Fabory Nederland- Logo - Beoordelingen

Fabory Nederland

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden600 beoordelingen in totaal

(ik spreek alleen over deze ene bestelling) levering zoals aangegeven, alleen jammer dat er tussen het moment van bestelbevestiging door Fabory en daadwerkelijke levering geen terugkoppeling was.

15 mei 2023
Website werkt niet fijn. Is traag in gebruik en onhandig in gebruik. Simpel iets opzoeken valt niet mee. Tevens is de app niet handig. Doordat de standaard verpakkingseenheid niet aangegeven staat, moet je maar iets invullen. Om aftelkosten te voorkomen corrigeer ik dat weer online, maar dat kost weer veel tijd omdat je het per regel moet doen en de site traag is. Ook het uiteindelijke bestellen gaat over teveel schermen. Ook zijn de aanbiedingen irritant. Die moet ik iedere keer weer uitzetten. Voor een premium merk is dit eigenlijk ondermaats.

Beoordelingen voor Fabory Nederland

Groot assortiment bevestiging middelen en veel op voorraad hierdoor een snelle levering.
Goede service ,snel geleverd allen jammer dat geen levertijd bij niet voorrradig
zeer ruime keuze, vlotte levering
Goed geholpen, prima
14 jan 2024
Alles voorraad
21 jan 2024
14 jan 2024
15 mei 2023
23 mei 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Ik heb uw contactpersoon geïnformeerd over de zaken waar u tegenaan loopt. Hij zal hierover contact met u opnemen. Groeten Team Fabory
19 sep 2023
Zoek functie is onvoldoende; als de bestelcode niet exact wordt ingegeven is het artikel niet te vinden!
het zou makkelijk zijn als er een overzicht van artikelen komt die besteld zijn waaruit je weer een keuze kunt maken om opnieuw te bestellen een soort favorieten lijst
Antwoord van Fabory Nederland
Dank voor uw feedback! En die optie is al beschikbaar! In uw MyFbory account onder "Catalogi" staat de catalogus "Eerder besteld" met de producten die u het vaakst heeft besteld. Deze wordt maandelijks automatisch bijgewerkt. Uiteraard kunt u ook zelf een catalogus vullen met favoriete producten. Succes!
16 dec 2023
Prima spullen maar irritante tussen-brieven met wat nog niet openstaat aan te betalen rekeningen. Ik doe al vele jaren zaken en dat komt dan irritant over.
8 mei 2023
Makkelijk bestellen, snelle levering. Helaas soms wel eens verpakkingen in de doos kapot en liggen de boutjes/moeren door de verpakking heen. Verder prima.
HL
14 jul 2023
Op de website iets bestellen gaat, maar als je de aantallen wil veranderen duurt het zo gruwelijk lang, dus elke verandering gaat traag.
Antwoord van Fabory Nederland
Bedankt voor uw review! Om u te voorzien van de meest actuele informatie, halen we na elke wijziging prijzen en leverdata op. Dat kan inderdaad even duren als er veel producten in uw winkelwagen liggen. We hebben een aanpassing gedaan in uw account om de laadsnelheid te verbeteren. U kunt nu alle aantallen wijzigen zonder te wachten en daarna op de update-button klikken om uw winkelwagen te updaten. Hopelijk helpt dat! Groeten Team Fabory
23 jul 2023
Het online op kunnen zoeken van de benodigde items inclusief bijbehorende documentatie + prijs.
Levertijden en voorraad is duidelijk te zien op jullie website. Heel diverse voorraad.
10 mei 2023

Veel op voorraad, snelle levering.

Veel op voorraad en dan dus ook snelle levering. Prima organisatie.
Snelle leveringen en een makkelijke app voor voorraadbeheer