Lucardi Juwelier Rijswijk

122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden317 beoordelingen in totaal

4 jul 2023
heb pulsarhorloge gehad voor vaderdag. wilden datum op tijd zetten kreeg kroon niet uit.hebben van ochten in de zaak ook geprobeerd kreeg geld terug heb gelijk nieuwe duurderen pulser gekocht maar in 10 min was baterij leeg dat voor een horloge van149.99 . personeel hebben gelijk nieuwe batterij geplaast maar ge waarschuwd niet meer waterdicht ben heer mee akoort gegaan om mijn cadeau te gaan dragen alle comprimen naar winkel personeel goed gedaan ijk
TP
theo p.
Rijswijk Zh

Het is een schande! Op 5 december heb ik bij jullie een bestelling gedaan in de vorm van een ketting waarop ik namen moest schrijven. Ik was van plan om met Kerstmis een cadeau te geven aan mijn geliefde. Er werd mij beloofd dat het werk 1-2 weken zou duren, dat wil zeggen dat ik net op tijd was voor de vakantie. maar vandaag kreeg ik te horen dat de werkzaamheden 4 weken zouden duren. Het is verschrikkelijk! Mijn geschenk is verpest

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rijswijk

26 aug 2023
Het artikel dat ik wilde hebben was een beetje zwart geworden, ze hebben dit keurig weer opgepoetst zodat ik het mooi als een kado kon geven.
2 jun 2023
Kwam alleen voor een batterij en een nieuw slotje voor armband. Batterij ingezet en slotje gratis gerepareerd. Vriendelijke behandeling.
8 okt 2023
Goede hulp en fijne/vriendelijke manier van helpen van medewerkers. Kom graag , kom vaak om mijn sieraden te kopen. Hele fijne winkel.
23 nov 2023
Heel erg klantvriendelijk, leuke ervaring om even binnen te stappen en iets leuks kopen, de prijzen zijn ook niet duur😃
Vriendelijke dame heeft ons geholpen. Prachtig ingepakt in een kerst bal. Super leuk! Tot de volgende keer.🩷
17 okt 2023

Vakkundig!

Uiterst vriendelijke behandeling bij het vervangen van mijn horloge batterij. Snel en deskundig gedaan!
2 jul 2023
Er werd mij goed uitgelegd of ik een dik of dun kettinkje nodig had die perfect pst bij mijn bedel.
30 sep 2023
Eerst lekker op je gemak kijken, en als je iets ziet en vraagt om hulp , word je netjes geholpen.
22 mei 2023
De prettige bediening en het mee denken van het personeel over hetgeen wat kk wilde kopen
1 jul 2023
Was opzoek naar iets specifieks en de mederwerker hielp me netjes al was het mega druk
FK
Flory K.
Rijswijk
4 jun 2023
Ik kwam voor een nieuwe batterij voor mijn moeders horloge. Dat hebben ze snel gedaan.
Assortiment is meer dan genoeg, ik kan altijd keuze maken met heel mooie spullen
12 nov 2023
Vriendelijke mensen. Nemen de tijd voor je en zijn vooral niet opdringerig
31 mei 2023
De vriendelijke en professionele hulp bij het uitzoeken van een sieraad
4 sep 2023
Medewerkster uit de boogaard Rijswijk was behulpzaam en vriendelijk
19 jul 2023
Heel klantvriendelijk en altijd prachtige spullen en goede acties!
4 jul 2023
Het beviel mij dat de medewerker, rustig en netjes te werk ging.
2 okt 2023
Zeer deskundig geholpen door een zeer enthousiaste verkoopster
26 aug 2023
Vriendelijk en snel geholpen. Moest ook gegraveerd worden. Top
11 nov 2023
Vrijblijvend rond kijken, vriendelijk geholpen, goede raad.