feddekees.nl

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden359 beoordelingen in totaal

Mijn dochter (3.5 maand) maakte zichzelf steeds wakker met het slaan van haar beentjes, deze gingen alle kanten op waar zij van schrok. Een lakentje was niet veilig want deze kwam door de kracht van haar geschop los en kwam op haar gezichtje te liggen. Ik was al eerder het Nunki laken tegen gekomen en had toen al een positieve indruk ervan gekregen. Heel fijn was ook de try-out service, zodat je niet direct 95 euro uitgeeft indien het toch niks zou zijn voor haar. Vanaf dag 1 hadden wij (icm net gestart gebruikt van white noise), een dochter die weer heerlijk sliep. Toen zij ziek een nachtje naast me in de cosleeper belandde en ik de hele nacht haar benen in bedwang moest houden, hebben we dan ook per direct een lakentje voor de cosleeper bijbesteld. Ik kan iedereen het Nunki lakentje aanraden, wat is het fijn! Geborgen waar nodig, mooi vormgegeven en volledig veilig.

7 mei 2024
Het lakentje is mooi, maar hielp hier niet en gaf lange tijd veel frustratie. Geld niet waard. We sturen het niet terug, maar 100 euro is wel absurd veel geld voor een irritant lakentje, want je wordt er wel handiger in, maar het dichtritsen en opmaken kost echt wel wat meer werk. We vonden het ook niet 25 euro waard als een soort huur constructie. Dan gaan we het eerder later verkopen en halen er zo meer uit. Mijn zoontje werd de eerst week zelfs boos met het gebruiken en moest er zeker aan wennen, nu accepteert hij het wel. Het doel is niet fixeren, maar ik had wel gedacht dat het meer zou helpen. Zo draait hij nog snel door naar de buik en zn armen haalt hij elke keer gelijk eruit, daarna vind hij het best. Ook op zn billen kloppen ter geruststelling is lastiger met het lakentje. Verder had ik pro-actief meer communicatie verwacht mbt de try-out. Ik heb geen idee waar van me verwacht werd dat ik die foto's zou uploaden en feedback kan vragen en hulp kan verwachten van de coaches. Dus try-out is een totale flop voor ons geweest. Verder is dat flapje bij de rits echt kneiter irritant. Het ziet er waarschijnlijk mooier uit, maar met het opnieuw open en dichtdoen (gezien de kleine nog 4x per nacht komt) moeten we dat flapje weer aan de kant duwen om de rits dicht te kunnen doen. De rits zit bij ons ook aan de kant van de muur dus boeiend hoe het eruit ziet verder. Ik had het ook mooi gevonden als we een rits aan beide kanten hadden of konden kiezen aan welke kant we het wilde. Want voor ons voelt het ook onlogisch om het zo open te doen.

Beoordelingen voor feddekees.nl

13 mei 2024
Het lakentje vind onze dochter heel fijn!
10 mei 2024
6 mei 2024
4 mei 2024
18 apr 2024
7 mei 2024

Overpriced en geen try-out hulp

3 mei 2024
De eerste week ging het super, hij kwam zoveel makkelijker in slaap, vond veel sneller zijn rust en was er vrijwel meteen relaxed onder, maar op een gegeven moment wist hij zijn armpjes eruit te wurmen en dan zijn we terug bij af want slaat hij tijdens het wrijven in de oogjes weer de speen er telkens uit en dan gaat ie vervolgens weer huilen, dus wij gebruiken hem helaas al niet meer
21 apr 2024
Geen profijt van zowel lakentje wat ik ooit gekocht heb en nu het Slaapzakje ook niet. Ook niet in combinatie. Veel geld uitgegeven aan producten die helaas niet voldoen.
12 mei 2024
Werkt niet. Onhandig.
27 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

NUNKI lakentje en BUNDI slaapzak

Ons zoontje bleef maar maaien met zijn armen en sliep totaal niet. Inbakeren werkte hier super tegen, tot hij zijn eerste vaccinatie kreeg en dus niet ingebakerd mocht worden. Wat een ellende was dat... Hij huilde niet, maar sliep ook gewoon niet. Toen ben ik gaan zoeken naar een alternatief voor de inbakerdoek wat we wel mogen gebruiken na vaccinatie. Toen kwam ik uit bij Fedde&Kees. Toch wel even getwijfeld in verband met de prijs, maar we waren zo moedeloos en gunden onze schat zijn nodige slaap. Ik heb zowel het lakentje als de slaapzak gekocht, deze waren ten eerste al super snel binnen wat echt heel fijn was. Gelijk uitgewassen en zodra het droog was meteen gaan gebruiken. En ik kan je zeggen, wat een verademing is dit zeg! Het lakentje heeft hij niet perse nodig, hier lag natuurlijk het probleem ook niet, maar er stond dat de werking het beste is in combinatie met beide producten, zodoende beide aangeschaft. Het lakentje is wel van super kwaliteit en ontzettend handig in gebruik, top! Maar dan de slaapzak.... helemaal gelukkig mee! Door de ritsjes bij de armen kan hij wel bewegen, maar niet meer maaien. Ook kan de warmte weg via de handjes dus is het ook veilig te gebruiken na vaccinatie. Mocht je dus hetzelfde probleem hebben als wij en twijfelen in verband met de prijs, koop het gewoon want wat zijn wij hier ontzettend blij mee! Ook papa en mama slapen nu super! Bedankt Fedde&Kees voor het uitvinden van dit geweldige product.
8 apr 2024
Slaapzak van Fedde en Kees was al snel te klein voor onze zoon zijn armpjes pasten niet meer in de strakke mouwen van de slaapzak. Het Nukki lakentje werd goed gebruikt totdat onze zoon ineens op een avond omrolde en we besloten om het nukki lakentje om te ruilen voor een normaal lakentje. Door het nukki heeft onze zoon nu een ritme gevonden en kan hij redelijk zelfstandig inslapen.
3 apr 2024
Heel prettig persoonlijk contact gehad over het Nunki lakentje. Het slaapzakje was al snel niet meer nodig en wordt nu gebruikt als 'gewoon' slaapzakje met de arm ritsen open. Het Nunki lakentje zorgt ervoor dat mijn zoontje heerlijk slaapt, na vele onrustige nachten.
5 apr 2024

Prachtig concept en fijn contact!

Super fijn contact en er is heel goed meegedacht. Helaas vond ons kindje het niet fijn en konden we de het lakentje terug sturen zonder gezeur. Concept is en blijft heel mooi!
5 apr 2024
Fijn dat jullie het contact als prettig hebben ervaren. We proberen altijd mee te denken met ouders. Wat soms voor het ene kindje werkt, werkt helaas niet voor het andere kindje. Fijn dat jullie het hebben kunnen uitproberen.
10 apr 2024
Mijn dochter slaapt 8 uur per nacht, zonder huilen, zonder gedoe, dankzij Nunki & Bundi van Fedde & Kees. Daarom slaap ik ook goed!
10 apr 2024
Super om te lezen dat het zo goed gaat! Check zeker onze blog als je op een gegeven moment de BUNDI moet afbouwen: https://feddekees.nl/blogs/news/inbakeren-afbouwen-het-ultieme-stappenplan
5 apr 2024
Goeie kwaliteit spullen (ook de gehuurde producten) en mogelijkheid voor advies op maat, wat als erg helpend is ervaren!
5 apr 2024
Wat fijn om te lezen :-)
5 apr 2024
Heel erg tevreden met het dekentje. Mn meisje slaapt gelijk door vanaf de eerste nacht!
8 apr 2024
Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat!
5 apr 2024
Goede service en top lakentje! Raad het iedereen aan!
5 apr 2024
Wat super om te lezen. En leuk dat je een ambassadeur bent geworden! 🤩
5 apr 2024
Snelle levering en goed artikel!
5 apr 2024
Dank je wel voor je positieve feedback!
19 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Nunki

Hele fijne en prettige service!