Lucardi Juwelier Sittard

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73 beoordelingen in totaal

Goede service, zeer goed geholpen door n paar aardige dames. Lucardi heeft mooie sieraden en er waren ook nog mooie aanbiedingen. Ik heb 2 oorhangers met bijpassende kettingen met hangers en 1 paar grote ronde oorhangers allemaal met zirconia's gekocht.

neem een andere verkoper aan in plaats van die oudere mevrouw met alle makeup, erg klant onvriendelijk!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Sittard

Goede service en mooie sieraden

23 apr 2024
Vriendelijk, behulpzaam
Fijne verkoopster niks was teveel om te laten zien zou mijn vriendinnen deze lokatie in Sittard zeker aanbevelen om hier hun sieraden te kopen
Vriendelijke en behulpzame medewerksters. Goed geholpen
4 jul 2023
Ik wordt altijd goed geïnformeerd over de producten. Ook ben ik heel tevreden hoe ik word geholpen. Moet wel zeggen, heb altijd de zelfde mevrouw die me helpt. Ze doet alles wat mogelijk is om me te helpen met de product . Ben zeer tevreden.
Verkoopster was heel behulpzaam en daardoor beleef het niet alleen bij het kopen van een paar oorbellen maar ook de ketting en armband. Chapeau voor de verkoopster.
22 nov 2023
we waren in sittard aan het winkelen. en we werden door een mevrouw daar heel fijn geholpen. ze deed alle moeite. bedankt
16 sep 2023
Personeel is erg behulpzaam, maar niet opdringerig. Weer een mooi sieraad uitgezicht
24 aug 2023
Super goed geholpen, goede adviezen, echt top!!! Kom zeker terug!!
27 jun 2023
Nette winkel, veel voorraad en een vriendelijke verkoopster.
Prettige verkoopster, vriendelijk en correct. Goed advies
1 jul 2023
De service is uitstekend en meer dan genoeg aanbiedingen
Geweldig geholpen en mooie sieraden echt aanraders
Vriendelijk geholpen, mooie betaalbare juwelen.
11 nov 2023
Lief geduldig en goed geholpen met mijn aankoop
16 jun 2023
Werd goed geholpen en vriendelijk benaderd
10 jun 2023
Klantvriendelijk en goed heel geholpen.
3 okt 2023
Personeel is top! ( op dinsdag!)