Fabory Nederland- Logo - Beoordelingen

Fabory Nederland

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden600 beoordelingen in totaal

(ik spreek alleen over deze ene bestelling) levering zoals aangegeven, alleen jammer dat er tussen het moment van bestelbevestiging door Fabory en daadwerkelijke levering geen terugkoppeling was.

15 mei 2023
Website werkt niet fijn. Is traag in gebruik en onhandig in gebruik. Simpel iets opzoeken valt niet mee. Tevens is de app niet handig. Doordat de standaard verpakkingseenheid niet aangegeven staat, moet je maar iets invullen. Om aftelkosten te voorkomen corrigeer ik dat weer online, maar dat kost weer veel tijd omdat je het per regel moet doen en de site traag is. Ook het uiteindelijke bestellen gaat over teveel schermen. Ook zijn de aanbiedingen irritant. Die moet ik iedere keer weer uitzetten. Voor een premium merk is dit eigenlijk ondermaats.

Beoordelingen voor Fabory Nederland

15 mei 2023
CA
C. A.
Enschede
De pakketbezorger heeft het pakket bij aflevering buiten naast de deur gelegd. Ondanks de vakantie waren er drie mensen aanwezig. Omdat ik het pakket miste bleek bij navraag dat er buiten wel een doosje naast de afvalcontainer lag. Het pakket was totaal doorweekt
Antwoord van Fabory Nederland
Vervelend om te horen! We zullen dit terugkoppelen aan de pakketdienst. Excuses voor het ongemak. Groeten Team Fabory
8 okt 2023
je spreek nooit iemand en je ziet niemand nu ook nog een vestiging dicht
Antwoord van Fabory Nederland
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat u de winkel in Utrecht mist! We proberen het u digitaal zo gemakkelijk mogelijk te maken. Mocht u ergens niet uitkomen, dan staan onze experts nog steeds voor u klaar, via telefoon, e-mail, chat of in één van onze andere winkels.Groeten Team Fabory
26 nov 2023
Beter verpakken 6 van de 10 keer kan je boutjes uitzoeken
Antwoord van Fabory Nederland
Vervelend om te horen! We gaan hier melding van maken. Hopelijk zijn de producten naar wens. Groeten Team Fabory
15 aug 2023
minimale bestel-hoeveelheid is te hoog. hoge verzendkosten
29 okt 2023
Beter verpakken en vervoeren
Antwoord van Fabory Nederland
Bedankt voor uw feedback! Ik ga dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Hopelijk zijn de producten naar wens! Groeten Team Fabory