www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.926 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

Ik kan geen andere beoordeling geven want ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en heb ook geen enkel idee wanneer mijn bestelling zal geleverd worden!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling nog niet geleverd is. Mondial Relay is op zondag en maandag gesloten. We vermoeden dat je pakket deze week geleverd gaat worden op het afhaalpunt. Mocht dit niet het geval zijn kan je einde van de week contact met ons opnemen via klantenservice@waterfilterwinkel.com Dan kunnen we een onderzoek voor je starten. Met vriendelijke groet, Het klantenservice team

Incomplete levering

Ik heb niet de hele bestelling ontvangen en wacht op een reactie van ‘de juiste afdeling’. Vanaf afgelopen donderdag, hopelijk komt er een reactie vandaag!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
11 nov 2023

Bestelling niet aangekomen

Goedemorgen, mijn bestelling is niet aangekomen. PostNL zegt dat de bestelling dinsdag om 12.30 is afgeleverd.. geen briefje oid. Kunnen jullie mij helpen?
14 nov 2023
4 jun 2023

Uitstel c.q. vertraging bezorging

Krijg al dagen mails van postNL, dat de levering wordt uitgesteld. Heb nog steeds niets ontvangen. Nu is de levering geagendeerd op morgen. Afwachten maar.
5 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat de levering steeds wordt uitgesteld door PostNL. Helaas hebben wij hier geen inzage in. Zojuist hebben wij PostNL gebeld en ze gaan een onderzoek uitzetten naar het pakket. Zodra wij een terugkoppeling hebben gehad hiervan zullen wij contact opnemen via de email. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam

Slechte service

Gebruikt en niet functionerend onderdeel ontvangen, telefonisch zijn ze niet bereikbaar en een antwoord op mijn mail duurt minimaal 3 werkdagen
FM
Fred M.
Tilburg
5 aug 2023

Verkeerde onderdelen geleverd , wel goed besteld

Er is 3 x over gedaan om de juiste onderdelen binnen te krijgen en waterfilterwinkel is telefonisch niet te bereiken, alleen via chat en email
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je ons niet hebt kunnen bereiken via de telefoon. Het kan wat drukker op de lijn geweest zijn dan normaal. Dat je drie keer de verkeerde producten hebt gekregen dat is niet de bedoeling. Mocht je niet de juiste producten hebben gekregen dan ontvangen wij graag een mail zodat we dit voor je kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
8 sep 2023
Als jullie klarna aanbieden dan moet het ook wel aangeleverd worden dus maar weer na 1,5 week via ideal besteld, dan loopt het wel.
11 sep 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. Wij hebben geen inzage of invloed waarom betaling met Klarna wel of niet geaccepteerd worden. Dit ligt geheel bij Klarna zelf. Het kan soms voorkomen dat producten niet op voorraad zijn dit heeft niks met de betaalwijze te maken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
De prijzen zijn die zonder btw en wanneer je de afrekening maakt komt er 21% bij. Staat niet vermeld dat het zonder btw is.
18 jan 2024
Snelheid van leveren bestelling is goed. Kreeg echter totaal verkeerd product geleverd. Daardoor weer veel nawerk.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ons bestelling is niet volledig geleverd en wij hebben een mail gestuurd en na 3 dagen nog geen antwoord gekregen
28 okt 2023
Tot op heden heb ik niets ontvangen. Post Nl zegt dat het bezorgd is maar ik heb niets en de buren ook niet.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Niet geleverd wat besteld en betaald was. Maar er wordt wel snel en adequaat gereageerd op een mailklacht
11 okt 2023
They send me wrong package, dont answer i still wait. last time i buy something from this shop, thank you
12 okt 2023
8 dagen geleden mijn bestelling geplaatst maar is nog steeds onderweg. Zeer ondermaats in deze tijd
21 nov 2023
29 jul 2023
Mensen meteen helpen als jullie een fout maken en niet dagen laten wachten.
HP
Henk P.
Velden NL.
Ik heb mijn producten nog steeds niet ontvangen
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Pakketje voor de deur neergezet. Heel de dag in de regen gestaan. Produkt nat geworden.
17 jun 2023

Levering wijkt af van bestelling.

Ik bestelde en betaalde 4 12packs Maxtra+ waterfilters van Brita, maar ik kreeg 4 6packs.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Via de email hebben we uitgelegd waar dit door is gekomen en dat je niet 4x een 12 pack besteld hebt maar 2 x een 12 pack. Dit zijn 24 filters. 6x4 is ook 24 filters je hebt dus gekregen wat je hebt besteld. We vinden het des ondanks jammer dat je niet tevreden bent. Zojuist hebben we nogmaals een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
25 dec 2023
Iemand naar een review vragen als de bestelling nog niet is aangekomen is geen goed idee
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Heb een onderhoudspakket besteld voor een koffiemachine. Maar daar zat de helft niet in
18 jan 2024