uwbloemenman.nl- Logo - Beoordelingen

uwbloemenman.nl

1.314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jul 2023
uwbloemenman.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 aug 2023
Bloemen zijn op tijd bezorgd. Had wat zorgen over de tijd dat U bezorgt namelijk tussen 17.00 en 22.00 uur. Uw laatste bezorging was bij een dame bij mij in het appartement. Zij is over de negentig en heeft tot vijf voor tienen moeten wachten tot de bloemen bezorgd werden. Moet nu echt opletten bij oudere mensen dat ik daar dus geen bloemen bij U moet bestellen. Misschien dat U iets kunt doen aan de tijd van bestellen, Met vriendelijke groet.

20 jul 2023
Een groot boeket besteld voor de volgende dag. Duidelijk aangegeven dat het bezorgd moet worden op kantooruren omdat er anders niemand aanwezig is, adres ingevuld, zie ik bij het nakijken de volgende dag dat het adres half bezorgadres is half mijn eigen adres. Na zeker 10 keren gebeld te hebben werd er niet opgenomen en soms weggedrukt. Via de mail contact gezocht, wordt er gezegd dat het boeket al meegegeven is aan de bezorgdienst en zij hier verder niets mee gaan doen. De bezorgdienst gebeld, zij gaven aan omdat het vrijdag was het boeket pas op maandag bezorgd zou worden. Als het boeket nog maar mooi bleef dan!! Word ik maandagavond gebeld door de bezorger. Ik gaf aan dat er niemand meer was want het had op kantooruren bezorgd moeten worden! Geeft hij aan dat dat een vreemd detail is want zij bezorgen alleen in de avonduren of hij het voor de deur mocht neerzetten want hij wilde van het pakketje af!!! Eens maar nooit meer toch!!!

Beoordelingen voor uwbloemenman.nl

Zeer slechte bezorging 4 dagen te laat
Nooit aangekomen en niks meer gehoord!
Na 6dagen werd boeket pas bezorgd
Terug antwoorden bij mailverkeer
4 jul 2023
Beste Sandra, Bedankt voor uw review. Helaas hebben ook wij moeite met personeel. Waardoor het langer kan duren voordat uw mail behandeld word. We werken hier hard aan. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
Slechte bloemen tot 2 keer toe
4 jul 2023
Beste Linda, Wat vervelend om dit te lezen. Wij hebben dagelijks verse aanvoer van onze snijbloemen. Geen idee waar dit fout gegaan is. We nemen vandaag nog even contact met u op. Om dit netjes op te lossen. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
Er is nog niets afgeleverd
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste Eric, Ik zie dat uw boeket vanavond is bezorgd. Dit is inderdaad een werkdag te laat. Trunkrs heeft helaas steken laten vallen. Graag horen wij of het boeket naar wens is. Zo niet, sturen wij zsm een nieuw boeket af. Onze excuses Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
Bloemen waren niet vers
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste Nirosha, Bedankt voor uw review. Wij zien dat u gekozen heeft voor meerdere rouwboeketten. Dit word gemaakt van bloemen die al iets in bloei zijn. In combinatie met de 31 graden van de betreffende bezorgdag, is het mogelijk dat de bloemen hier onder geleden hebben. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
19 sep 2023
Het kaartje ontbrak.
15 sep 2023
Wil mijn geld terug
15 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw vooral duidelijke review! Wij hebben u een mail verstuurd, we zijn erg benieuwd wat er aan de hand is. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
Op tijd leveren
3 okt 2023