Indusigns

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden174 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Indusigns voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

Mooie en degelijke kapstok, één bedenking

Mooie en degelijke kapstok. Het is alleen jammer dat kleerhangers die je aan de stang hangt met hun uiteinden precies daar uitkomen waar ook de kledinghaakjes zitten. In de praktijk zitten jassen aan kleerhangers en jassen aan haakjes elkaar in de weg. Hadden de haakjes bijvoorbeeld 10 cm lager gezeten dan was dat praktischer geweest.
Antwoord van Indusigns
Hey Jaap, bedankt voor je beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de esthetiek en kwaliteit van de kapstok. We gaan jouw opmerking over de hangers doorgeven aan onze ontwerpers. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
Mooie producten, slechte service
Antwoord van Indusigns
Hey Rosalien, bedankt voor je review en compliment over onze producten! Jammer dat je onze service niet hebt kunnen waarderen. Mag ik vragen wat er precies mis is gegaan? Dan kunnen we daarvan leren in de toekomst. Groet, team Indusigns

In één woord TOP

Antwoord van Indusigns
Wow, heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar worden we nou blij van! Super om te lezen dat onze designs zo goed bevallen. Veel plezier van jullie aankopen en wie weet tot de volgende keer. Fijne dag! Groet, team Indusigns
AH
2 nov 2023
Supersnelle levering en prachtige producten. We hebben inmiddels twee magneetborden; de grote en de kleine Wally, de prachtige spiegel Mira en het wandplankje Shelfy. De producten zijn niet alleen mooi maar ook praktisch. Er wordt altijd zeer snel gereageerd op vragen. We zijn zo enthousiast dat we door middel van een cadeaubon van Indusigns ook iemand anders blij hebben kunnen maken.
2 nov 2023
Hey Annelies! Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling en natuurlijk voor het vertrouwen in ons werk. We vinden het superleuk dat jouw interieur vol hangt met Indusigns producten! Leuk ook om de foto's te zien van het resultaat. We wensen jullie er heel veel plezier van en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Indusigns is een zeer prettig bedrijf om mee samen te werken! Ze hebben bij ons hotel restaurant al meerdere inrichtings onderdelen gemaakt! Van receptiebalie tot bar tot wijnkast! Als ik ze uitleg wat ik nodig heb, komen ze gelijk met een tekening die klopt en wat ik bedoel. Daarnaast hebben ze een snelle productie en goede installatie! Al met al een zeer fijn bedrijf om mee te werken
Antwoord van Indusigns
Hey Daniel, WOW! Mooie beoordeling! Superfijn om te lezen dat onze communicatie, service en kwaliteit zo bevalt. Worden we blij van. Thanks voor de 5-sterren! Groet, team Indusigns

Erg tevreden!!

2 maal het haardhoutrek Fyre maat L besteld. Communicatie vanuit Indusigns via Whatsapp was erg goed. Houtrek werd na bestellen, de volgende dag al geleverd. Wat een mooi product is dit. De constructie is fantastisch en erg sterk, daar is goed over nagedacht. Ook de afwerking is super. Het is een echte eyecatcher in onze tuin. Absoluut aan aanrader.
31 okt 2023
Hey Patrick, dit zijn de reviews waar we het voor doen! Superleuk dat je zo enthousiast bent over ons werk. Onze ontwerpers hebben vele uren gestopt in het bedenken en uitwerken van de haardhoutrekken. Echt heel fijn dat dit heeft geleid tot volle tevredenheid bij jou! Veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Mooi object, klantenservice top!

Ons magneetbord Wally hangt mooi, puik design en kwaliteit! 1 reageerbuisje kwam gebroken uit de verpakking maar dat is vlotjes opgelost door Chiel door een nieuw setje kosteloos op te sturen. Toppers, een aanrader voor leuke objecten in je interieur! Ik heb intussen ook al een Shelfy wandplank besteld, ik kan niet wachten tot het hangt!
Antwoord van Indusigns
Hey Erik! Fantastische beoordeling. Worden we blij van! En superleuk dat je ook de wandplank hebt besteld. Veel plezier ervan! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Wij wilden als kerstkado een Wally magneetbord bestellen. Mooi design en mooi verhaal over de geschiedenis van Indusigns. Supersnelle reactie op mijn vraag over retournering, en dat op zondagavond! Meteen besteld en keurig afgeleverd. Chapeau! Nu nog de reactie afwachten van de kado-ontvanger :-)
Antwoord van Indusigns
Hey Ruud, wat een mooie beoordeling. Top! En ja, als ik op zondagavond een vraag binnen krijg, dan wil het nog wel eens zijn dat ik reageer haha. Klant blijft toch koning hè! Mooi dat de bestelling voor Kerst is geleverd. Hopelijk is de ontvanger er blij mee! Groet, team Indusigns

Wally en Jack

We hebben voor ons nieuwe huis 2 magneetborden Wally (waarvan 1x XL) en een stalen kapstok Jack met schoenenrek en tasjesreling gekocht. Prachtig om te zien! Kwaliteit is erg goed! Geheel naar verwachting. Aanraders. Eenvoudig te installeren en op te hangen. De levertijd was wel (te) lang.
31 okt 2023
Hey Jacques, bedankt voor deze mooie beoordeling en wat tof dat jullie diverse items van Indusigns hebben toegepast in het interieur. Uiteraard proberen we altijd zo snel mogelijk te leveren en helaas is dat in jouw geval niet helemaal gelukt. Excuses daarvoor. Gelukkig ben je wel helemaal tevreden over ons afgeleverde werk! Dat is super! Fijne avond. Groet, team Indusigns
CG
Cees G.
Alkmaar
31 okt 2023
Mooi strak ontwerp Alles keurig verpakt en netjes op tijd afgeleverd. We zijn ook bij ze in Zwolle geweest. Hoewel de showroom nog niet helemaal op orde was, namen ze ruim de tijd voor ons. Met op de koop toe een prima tip voor de lunch.
31 okt 2023
Hey Cees, wat een mooie beoordeling! Heel fijn! En erg leuk dat jullie zijn langs geweest in Zwolle. Onze showroom verdient inderdaad nog wel een upgrade haha, komt goed! Veel plezier van jullie aankoop en mooi dat jullie lekker hebben gelunched! Fijne avond. Groet, team Indusigns
25 nov 2023
We hebben vandaag ons magneetbord binnen gekregen Het is nog mooier dan ik dacht Mooie ronde afwerking Mooi zwart gespoten en mooi egaal De opstaande rand is super Ben er heel blij mee En de service is SUPER GOED DANK JULLIE WEL mvg hilde
25 nov 2023
Wow!! Wat een mooie beoordeling van onze service, levering en kwaliteit! Heel erg bedankt voor de mooie woorden en voor de leuke foto. Heel veel plezier ervan en misschien wel tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
14 nov 2023
Goede communicatie en persoonlijke behandeling tijdens offerte aanvraag. Alle details en wensen meegenomen. Beter: vooraf met de klant eventuele aanbetaling afstemmen voor akkoord.
15 nov 2023
Hey Jan, wat fijn om te lezen dat ons werk en onze communicatie jou zo goed is bevallen. Daar gaat het ons om! Ik zal jouw feedback meenemen in de toekomst. Thanks! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
7 nov 2023
Wat een mooi aanbod van disign artikelen. Ik heb nu: de spiegel Mira, het magneetbird Wally en de kapstok Jack Jr en zijn alledrie van kwaliteisvol materiaal. Echte eye catchers.
7 nov 2023
Wat een mooie woorden en super om te lezen dat al onze designs zo worden gewaardeerd! Bedankt voor de 5 sterren en wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Correcte service, snelle levering. Eerste levering bevatte echter fout product. Dit werd onmiddellijk rechtgezet en ik mocht het product zelfs houden, retour was niet nodig.
31 okt 2023
Hey Katja, wat een mooie beoordeling! Worden we blij van uiteraard. Helaas was de eerste zending foutief. Maarrr.. Natuurlijk lossen we dit zo goed mogelijk voor je op! Dat is ook gebeurd en daar hechten we veel waarde aan! We wensen je veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
14 nov 2023
Uitstekende service. Ik had een spiegel besteld en die was de volgende dag al goed verpakt in huis. Hangt nu in de gang en word door het hele gezin gebruikt, perfect!
15 nov 2023
Hey Bert, thanks voor de 5-sterren! En fijn dat de spiegel zo goed is bevallen. Heel veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

zeer vlotte afhandeling

2 x zeer vlotte afhandeling van mijn order via whatsapp na initieel wat probleempjes met de website. Prompt antwoord, vriendelijke service en snelle opvolging.
Antwoord van Indusigns
Hey Hans, heel erg bedankt voor de fijne review! Ons doel is om iedereen zoveel mogelijk tevreden te stellen en dat is ook bij jou gelukt! Top! De maatwerk kapstok komt er nog aan! We houden je op de hoogte. Groet, team Indusigns

Top spiegel!

Ik heb dit jaar een spiegel en een magneetbord bij Indusigns gekocht en ben er super blij mee! Vooral de combinatie staat mooi in mijn gang.
31 okt 2023
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! En kijk aan.. Precies hoe wij onze producten proberen te ontwerpen; geschikt om te combineren in iedere ruimte van het interieur. Super om te lezen dat de producten zo mooi staan in jouw interieur! Veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Perfecte wandplankjes!

Na lang zoeken hebben we de ideale plankjes gevonden om onze kale muur op te fleuren! De shelfy wandplankjes zijn ook van goede kwaliteit.
7 nov 2023
Hey Kim, superleuk om het resultaat van de stalen wandplanken in jouw interieur terug te zien! Thanks voor de foto’s en natuurlijk ook voor de 5-sterren! Wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Super service! Wij wilden aanpassingen aan een bestaand product. Door goed naar ons te luisteren en mee te denken, is dit perfect gelukt.
31 okt 2023
Hey Monique, wat een fijne review. Onze ontwerpers denken graag mee met onze opdrachtgevers en zo ook in jouw geval. Goed om te lezen dat jouw ervaring zo goed is bevallen! Wie weet tot de volgende keer! Veel plezier van jouw product. Groet, team Indusigns
Snelle service, Erg tevreden over de snelle communicatie. Binnen een dag een mail terug, inclusief offerte en design voor racking.
Antwoord van Indusigns
Hey Querijn, heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling en fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het hele traject van offerte tot product. Veel plezier ervan en wie weet tot een volgende keer! Groet, team Indusigns