hier ga ik zeker nog bestellen

Goeie groene collectie

Goeie collectie, voor zover mogelijk in geval van kleding: verantwoord duurzame producten. heldere uitleg, duidelijke site, prima service
KD
Kees d.
Dordrecht
16 mei 2024
Prettige website, goede informatie, goede mail follow-up na bestelling. Wel duurde de levering veel langer dan aangegeven (2-3 werkdagen).

De bestelling werd prima verwerkt.

De bestelling werd prima verwerkt en afgeleverd. Netjes met status updates van de bestelling en verzending via de mail. Product is prima!
24 mei 2024

2nd order, still great

Shipped quickly, website is easy to use, and the package used was small which is great - although still too big for the item I purchased
Elke keer weer goede ervaringen. Snel, persoonlijk, goede service.. Retourneren ook geen probleem. Echt zoals bestellen bij vrienden.
27 mei 2024
Top website. Uitgebreid assortiment. Zeer snelle en goede verzending. Beter; Geen standaard e-mail sturen na een specifieke vraag

Zeer tevreden over bedrijf Bergfreunde

Ben tevreden over de bestelling en het artikel werd in stevige en mooie doos, binnen de opgegeven tijd naar mij toe gezonden.
Goede website met kwaliteitsproducten. Actuele informatie over verzending en aflevering. Bovendien is de service top.
MV
Martijn v.
Eindhoven
24 mei 2024

Foutje goed opgelost

Er was iets fout gegaan met een welkomstkorting is adequaat opgelost. De bestelde kleding ziet er verder goed uit.
28 mei 2024
Heel fijne afhandeling met duidelijke berichten per handeling en ieder moment kun je kijken hoe ver je pakket is.
16 mei 2024

Fijne (online) winkel

Mooie en van goede kwaliteit kleding gekocht. Snel reactie op een vraag en fijne, vriendelijke klantenservice.
22 mei 2024

Heel goed maar toch jammer

Erg goede winkel maar erg jammer dat ze na het betalen pas aangaven dat er vertraging kan zijn in het leveren