Indusigns

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden174 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Indusigns voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

31 okt 2023
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Worden we erg blij van. Veel plezier van jouw aankoop. Fijne dag! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hey! Wat een fijne review! Goed om te lezen dat jouw totale ervaring met Indusigns zo goed is bevallen. Worden we blij van! Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Fijne dag gewenst! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hey Ellen, bedankt voor jouw mooie beoordeling van Indusigns. Uiteindelijk doen we het hier voor! Zo te lezen is jouw aankoop bij ons erg goed bevallen en dat stemt ons blij! Veel plezier ervan en hopelijk kunnen we nog eens iets voor je betekenen. Fijne dag gewenst! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hey Norbert, wat een fijne beoordeling! Super om te lezen dat jouw ervaring met Indusigns zo goed was. Uiteraard doen we ons best om iedereen met deze ervaring achter te laten! Wie weet tot de volgende keer. Fijne dag! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hey Wim, bedankt voor je mooie beoordeling. Heerlijk om te ontvangen, zo'n 5stars beoordeling! Worden we blij van. Fijne dag! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hey Rozemarie, heel erg bedankt voor jouw 5-sterren beoordeling. Iedere keer worden we daar weer blij van! We zijn ons ervan bewust dat er altijd zaken beter kunnen, maar daar proberen we ons iedere dag in te verbeteren. Wie weet tot de volgende keer. Veel plezier van je product. Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hey Lydie, heel erg bedankt voor de fijne beoordeling! Hier doen we het allemaal voor! Mooi om te lezen dat jouw aankoop zo goed bevallen is! Zegt het voort zou ik zeggen, haha. Groet, team Indusigns
31 okt 2023
5-sterren! Daar worden we blij van! Goed om te lezen dat jouw ervaring met Indusigns zo goed is geweest! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hey John, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Worden we blij van! We wensen je veel plezier van jouw aankoop en hopen je in de toekomst nog eens terug te zien. Fijne dag! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hier worden we nou blij van! Bedankt voor de 5-sterren beoordeling! Wie weet tot de volgende keer. Fijne dag! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hey Kristof, wat een mooie beoordeling! Daar doen we het voor! Goed om te zien dat jouw aankoop bij Indusigns zo goed bevallen is. Veel plezier ervan en hopelijk tot een volgende keer! Groet, team Indusigns
31 okt 2023

Retouren?? Klantenservice niet thuis.

31 okt 2023
Beste Marc bedankt voor jouw beoordeling. Dit mailtje moet totaal aan ons voorbij zijn gegaan. Excuses daarvoor! Het is voor ons natuurlijk een kleine moeite om nieuwe magneten op te sturen en dat hadden we zeker gedaan als we de mail hadden gelezen. Morgen maak ik het goed met je en zal ik alsnog nieuwe magneten toesturen! Fijn dat je het product wel mooi vindt! Fijne avond. Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Onduidelijk communicatie over levering van producten. Geen duidelijke bestel bevestiging. Producten zijn wel mooi
31 okt 2023
Hey Rosalien, bedankt voor je beoordeling en wat jammer dat je onze communicatie zo hebt ervaren. Excuses dat de communicatie in dit geval gebrekkig is geweest. Wij proberen dit in de toekomst te verbeteren. Wel fijn om te lezen dat je onze producten wel mooi vindt! Toch nog iets positiefs! ;) We wensen je een fijne dag! Groet, team Indusigns
9 nov 2023

Geen updates, geen info....

Geen updates, geen info over levertijden. Slecht moment om dan zo snel mijn mening te vragen.
10 nov 2023
Goedemorgen! Bedankt voor je review en helaas vond je onze berichtgeving summier. Excuses hiervoor. Normaal gesproken had je een track en trace code moeten ontvangen. Wij hebben jouw pakket binnen onze beloofde verzendtermijn verzonden en volgens onze administratie heb je het gisteren ook thuis ontvangen. Veel plezier ervan en we nemen jouw feedback mee voor de toekomst. Groet, team Indusigns