schaapjeschaapje.nl

127 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden825 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 okt 2020
schaapjeschaapje.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor schaapjeschaapje.nl

27 jan 2024
Goede service en goede materialen. Veel draag plezier
Fijn om telefonisch bereikbaar te zijn voor de klant.
27 jan 2024
Mooi assortiment, snelle afhandeling liep gesmeerd.
kwalitatief goede wollen kleding en snelle levering
Dank voor jullie eigen persoonlijkheid.

Wolwasmiddel

Goed product en snelle verzending
Top kwaliteit producten
TV
Tessa V.
Utrecht
Snelle verzending!
Goede communicatie
Heel tevreden
15 nov 2023
Heel fijne persoonlijke service!! En goede producten met fijne pasvorm die lang mee gaan. Ik vond 't wel een beetje jammer dat veel gangbare maten al weg waren. Misschien moet ik er eerder bij zijn in het seizoen :)
27 okt 2023

Fijne site, geweldig assortiment

Duidelijke site, prachtige producten en razendsnelle verzending. Dat PostNL daar niet mee om kan gaan ligt uiteraard niet aan schaapje schaapje. Niets dan lof voor deze fijne webwinkel
20 okt 2023
Pakje was even zoek. Ik werd als afgesproken teruggebeld en er werd echt gezocht naar watcher mis was gegaan. Blij met m’n shirts

Heerlijke hemdjes en shirts, duurzaam en goede kwaliteit

Mijn vraag is niet of ik een hemdje aandoe van SchaapjeSchaapje, maar welke. Lange mouw, korte mouw of mouwloos. Alleen bij heel warm weer doe ik zonder, verder is deze altijd fijn om te dragen. Zit heerlijk en blijft mooi in vorm, ook na veelvuldig wassen en behoorlijk slijtvast. Wendie, de eigenaresse, geeft daarbij eerlijk en goed advies, ze denkt echt oprecht mee. Super!
CL
31 okt 2023
Mooie producten en duidelijke website. Leuke acties voor terugkerende klanten. Ruilen is geen probleem en de communicatie verloopt vlot en soepel. Ik blijf terugkomen als klant, voor eigen aankopen en voor cadeautjes.
12 nov 2023

Uitstekende kwaliteit

Schaapje schaapje levert producten van hoogstaande kwaliteit tegen een goede prijs en met goede service Al jaren mijn vaste webshop voor wollen kleding. Als je wat langer bent, dan kun je hier toch slagen
3 dec 2023
Heel fijn en menselijk Er was iets niet meer beschikbaar terwijl de site dat wel aangaf. Ik werd netjes gebeld en ik kon doorgeven of ik er iets anders voor in de plaats wilde hebben of mijn geld terug.
22 mei 2023
De kleren zijn prachtig. Heel zacht, goede qualiteit. Dezelfde kleur als in de site fotos. Mijn bestelling was dezelfde dag gestuurd, de volgende dag had ik al mijn pakske. Ik ben 100% content.