Indusigns

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden208 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Indusigns voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

CG
Cees G.
Alkmaar
31 okt 2023
Mooi strak ontwerp Alles keurig verpakt en netjes op tijd afgeleverd. We zijn ook bij ze in Zwolle geweest. Hoewel de showroom nog niet helemaal op orde was, namen ze ruim de tijd voor ons. Met op de koop toe een prima tip voor de lunch.
31 okt 2023
Hey Cees, wat een mooie beoordeling! Heel fijn! En erg leuk dat jullie zijn langs geweest in Zwolle. Onze showroom verdient inderdaad nog wel een upgrade haha, komt goed! Veel plezier van jullie aankoop en mooi dat jullie lekker hebben gelunched! Fijne avond. Groet, team Indusigns
25 nov 2023
We hebben vandaag ons magneetbord binnen gekregen Het is nog mooier dan ik dacht Mooie ronde afwerking Mooi zwart gespoten en mooi egaal De opstaande rand is super Ben er heel blij mee En de service is SUPER GOED DANK JULLIE WEL mvg hilde
25 nov 2023
Wow!! Wat een mooie beoordeling van onze service, levering en kwaliteit! Heel erg bedankt voor de mooie woorden en voor de leuke foto. Heel veel plezier ervan en misschien wel tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
14 nov 2023
Goede communicatie en persoonlijke behandeling tijdens offerte aanvraag. Alle details en wensen meegenomen. Beter: vooraf met de klant eventuele aanbetaling afstemmen voor akkoord.
15 nov 2023
Hey Jan, wat fijn om te lezen dat ons werk en onze communicatie jou zo goed is bevallen. Daar gaat het ons om! Ik zal jouw feedback meenemen in de toekomst. Thanks! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
7 nov 2023
Wat een mooi aanbod van disign artikelen. Ik heb nu: de spiegel Mira, het magneetbird Wally en de kapstok Jack Jr en zijn alledrie van kwaliteisvol materiaal. Echte eye catchers.
7 nov 2023
Wat een mooie woorden en super om te lezen dat al onze designs zo worden gewaardeerd! Bedankt voor de 5 sterren en wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Correcte service, snelle levering. Eerste levering bevatte echter fout product. Dit werd onmiddellijk rechtgezet en ik mocht het product zelfs houden, retour was niet nodig.
31 okt 2023
Hey Katja, wat een mooie beoordeling! Worden we blij van uiteraard. Helaas was de eerste zending foutief. Maarrr.. Natuurlijk lossen we dit zo goed mogelijk voor je op! Dat is ook gebeurd en daar hechten we veel waarde aan! We wensen je veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
14 nov 2023
Uitstekende service. Ik had een spiegel besteld en die was de volgende dag al goed verpakt in huis. Hangt nu in de gang en word door het hele gezin gebruikt, perfect!
15 nov 2023
Hey Bert, thanks voor de 5-sterren! En fijn dat de spiegel zo goed is bevallen. Heel veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

zeer vlotte afhandeling

2 x zeer vlotte afhandeling van mijn order via whatsapp na initieel wat probleempjes met de website. Prompt antwoord, vriendelijke service en snelle opvolging.
Antwoord van Indusigns
Hey Hans, heel erg bedankt voor de fijne review! Ons doel is om iedereen zoveel mogelijk tevreden te stellen en dat is ook bij jou gelukt! Top! De maatwerk kapstok komt er nog aan! We houden je op de hoogte. Groet, team Indusigns

Top spiegel!

Ik heb dit jaar een spiegel en een magneetbord bij Indusigns gekocht en ben er super blij mee! Vooral de combinatie staat mooi in mijn gang.
31 okt 2023
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! En kijk aan.. Precies hoe wij onze producten proberen te ontwerpen; geschikt om te combineren in iedere ruimte van het interieur. Super om te lezen dat de producten zo mooi staan in jouw interieur! Veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Perfecte wandplankjes!

Na lang zoeken hebben we de ideale plankjes gevonden om onze kale muur op te fleuren! De shelfy wandplankjes zijn ook van goede kwaliteit.
7 nov 2023
Hey Kim, superleuk om het resultaat van de stalen wandplanken in jouw interieur terug te zien! Thanks voor de foto’s en natuurlijk ook voor de 5-sterren! Wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Super service! Wij wilden aanpassingen aan een bestaand product. Door goed naar ons te luisteren en mee te denken, is dit perfect gelukt.
31 okt 2023
Hey Monique, wat een fijne review. Onze ontwerpers denken graag mee met onze opdrachtgevers en zo ook in jouw geval. Goed om te lezen dat jouw ervaring zo goed is bevallen! Wie weet tot de volgende keer! Veel plezier van jouw product. Groet, team Indusigns
Schnell geliefert. Gute Qualität! Der Kontakt zum Kundenservice ist super. Empfohlen für alle, die ein einzigartiges Interieur suchen.
Antwoord van Indusigns
Vielen Dank für diese nette Bewertung und viel Spaß mit dem Spiegel. Hoffentlich findet es einen schönen Platz in Ihrem Interieur! Liebe Grüße und hoffentlich bis zum nächsten Mal. Team Indusigns
Snelle service, Erg tevreden over de snelle communicatie. Binnen een dag een mail terug, inclusief offerte en design voor racking.
Antwoord van Indusigns
Hey Querijn, heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling en fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het hele traject van offerte tot product. Veel plezier ervan en wie weet tot een volgende keer! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Zeer tevreden over de kwaliteit van de spiegel en wandplanken. Staan super mooi in ons interieur. Snelle levering en goede service.
31 okt 2023
Hey Ingrid, superfijne beoordeling en tof om te lezen dat je verschillende producten hebt gecombineerd in jullie interieur! Wie weet tot de volgende keer! Fijne avond! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Prachtige producten, we geniet er dagelijks van. Goed verpakt zodat alles heel aankwam met de post. Hele goede kwaliteit.
31 okt 2023
Hey Lianne, wow mooie beoordeling en super om te lezen dat jullie nog dagelijks genieten van jullie aankoop! Dat is toch fijn!? Bedankt voor de 5-sterren beoordeling en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Spinnenpoot-tafel-onderstel

Wij hebben een zg spinnenpoot onderstel onder ons tafelblad. Snelle levering en voldoet volkomen aan onze verwachting.
31 okt 2023
Super om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het hairpin tafelframe. Veel plezier ervan en bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Wordt we blij van! Fijne avond. Groet, team Indusigns
Snelle bezorging. Een glasbuisje was kapot gegaan tijdens verzending. Heel snel kreeg ik een nieuwe toegestuurd.
Antwoord van Indusigns
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Worden we blij van! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
8 nov 2023
Deze spiegel is een echte eyecatcher. De zwevende spiegel in mat zwarts metaal is stoer en sierlijk tegelijk.
8 nov 2023
Wow! Leuke foto en 5-sterren! Thanks! Hier doen we het voor. Heel veel plezier van de spiegel en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
CH
Carien H.
Neeroeteren
1 nov 2023
Wat een mooie kwaliteit plank. Netjes afgewerkt echt super. Daarbij heel snel geleverd netjes verpakt. Super
1 nov 2023
WoW! Supermooie woorden Carien! Heel fijn om te lezen dat de stalen wandplank zo goed bevallen is! Wie weet tot een volgende keer! Groet, team Indusigns
Wir sind mit der Qualität und dem Service sehr zufrieden. Der Spiegel ist der Blickfang unserer Halle. Super!
Antwoord van Indusigns
Vielen Dank für die nette Bewertung. Das macht uns glücklich! Viel Spaß mit Ihrem Einkauf und wer weiß, bis zum nächsten Mal! Schöner Tag! Grüße, Team Indusigns
1 nov 2023

Mooie producten en prima service

Goed advies gekregen n.a.v. mijn mailtje. Snelle en keurige levering. Heel erg blij met mijn bestelling.
1 nov 2023
Super om te lezen dat jouw aankoop zo goed is bevallen! Bedankt voor de 5-sterren! We wensen je heel veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns