Lucardi Juwelier Rijswijk

122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden317 beoordelingen in totaal

4 jul 2023
heb pulsarhorloge gehad voor vaderdag. wilden datum op tijd zetten kreeg kroon niet uit.hebben van ochten in de zaak ook geprobeerd kreeg geld terug heb gelijk nieuwe duurderen pulser gekocht maar in 10 min was baterij leeg dat voor een horloge van149.99 . personeel hebben gelijk nieuwe batterij geplaast maar ge waarschuwd niet meer waterdicht ben heer mee akoort gegaan om mijn cadeau te gaan dragen alle comprimen naar winkel personeel goed gedaan ijk
TP
theo p.
Rijswijk Zh

Het is een schande! Op 5 december heb ik bij jullie een bestelling gedaan in de vorm van een ketting waarop ik namen moest schrijven. Ik was van plan om met Kerstmis een cadeau te geven aan mijn geliefde. Er werd mij beloofd dat het werk 1-2 weken zou duren, dat wil zeggen dat ik net op tijd was voor de vakantie. maar vandaag kreeg ik te horen dat de werkzaamheden 4 weken zouden duren. Het is verschrikkelijk! Mijn geschenk is verpest

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rijswijk

De verkoopster was vriendelijk, dacht mee en heeft mij goed geadviseerd over de dikte van de ketting. Ook heeft de verkoopster mijn eigen hanger opgepoets en aan de ketting gehangen. Wat er service !

Goeie service

Ik werd perfect ontvangen en geholpen met een prachtige valentijnscadeau voor m’n vriend!
11 feb 2024
De ervaring met het personeel, de kundigheid. En kwaliteit prijsverhouding.
28 jan 2024
Super medewerker heel behulpzaam en heel vriendelijk.
21 jan 2024
Goede ervaring! We zijn goed en vlug geholpen
Snel en klantvriendelijk geholpen
Rijswijk Zh
4 jul 2023
29 jul 2023

Zeer klantvriendelijk

Superfijn hoe de dame in de Boogaard (Den Haag) mij als klant te woord stond. Ze gaf duidelijk een open en actieve houding, dacht met mij mee en liet mij zien hoe het resultaat zou worden voor mijn dochters armband die ze zou graveren voor mij. Zelf werk ik ook in de detailhandel en wil zeggen dat deze werknemer heel erg behulpzaam was. Ik kom hier zeker nog eens!
13 jul 2023

Batterijen horloges

Had 2 nieuwe batterijen in horloges nodig, werd vriendelijk goedemorgen gezegd toen ik binnenkwam, werd gelijk gedaan, werd ook vooraf verteld hoe duur het was, praatje terwijl ze bezig was, horloges netjes gelijk gezet. Kassabon mee voor garantie. Kortom fijn geholpen
22 mei 2023

de tijd

ze nemen de tijd voor mijn oude dametje met wie ik vaak in de Lucardi ben voor een ketting of een ander sieraad Het is heel fijn dat ze haar niet opjagen en ook naar haar verhaal willen en kunnen luisteren waardoor ze graag terug komt al dan niet maandelijks 😀
3 sep 2023

Goede service

Vriendelijke dame die ons geholpen heeft. Kwam wel een dame binnen die er ook werkte waarvan ik toch wel vond dat ze wat gepaste kleding mocht dragen. Shirt was iets wat te klein waardoor haar buik zichtbaar was. Vind ik niet echt gepast.
24 sep 2023
Ik was op zoek naar 14 karaat gouden hangende oorbellen zonder achterkantje. Geslaagd en ze heeft ze gelijk voor mij aangedaan wegens mijn kneusde duim. Bedankt voor de hulp en het helpen herinneren van mijn clientenkorting. 👍
21 aug 2023
Ik heb een hele fijne beleving gehad doordat ik zeer goed ben geholpen. Samen met haar advies heb ik een hele mooie ketting gekocht. Deze winkel is zeer aan te raden. Mooie sieraden voor een leuke prijs.
15 nov 2023

Ik ben super blij met mijn aankopen!!!

ik heb mooie 9 karaats gouden cadeautjes gekocht voor mijn jarige nichtjes, met 50% korting ook nog, heel blij mee!!! + vriendelijk personeel die mij hebben geholpen in de winkel in de bogaard, super!!!
28 okt 2023
Er was ruime keuze en een vriendelijke medewerkster, die zich eerst verontschuldigde dat ze maar beperkt Nederlands sprak. Dan vind ik het niet zo erg om deels in het Engels verder te gaan.

Topverkoopsters in Rijswijk

De twee dames/meiden in de winkel in de Bogaard in Rijswijk waren zo vriendelijk en behulpzaam. Ze namen de tijd en losten iets wat met afrekenen niet goed ging met de nodige humor op.
17 aug 2023

Plus punten waren zeker de klantvriendelijkheid en de service

Plus punten waren zeker de klantvriendelijkheid en het geduld en de goede service, wat beter kon uhmm weinig , was egt te vreden met service en de aankopen.