nl.personello.com- Logo - Beoordelingen

nl.personello.com

368 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.588 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2020
nl.personello.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Het was zeer gemakkelijk om het gewenste ontwerp te maken. Ook heel fijn dat er een voorbeeld getoond wordt, daarmee gaat het meer leven. Levering (uit Duitsland!) stond voor ruim vier dagen gepland, maar binnen twee dagen was de bestelling binnen. Geen garantie uiteraard, maar wel heel fijn! Enige minpuntje is dat het niet mogelijk is om geuploade foto's te verwijderen.
MV
Marco v.
Oosterhout

5 jul 2023
Fotolijstje was wel erg klein, en afdruk in glas is moeilijk te zien. Lichtbalkje ziet er erg goedkoop uit, zit niet eens een fatsoenlijk knopje op, maar ligt gewoon open aan de achterkant. Had voor deze prijs een mooier en beter product verwacht.

Beoordelingen voor nl.personello.com

4 jun 2023

Mooi maar zonde dat de tekst niet duidelijk is

Ik vond het heel mooi maar de tekst is heel moeilijk te zien en dat vind ik echt jammer
5 jun 2023
Hallo, Het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen, zodat we uw zorgen nader kunnen bekijken. Ik weet zeker dat we een oplossing voor u zullen vinden. Met vriendelijke groet, Loraine van Personello Customer Service
15 mei 2023
Op zich leuk maar fotos niet echt scherp terwijl met goede camera genomen.
31 mei 2023
19 mei 2023

ik vindt fat je de foto iets…

ik vindt fat je de foto iets duidelijker mag zien
31 mei 2023
9 sep 2023

Resultaat onder de maat

Afhandeling goed. Resultaat product onder de maat
11 sep 2023
Hallo, het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen, zodat we uw problemen nader kunnen bekijken. Ik ben er zeker van dat we een oplossing voor u zullen vinden. Hartelijke groeten, uw Loraine Personello klantendienst
15 mei 2023
Niet duidelijk en klein voor die prijs
26 mei 2023
23 jun 2023

Foto wat meer naar voren laten komen

Foto wat meer naar voren laten komen
27 jun 2023
Hoi, het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen, zodat we uw problemen nader kunnen bekijken. Ik ben er zeker van dat we een oplossing voor u zullen vinden. Hartelijke groeten, Jenny Personello klantendienst
NM
Nancy M.
Kruishoutem
19 aug 2023
De gegraveerde tekst is niet leesbaar
22 aug 2023
4 jul 2023
Ik heb het pakket niet ontvangen
5 jul 2023
Hallo, het pakket is naar ons teruggestuurd vanwege een onjuist adres. We hebben al verschillende keren per e-mail contact met u opgenomen, maar nog geen antwoord ontvangen. Neem alstublieft contact met ons op en wij sturen het pakket opnieuw naar u op. Hartelijke groeten, Jenny Personello klantendienst
11 jul 2023
Foto’s zijn niet helder
12 jul 2023
Het spijt me dat de foto's onscherp zijn. :( Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen zodat we een oplossing voor u kunnen vinden. Met vriendelijke groeten, Loraine van de klantendienst van Personello
28 jul 2023
28 jul 2023
Hallo, Het spijt me dat je niet tevreden bent met je bestelling. Voel je vrij om contact met ons op te nemen bij de klantenservice via e-mail (trustedshops@personello.com) en we zullen zeker een oplossing voor je vinden :) Met vriendelijke groet, Loraine van Personello klantenservice