solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden862 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

FV
Freddy V.
Tegelen
20 jan 2024
Zeer mooi en gemakkelijk te monteren. Ze zeggen ongeveer 15 min om de platen te monteren klopt wel. Maar dat ligt ook aan de persoon zelf
20 jan 2024

Makkelijk proces

Makkelijk bestellen, betalen en snelle levering! Materialen zijn stevig en goed
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je 5-sterren ! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf een positieve beoordeling te geven. Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze service/producten. We streven er altijd naar om onze klanten het beste te bieden en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Nogmaals bedankt voor je steun en we hopen je binnenkort weer van dienst te mogen zijn!
perfect pas eenvoudig te monteren.
Antwoord van solarplexius nederland
Dank je wel voor je positieve feedback over onze Solarplexius producten! We zijn blij om te horen dat de pasvorm perfect is en dat de montage eenvoudig was. We streven er altijd naar om hoogwaardige en gebruiksvriendelijke producten aan te bieden aan onze klanten. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

Tevreden cliënt

Het product En de levering
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met zowel ons product als de levering. Bij Solarplexius streven we er altijd naar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden, dus het doet ons goed om te weten dat we aan uw verwachtingen voldoen. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te zorgen voor een vlotte en professionele ondersteuning. Nogmaals bedankt voor uw feedback en uw voortdurende steun! Met vriendelijke groet, Klantenservice Solarplexius
Netjes op tijd
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Bedankt voor je geweldige vijfsterrenrecensie! We zijn blij te horen dat je bestelling op tijd is geleverd. Bij Solarplexius streven we er altijd naar om onze klanten een uitstekende service te bieden, inclusief tijdige levering van onze producten. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen in Solarplexius! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland

Communicatie is prima...levertijd…

Communicatie is prima...levertijd ook...verpakking representactief goed...product uitstekend!
Antwoord van solarplexius nederland
Beste Klant, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie, levertijd, verpakking en product. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Als je in de toekomst nog vragen of verzoeken hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen. Bedankt voor hetiezen van Solarplexius! Met vriendelijke groet, Het Solarplexius team
AA
Alex A.
Ridderkerk

Mooie donkere ramen

Makkelijk bestellen Snel geleverd Goed te installeren
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent over de bestelervaring, de snelle levering en de eenvoudige installatie van onze Solarplexius producten. We doen ons best om onze klanten een gemakkelijke en vlotte ervaring te bieden, van het bestelproces tot de installatie. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om u te helpen. Met vriendelijke groet, Het Solarplexius klantenserviceteam
RR
Rory R.
Arnhem
Goede service en snelle levering en netjes verpakt
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat u zo tevreden bent met onze service. Als er iets is waardoor u de ervaring nog beter zou kunnen maken, laat het ons dan alstublieft weten. We streven ernaar om aan al uw verwachtingen te voldoen en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
3 dec 2023
Jullie reageren niet op emails en telefonisch niet te bereiken zowel in het engels en nederlands niet , en jullie sturen spullen op van het verkeerde model auto bouwjaar terwijl het HEEL duidelijk op de factuur staat
Antwoord van solarplexius nederland
Beste Frank, Zoals afgesproken sturen wij u de juiste set na. Er is iets fout gegaan in ons bestelsysteem waardoor u weliswaar de juiste order heeft geplaatst, maar bij ons in het systeem stond een order voor BJ 2017. Wij bieden u onze excuses aan voor de onbereikbaarheid. We doen ons best om telefonisch altijd bereikbaar te zijn binnen onze kantooruren, zowel in het Nederlands als in het Engels. We streven ernaar om emails binnen 1 werkdag te beantwoorden. Nogmaals excuses dat dit uw ervaring was met ons. Wij hopen dat we het op deze manier correct hebben afgehandeld en dat uw vertrouwen in ons enigszins is hersteld. Met vriendelijke groet, [Naam] Klantenservice Solarplexius
Zending niet gekregen..niemand bereikbaar op klantenservice.. Erg slecht dus!! Track and trace is onduidelijk...geeft geen vervoerder weer .. Kan zo nog wel even doorgaan...
Antwoord van solarplexius nederland
Beste kant, Aleereerst wil ik u onze excuses aanbieden voor deze selchte ervaring. Wij hebben uw producten verstuurd en de bezorgdienst heeft de zending inmiddels ook bij u thuis bezorgd. De track-en-trace code was correct, en de infgormatie die op de site van verzender, PostNord, te zien was laat zien dat de lokae verzender DPD is. Op de site van DPD was inderdaad slecht te zien wat de sttus van de zending was. Wij verwijten dit aan een storing tussen PostNord en DPD. Wij hopen dat u in iede geval blij bent met uw pakket en wensen u veel gebruiksplezier toe! Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederlang
23 jun 2023

Uitstekende Zonwering en Perfecte Pasvorm met Solarplexius Nederland

26 jun 2023
Dank u wel voor het delen van uw ervaring met Solarplexius Nederland en wat een mooie review, dat doet ons goed! We zijn verheugd te horen dat onze zonweringsoplossing perfect aan uw verwachtingen voldoet. Het gebruiksgemak en de perfecte pasvorm van onze Solarplexius-panelen zijn inderdaad enkele van de sterke punten van ons product. We zijn blij dat u de installatie als eenvoudig hebt ervaren en dat de panelen effectief zijn in het blokkeren van de zon, terwijl ze uw voertuig ook een strak en stijlvol uiterlijk geven. Ons team streeft er altijd naar om uitstekende klantenservice te bieden, en we zijn blij te horen dat u onze communicatie en professionaliteit waardeerde. Bedankt voor uw aanbeveling en vertrouwen in Solarplexius. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
23 aug 2023

Gemakkelijk te installeren en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb sinds een paar dagen de achter- en zijruiten van mijn 3-deurs Peugeot 206 geblindeerd met de zonneschermen van Solarplexius. Het pakket was snel en zonder beschadigingen binnen. Zowel voor de achterruit als voor de zijruiten waren de zonneschermen snel en zonder te veel moeite geïnstalleerd. Met de zijruiten heb ik in het geval van mijn auto zelfs het voordeel dat deze nog gewoon open kunnen. Het enige minpuntje is dat als het licht net verkeerd schijnt, je iets minder goed door de achterruit kunt kijken omdat het zicht dan wat waziger/dubbel is. Gelukkig is dit niet heel vaak en als het gebeurd kan ik nog genoeg zien en vind ik het niet heel storend. Ik zou Solarplexius zeker aanraden.
30 aug 2023
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze Solarplexius-zonneschermen! We zijn verheugd om te horen dat de installatie soepel verliep en dat je tevreden bent met het resultaat op de achter- en zijruiten van je Peugeot 206. We waarderen je feedback en aanbeveling. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Solarplexius Nederland! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
De montage bij het smalle achterraam van een Opel Grandland X, is minder makkelijk dan de instructie filmpjes doen vermoeden. Doordat het een minder hoog raam betreft, zorgt father voor dat de plexiglas plaat minder buigzaam is. Ook zat bij mij de raambekleding dicht op de achterruit, waardoor moeilijk er tussen te krijgen was. Ook mis ik de levering van een plastic tooltje om de plexiglas plaat weer los te krijgen.. dit zou eigenlijk standaard meegeleverd moeten gaan worden.
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Bedankt voor uw 4-sterrenreview en uw eerlijke feedback over de montage van het smalle achterraam van uw Opel Grandland X met Solarplexius. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de montage van het paneel bij uw raam minder makkelijk was dan verwacht. We begrijpen dat het feit dat het een minder hoog raam betreft, de buigzaamheid van de plaat kan beïnvloeden. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons team, zodat we kunnen kijken naar mogelijke verbeteringen in de instructievideo's en het materiaal zelf. Wat betreft de raambekleding die dicht op de achterruit zat, begrijpen we dat dit het lastig maakte om de plaat ertussen te krijgen. We raden aan om voorzichtig te werk te gaan en indien nodig de raambekleding voorzichtig opzij te schuiven om voldoende ruimte te creëren voor de installatie. Als er nog verdere vragen zijn of als we u ergens mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en uw feedback helpt ons hierbij. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en uw steun. We hopen dat u desondanks tevreden bent met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Het Solarplexius-team
1 jun 2023
Ik heb bij mijn vorige auto ruim 3 jaar geleden ook deze schermen besteld. Nu een nieuwe auto en wist direct dat ik opnieuw dezelfde schermen terug wilde. Nog voor ik de auto zelf had waren de schermen al geleverd. Maar wat blij met de snelle levering en het resultaat. In 3 jaar goede verbeteringen als folie nog op de elementen en handschoenen erbij. Ook hebben de platen nu hoekjes zodat het nog beter op zijn plaats blijft!
4 jun 2023
Bedankt voor uw terugkerende aankoop bij Solarplexius Nederland en voor uw positieve feedback! We vinden het fantastisch dat u opnieuw voor onze schermen heeft gekozen en dat u tevreden bent met de snelle levering en het eindresultaat. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd klaar om te helpen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
4 jul 2023

Product aanraden? twijfel.

Pluspunten zijn: Verduisterd goed, netjes optijd geleverd en makkelijk zelf te monteren. Nadelen zijn: Er komen heel makkelijk krassen op, Bij het kleine raampje sluit die niet mooi af waardoor er een klein kiertje tezien is En de achterruit kan niet stevig vast gezet worden aan een kant.
4 jul 2023
Bedankt voor uw feedback over de plus- en minpunten van ons product. We waarderen uw eerlijke mening. Het is fijn om te horen dat het product goed verduistert, op tijd is geleverd en makkelijk zelf te monteren was. We begrijpen echter uw zorgen over de mogelijke krassen, het kleine kiertje bij het kleine raampje en de stevigheid van de bevestiging van de achterruit. We willen graag een oplossing bieden voor deze punten. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via support@solarplexius.nl, zodat we uw specifieke situatie kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback. We streven ernaar om de kwaliteit van ons product continu te verbeteren en uw ervaring te optimaliseren. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland
24 aug 2023
Goed product en een zeer goede klantenservice ervaren!! Persoonlijk vind ik het product wel zeer kras gevoelig dus wel oppassen.
30 aug 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons product en dat je een goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. We waarderen ook je opmerking over de krasgevoeligheid van het product. We zullen dit meenemen in onze overwegingen om onze producten in de toekomst te verbeteren. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Nogmaals bedankt voor je positieve ervaring met Solarplexius Nederland! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
GW
Günther W.
Den Helder
2 mei 2023
Bestellen gaat snel, maar het gekke is dat ik een mailtje ontving dat het onderweg is en vrijdag 28 april wordt bezorgd. Mooi ff thuisblijven dus. Het werd vrijdag niet bij mij bezorgd, maar bij de bezorgdienst DPD en die bracht het maandag 1 mei bij mij. Dagje voor niets thuis gebleven dus.
3 mei 2023
Dank u voor uw beoordeling en de keuze voor ons product. We willen ons verontschuldigen voor de vertraging in de levering, we begrijpen dat het frustrerend kan zijn om langer dan verwacht te moeten wachten. We waarderen dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Hopelijk heeft u verder veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
JS
Jan S.
VEENENDAAL
1 jun 2023

Zonnescherm op maat

Mooie, netjes op de juiste maat gesneden zonneschermen voor de auto.. Heel eenvoudig te plaatsen (10minuten met 2 linkerhanden). Miste alleen het bewijs dat ze TÜV toegestaan zijn in Duitsland. De montage filmpjes op internet zijn duidelijker dan foto’s die jezelf zou moeten maken.
4 jun 2023
Bedankt voor uw feedback over onze zonneschermen. Voor het verkrijgen van het certificaat dat bewijst dat onze zonneschermen TÜV-goedgekeurd zijn in Duitsland, kunt u een e-mail sturen naar support@solarplexius.nl. Ons ondersteuningsteam zal u graag verder helpen en ervoor zorgen dat u het benodigde document ontvangt. We waarderen uw geduld en medewerking. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog andere vragen of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland