www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.025 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

KL
K. L.
Almelo

Update van mijn review van 28 april 2024

Ik had al eerder een beoordeling gegeven en vond dat de AllSpares filters niet echt lang meegingen, .....dacht ik. Ik heb nu dus een tijdje een originele gebruikt (mijn laatste originele) en ben tot de conclusie gekomen dat de AllSpares eigenlijk net zo lang meegaan dan de originele dure filters. Overigens had ik ook in mijn vorige review gezet 'bij +/- 3 ltr. per dag', maar er zijn ook best veel dagen dat ik 4 ltr. per dag filter, daar ben ik achter gekomen toen ik het originele filter uitprobeerde. Mijn vorige review van 3 ltr. was ook wat ik dacht gefilterd te hebben achteraf, dus ik wist het toen niet meer precies, sorry. Het voordeel van de AllSpares vind ik wel dat het sneller doorloopt, er zitten onder 2 gaatjes in en je kunt er op wachten, wat dus niet het geval is bij de originele (dat duurt echt lang!) Mijn conclusie is dus ook, ik hou het bij de AllSpares filters, goed, goedkoper en veel sneller.
JR
Joop R.
Rotterdam
5 mei 2024
Het pakketje kwam goed verpakt aan. Het duurde wel een week voordat het verstuurd werd. En toen ik belde om te vragen waar het bleef kreeg ik gelijk een muziekje te horen aan de telefoon zonder dat je eerst iets hoorde zo van " welkom bij waterfilter" of iets dergelijks. Dus dat vond ik wel vaag. Maar alles kwam uiteindelijk goed. Anders 5.sterren.

Geen probleem met de winkel...wel met…

Geen probleem met de winkel...wel met POSTNL.NL.Zij vertikken het om het product aan huis te leveren en geven het steeds af bij een Post.nl punt. Dit is de vijfde keer op rij dat ons dit overkomt... PostNl reageert daar nooit op. Gilbert
4 mei 2024

Afhandeling

Bestelling gedaan, deze was helaas niet compleet. Mail gestuurd en Waterfilterwinkel heeft dit snel en naar tevredenheid opgelost! Fijn contact en kwalitatief goede artikelen.
LN
leni N.
oudenhoorn
De prijs was niet onbelangrijk, en verder kun je alles makkelijk vinden,en ook steeds een mailtje ontvangen. En het artikel was ook netjes op tijd bezorgd en goed verpakt
Op zoek geweest naar een goede filter. Uiteindelijk kwamen op deze site terecht. Dankzij de goede beschrijving, heb ik nu een juiste filter gevonden.
18 mei 2024

Heel tevreden

Nog nooit wat bij jullie besteld maar ben heel tevreden. Het bestellen ging soepel en ik had de brita waterfilters snel in huis.
Producten prima, ondanks onduidelijkheid verpakking waterfilter (Melitta niet genoemd, wel geschikt). Op tijd bezorgd.
20 mei 2024
1 min puntje, het pakket zou thuis bezorgd worden, ik moest t ophalen bij een bezorgpunt, dus t werd niet bezorgd.
FW
Frans W.
Zwolle
8 mei 2024

Alles weer prima

Alles weer, zoals altijd, weer prima geregeld. Goede webside en gemakkelijk bestellen. Levering supersnel!
9 mei 2024

Vlotjes

Vlot kunnen vinden, vergelijke, bestellen. Vlot levering. Vlot aangekomen. En ik ga dat vlot gebruiken.
De eerste keer een bestelling gedaan. Ga nu de waterfilters uitproberen. Levering was vlot en netjes.
Alles verliep netjes. Geen op of aanmerkingen. Bestel er gewoon weer als het zover is. Top

Goede aankoop

Had senseo ontkalker gekocht ben zeer tevreden over de snelle levering Prijs ook goed.
19 mei 2024
Op tijd aangekomen. Goed verpakt. Werkt naar behoren. Precies wat ik ervan verwachtte!
4 mei 2024
Klantenservice heel begripvol en toegankelijk toen er verkeerde goederen waren geleverd
18 mei 2024
Snelle levering. Product heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg tevreden!
Vlotte levering, gunstige prijzen. Geen verzendingskosten voor deze aankoop.
PH
Pieter H.
Diessen
5 mei 2024

vlot geleverd en goed geprijsd.…

Vooral door oplopende korting op grotere bestellingen concurrerend in prijs.
Prima bedrijf. Men hoeft je geen zorgen te maken dat het niet goed gaat