feddekees.nl

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden359 beoordelingen in totaal

Mijn dochter (3.5 maand) maakte zichzelf steeds wakker met het slaan van haar beentjes, deze gingen alle kanten op waar zij van schrok. Een lakentje was niet veilig want deze kwam door de kracht van haar geschop los en kwam op haar gezichtje te liggen. Ik was al eerder het Nunki laken tegen gekomen en had toen al een positieve indruk ervan gekregen. Heel fijn was ook de try-out service, zodat je niet direct 95 euro uitgeeft indien het toch niks zou zijn voor haar. Vanaf dag 1 hadden wij (icm net gestart gebruikt van white noise), een dochter die weer heerlijk sliep. Toen zij ziek een nachtje naast me in de cosleeper belandde en ik de hele nacht haar benen in bedwang moest houden, hebben we dan ook per direct een lakentje voor de cosleeper bijbesteld. Ik kan iedereen het Nunki lakentje aanraden, wat is het fijn! Geborgen waar nodig, mooi vormgegeven en volledig veilig.

7 mei 2024
Het lakentje is mooi, maar hielp hier niet en gaf lange tijd veel frustratie. Geld niet waard. We sturen het niet terug, maar 100 euro is wel absurd veel geld voor een irritant lakentje, want je wordt er wel handiger in, maar het dichtritsen en opmaken kost echt wel wat meer werk. We vonden het ook niet 25 euro waard als een soort huur constructie. Dan gaan we het eerder later verkopen en halen er zo meer uit. Mijn zoontje werd de eerst week zelfs boos met het gebruiken en moest er zeker aan wennen, nu accepteert hij het wel. Het doel is niet fixeren, maar ik had wel gedacht dat het meer zou helpen. Zo draait hij nog snel door naar de buik en zn armen haalt hij elke keer gelijk eruit, daarna vind hij het best. Ook op zn billen kloppen ter geruststelling is lastiger met het lakentje. Verder had ik pro-actief meer communicatie verwacht mbt de try-out. Ik heb geen idee waar van me verwacht werd dat ik die foto's zou uploaden en feedback kan vragen en hulp kan verwachten van de coaches. Dus try-out is een totale flop voor ons geweest. Verder is dat flapje bij de rits echt kneiter irritant. Het ziet er waarschijnlijk mooier uit, maar met het opnieuw open en dichtdoen (gezien de kleine nog 4x per nacht komt) moeten we dat flapje weer aan de kant duwen om de rits dicht te kunnen doen. De rits zit bij ons ook aan de kant van de muur dus boeiend hoe het eruit ziet verder. Ik had het ook mooi gevonden als we een rits aan beide kanten hadden of konden kiezen aan welke kant we het wilde. Want voor ons voelt het ook onlogisch om het zo open te doen.

Beoordelingen voor feddekees.nl

23 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Speciaal dekentje met klittenband en slaapzakje met ritsjes aan de mouwen

Slaapzak en speciaal dekentje, echt een uitvinding! Ik wou dat ik het eerder had gebruikt. Vanaf ongeveer 3,5 maand gebruik ik de producten voor mijn dochter. Ze is nu 5.5 maand. Voor inbakeren afbouwen zijn de producten ideaal.

Laken

Snelle levering de lakens zijn echt super had ik dit maar eerder geweten bij me andere kinderen. Geeft zoveel meer rust zodra ze in bedje ligt wordt ze rustig en slaapt ze heerlijk Was het geld echt waard.
22 nov 2023

Nunki lakentje

Super! Ons zoontje vond inbakeren al heel erg fijn. Maar we vonden het eng worden ivm draaien. Toen alleen lakentje eerst besteld, en dat was voldoende. Onze zoon slaapt hier heerlijk onder!
21 nov 2023

Nuki deken

Goed ondanks dat het Nuki dekentje niet werkt bij onze zoon, zijn handjes zijn gelijk boven de dekens zodra hij in bed ligt. Misschien heeft Fedde&Kees nog tips voor ons
31 aug 2023

Slaapzak en lakentje

Vlotte levering. Degelijke producten. Wel erg aan de prijs. Je zou voor een tweede slaapzak of lakentje wel wat korting verwachten.
16 nov 2023

Lakentje en slaapzakje

We hebben het slaapzakje en dekentje besteld. Het slaapzakje is helaas totaal niet wat we zochten maar de deken is super!

Nunki lakentje

Een magisch lakentje! Ze werd eerst om de 3 uur wakker en slaapt nu tot wel 8 uur door, zo bizar! Raad het iedereen aan!
16 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Slaapzakje met ritsjes, mild inbakeren

Snelle service, spullen netjes ingepakt, gedichtje erbij als bedankje erg leuk, lezen we nu elke avond voor.
10 jul 2023

Nunki ledikant laken

Fijne lakentjes om onze baby strak in te stoppen, helaas merken we geen verschil met een gewoon lakentje.

Lakentje en slaapzak

Geweldig! Zo goed voor een onrustige baby! En perfect om het inbakeren af te bouwen.
7 sep 2023

Lakentje en sleeping bag

Top product! Ons beweeglijke meisje slaapt sindsdien een stuk rustiger.

Laken

Leveren snel, en de kwaliteit is goed. Geeft voldoende geborgenheid
17 nov 2023

Nunki laken

Goede service en producten dus een goede en positieve ervaring

Lakentje

Vlotte en keurige bezorging. Mooie kwaliteit lakentje.

Nunki, Bundi

Snelle levering en goede support. Wel een beetje duur.

Nunki lakentje

Goed!!! Heel fijn geadviseerd ook en meegedacht!

Inbakerlakentje Ledikant

Persoonlijke communicatie en fijne tips en hulp

Slaapzak en lakentje voor mijn dochter van 7,5 mnd

Goede producten en duidelijke communicatie

Nunki lakentje

Snelle levering en persoonlijk advies

Nunki lakentjes en Bundi slaapzakjes

Heel goede ervaring met dit bedrijf!