Indusigns

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden208 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Indusigns voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

Spiegel + plank uitgezocht. Prachtig ontwerp. Advies en hulp uiterst correct en erg klantvriendelijk.
Antwoord van Indusigns
Wat een mooie beoordeling van onze service en kwaliteit. Heel erg bedankt voor de 5 sterren! En natuurlijk veel plezier van jullie aankopen. Die hebben een mooi plekje gekregen in jullie interieur! Wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns

Geweldig

Top spiegel, veilig verpakt voor vervoer. Ook persoonlijk benaderd voor de afhandeling, een aanrader.
Antwoord van Indusigns
Hey Marleen, wat een fijne review van ons product en onze service! Blij met de 5-sterren. Bedankt ook voor de foto! Geniet van de spiegel en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
24 dec 2023
Persoonlijke mail met verwijzing naar de bestelling en follow up van de bestelling..doe zo verder !
Antwoord van Indusigns
Hey Bart, bedankt voor deze mooie beoordeling! Superfijn om te lezen dat jouw ervaring met onze service en kwaliteit zo goed is bevallen! Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Spiegel Mira is prachtig vorm gegeven en makkelijk op te hangen. Mooi bedrijf en service gericht.
23 dec 2023
Hey Lesanka, wat een fijne recensie! Heel erg bedankt voor de 5-sterren. Daar doen we het voor! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Helemaal toppiieeeee

Levering was snel en het contact met Gijs was verhelderend. Lieve jongen met verstand van zaken.
Antwoord van Indusigns
Hey goedenavond! 5-sterren, altijd fijn om te ontvangen! Thanks. Goed om te lezen dat je onze communicatie als fijn hebt ervaren. Staat bij ons hoog in ‘t vaandel. Wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
7 nov 2023

Bedankt!

Vriendelijk en snelle afhandeling van mijn bestelling. Hij hangt mooi, precies wat we zochten :)
7 nov 2023
Goedenavond! Bedankt voor deze mooie beoordeling. 5 sterren is natuurlijk waar we het voor doen! We wensen jullie veel plezier van jullie spiegel en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
5 nov 2023

Zeer tevreden!

Goed en prettig contact gehad via de mail, snelle levering en heel blij met het product!
5 nov 2023
Hey Mirthe, bedankt voor de mooie beoordeling en super om te lezen dat de communicatie en levering ook goed zijn bevallen. Daar doen we het voor! Veel plezier van het magneetbord en hopelijk tot een volgende keer. Groet, team Indusigns
1 nov 2023

Kost wat maar dan heb je ook wat 😜👍🏻

Makkelijke webshop en fantastisch mooie spullen, echt kwaliteit en super afgewerkt
1 nov 2023
Hey Ruud! Superblij met jouw 5-sterren! Bedankt daarvoor! Goed om te lezen dat je onze website en designs zo kunt waarderen. Wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns

heel tevreden

snelle levering, artikel was breekbaar maar super goed ingepakt. mooie afwerking
31 okt 2023
Wat een fijne review Sofie! Dank daarvoor! We besteden veel aandacht aan de verzending van onze producten. Soms gaat het wel eens mis hoor, maar dan lossen we het zo snel en goed mogelijk op! We wensen je heel veel plezier van jouw Indusigns product en hopen je een volgende keer weer te mogen begroeten als klant. Fijne dag gewenst! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Mooie op maat gemaakte kapstok besteld, en een spiegel. Nog elke dag blij mee!
31 okt 2023
Bedankt voor deze prachtige review! We vinden het superleuk om te lezen dat je hebt gekozen voor onze kapstok en spiegel! Die passen ook erg goed bij elkaar. Veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer. Zou leuk zijn! Fijne dag! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Super mooi magneetbord. Duidelijke website en snelle levering. Simpelweg top!
31 okt 2023
Hey Dennis, wat een superfijne beoordeling en wat mooi om te lezen dat je zo tevreden bent over ons magneetbord. Het is ook een echte blikvanger voor het interieur! Veel plezier ervan en hopelijk tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst! Groet, team Indusigns
21 nov 2023

Fijne samenwerking en prachtig resultaat!

De samenwerking is zeer prettig en het resultaat is werkelijk waar prachtig!
25 nov 2023
Wat een mooie beoordeling! Daar doen we het voor! Zo gaan we goed het weekend in. Bedankt! En wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
1 nov 2023
Op 2 dagen was mijn bestelling in huis. Perfect verpakt zodat niet stuk kon.
1 nov 2023
Bedankt voor de mooie beoordeling! En natuurlijk voor het vertrouwen in ons werk! Het verpakken van onze items heeft hoge prioriteit. Mooi dat je er zo tevreden over bent! Veel plezier ervan! Groet, team Indusigns
JB
Jeanine B.
Amstelveen
Snelle levering Mooi magneetbord. Vriendelijk geholpen aan de telefoon
31 okt 2023
Kijk, daar worden we nou blij van! Een goede beoordeling over de hele linie van ons bedrijf! Van kwaliteit tot service! Bedankt daarvoor en kwaliteit en service staan ook hoog bij ons in het vaandel! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Heel mooi en goed gemaakt producten. Heel tevreden over mijn aankoop.
31 okt 2023
Wow! Topbeoordeling! Hier worden we heel blij van! En mooi om te zien dat de spiegel een mooie plek in jouw interieur heeft gekregen! Heel veel plezier ervan en uiteraard hopen we je nogmaals te mogen begroeten als klant van Indusigns. Wie weet! Groet, team Indusigns
Zeer stijlvol Het ziet eruit zoals op de site. Snelle levering.
Antwoord van Indusigns
Wow! Hele fijne beoordeling zeg! Superleuk om te zien dat het magneetbord zo’n mooi plekje heeft gekregen. Veel plezier ervan! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Creatief bedrijf, kwaliteitsproducten, onberispelijke levering.
1 nov 2023
Hey Isabelle, dit zijn de beoordelingen waar we heel blij van worden! We doen iedere keer ons uiterste best om zowel kwaliteit en service te bieden! Super dat dit door jou ook zo is ervaren! Veel plezier van de spiegel en het magneetbord en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
8 nov 2023
Prachtig magneetbord, mooi design. Ben hier heel blij mee.
8 nov 2023
Hey Rita! Super om te lezen dat je zo blij bent met het magneetbord! Heel veel plezier ervan! Bedankt voor de 5-sterren, heel fijn om te krijgen natuurlijk. Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Super goede service, snelle levering en prachtige spiegel!
31 okt 2023
Kijk, hier doen we het voor! Super om te lezen dat je naast onze service en levering ook zo tevreden bent over de spiegel! Bedankt voor de 5-sterren! Worden we uiteraard heel blij van! Veel plezier van de blikvanger voor je interieur en wie weet tot de volgende bestelling. Groet, team Indusigns

Top

Allemaal heel netjes geregeld,goed geholpen netjes verpakt
31 okt 2023
Hey Mieneke, wat een mooie beoordeling zeg! Worden we erg blij van en tof om te zien hoe je onze wandplanken hebt toegepast in je interieur! Veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns