feddekees.nl- Logo - Beoordelingen

feddekees.nl

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden383 beoordelingen in totaal

10 jun 2024
Mijn dochter (3.5 maand) maakte zichzelf steeds wakker met het slaan van haar beentjes, deze gingen alle kanten op waar zij van schrok. Een lakentje was niet veilig want deze kwam door de kracht van haar geschop los en kwam op haar gezichtje te liggen. Ik was al eerder het Nunki laken tegen gekomen en had toen al een positieve indruk ervan gekregen. Heel fijn was ook de try-out service, zodat je niet direct 95 euro uitgeeft indien het toch niks zou zijn voor haar. Vanaf dag 1 hadden wij (icm net gestart gebruikt van white noise), een dochter die weer heerlijk sliep. Toen zij ziek een nachtje naast me in de cosleeper belandde en ik de hele nacht haar benen in bedwang moest houden, hebben we dan ook per direct een lakentje voor de cosleeper bijbesteld. Ik kan iedereen het Nunki lakentje aanraden, wat is het fijn! Geborgen waar nodig, mooi vormgegeven en volledig veilig.

7 mei 2024
Het lakentje is mooi, maar hielp hier niet en gaf lange tijd veel frustratie. Geld niet waard. We sturen het niet terug, maar 100 euro is wel absurd veel geld voor een irritant lakentje, want je wordt er wel handiger in, maar het dichtritsen en opmaken kost echt wel wat meer werk. We vonden het ook niet 25 euro waard als een soort huur constructie. Dan gaan we het eerder later verkopen en halen er zo meer uit. Mijn zoontje werd de eerst week zelfs boos met het gebruiken en moest er zeker aan wennen, nu accepteert hij het wel. Het doel is niet fixeren, maar ik had wel gedacht dat het meer zou helpen. Zo draait hij nog snel door naar de buik en zn armen haalt hij elke keer gelijk eruit, daarna vind hij het best. Ook op zn billen kloppen ter geruststelling is lastiger met het lakentje. Verder had ik pro-actief meer communicatie verwacht mbt de try-out. Ik heb geen idee waar van me verwacht werd dat ik die foto's zou uploaden en feedback kan vragen en hulp kan verwachten van de coaches. Dus try-out is een totale flop voor ons geweest. Verder is dat flapje bij de rits echt kneiter irritant. Het ziet er waarschijnlijk mooier uit, maar met het opnieuw open en dichtdoen (gezien de kleine nog 4x per nacht komt) moeten we dat flapje weer aan de kant duwen om de rits dicht te kunnen doen. De rits zit bij ons ook aan de kant van de muur dus boeiend hoe het eruit ziet verder. Ik had het ook mooi gevonden als we een rits aan beide kanten hadden of konden kiezen aan welke kant we het wilde. Want voor ons voelt het ook onlogisch om het zo open te doen.

Beoordelingen voor feddekees.nl

Nunki lakentje / Try Out service

Door middel van de Try Out heb ik het Nunki lakentje aangeschaft. Onze dochter (8 maanden) sliep erg onrustig, vooral in de nacht. Ze rolde haar hele bed door, we moesten een paar keer per nacht eruit om een rondslingerende speen terug te geven en overdag deed ze voornamelijk hazenslaapjes. Ik had al veel dingen geprobeerd zoals een slaapzakje, strak ingestopt lakentje e.d. maar dit hielp niet. Online las ik veel over het Nunki lakentje, maar vond het best een investering zonder zeker te weten of het daadwerkelijk zou werken. Toen las ik op de website van Fedde&Kees over de Try Out service, dit heb ik geprobeerd en ik ben zó blij dat ik dit heb gedaan en dat deze optie überhaupt wordt aangeboden. Het maakte voor mij de drempel lager om het lakentje aan te kunnen schaffen en uit te proberen. Ik ontving het lakentje snel met heel duidelijke instructies. Het contact wat ik met Frederieke had tijdens de Try Out periode was heel fijn, toegankelijk en behulpzaam. Het lakentje bleek heel goed te werken bij mij dochter. Ze slaapt vele malen rustiger, krijgt daarom meer rust en wij hoeven er niet 10 keer meer uit in de nacht :-). We hebben het lakentje dus ook gehouden, en dit maakte de investering zich dubbel en dwars waard!

Nunki lakentje ledikant

Ik heb het nunki lakentje voor ledikant besteld via een try out. Dit houdt in dat je het product mag uitproberen (hier zitten uiteraard wel wat voorwaarden aan) en begeleiding krijgt vanuit Fedde&Kees om ervoor te zorgen dat het product gebruikt wordt zoals het bedoeld is en als je tegen problemen aan loopt, dan krijg je tips om te proberen het alsnog te laten slagen. Als het na tips toch niet slaagt, dan kun je het retour sturen. Mijn zoontje sliep erg onrustig omdat hij steeds op zijn buik draaide, maar was nog niet sterk genoeg om op zijn buik te slapen, dus draaide we hem steeds om. Vaak lag hij binnen een minuut al weer op zijn buik. Hij "zwerfde" ook door zijn bedje, het ene moment lag hij aan de ene kant van het bed en even later weer helemaal aan de andere kant. Het ging eigenlijk meteen goed na in gebruik name van het lakentje. Mijn zoontje slaapt weer heel goed nu en hij ligt heerlijk geborgen onder het lakentje. Het is wel een prijzig lakentje, maar wel echt het geld waard.
24 feb 2024

Nunki lakentje

Twee lakentjes aangeschaft, was even een investering maar had gewild dat ik er minder lang over had nagedacht. Ons kereltje had direct na geboorte al last van prikkels, onrustig slapen. Met de introductie van het nunki lakentje gaf hem dit naast een geborgen gevoel ook een ritueel (instoppen onder het lakentje) wat hem rust gaf om te slapen. Al voordat hij 3 maand was begon hij met rollen, daarom hebben we het lakentje doorgebruikt. Het blijft hem het geborgen gevoel geven. Inmiddels nu hij 6 maand is ligt hij nog steeds heerlijk onder het lakentje. Zijn bedje is echt de plek voor rust, hij is daarbuiten erg beweeglijk. Voor ons de beste investering die we hebben gedaan om het slapen van ons ventje te verbeteren.
28 aug 2023

Nunki lakentje

We weten niet wat we meemaken maar dit lakentje is echt magisch! Ons zoontje sliep overdag alleen in onze armen en s avonds in de draagdoek. Op zich fijn zo dicht bij ons maar het werd steeds zwaarder zowel fysiek als mentaal. Veel geprobeerd maar niks hielp. We kwamen terecht bij dit lakentje. Inbakeren vond mijn zoontje niks dus ik was wel wat sceptisch. Maar het werkt!! Mijn zoontje doet nu meerdere slaapjes per dag in zijn bedje en gisteravond voor het eerst 4 1/2 uur achter elkaar geslapen in zijn eigen bedje. Zonder draagdoek er bij. Hij protesteert eerst nog wel wat, maar door de druk van het lakentje, geeft hij zich over. Echt een aanrader!!

Dekentje

Het was even zoeken naar het juiste.. na wat dingen geprobeerd te hebben (matras hoog, extra deken, slaapzak, etc) is toch het dekentje van Fedde&Kees de beste optie geweest. Aantal keer deken op en af gedaan om te kijken wat het verschil is. Onze kleine heeft over het nu goed er rustige nachten. Het was voor ons beide even wennen! Maar we kunnen het je het zeker aanraden. Het is soms even zoeken en doorzetten.

Slaapzak & dekentje

Ongelooflijk blij met de slaapzak en het dekentje van Fedde&Kees. Wij gebruiken het nu twee maanden en het maakt echt verschil. Onze dochter van nu drie maanden vindt het fijner om in haar bedje te slapen en slaapt langer vanwege het geborgen gevoel. Daarnaast ook ‘s nachts heel makkelijk met voeden, als je je kindje weer terug legt hoef je alleen wat ritsen dicht te doen ipv opnieuw inbakeren!
1 aug 2023

Nunki lakentje

Musthave voor je kleintje! Gezien de prijs twijfelde ik eerst over de aanschaf van het lakentje. Ik heb gebruik gemaakt van de Try Out service. Naast de supergoede begeleiding van F&K, sliep mijn dochtertje ineens een stuk rustiger! En haar ochtenden beginnen niet meer voor 6.00u. Baby blij, pa en ma blij 😄
24 nov 2023

Nunki lakentje

Ons zoontje van 12 weken oud kon slecht inslapen en was heel onrustig in bed. Sinds het gebruik van het nunki lakentje is er snel verbetering ingekomen. Twee dagjes wennen, en sinds enkele dagen valt hij heel snel in slaap zonder wakker te worden na een slaapcyclus.

Nunki

Vooraf informatie mogen ontvangen na een gerichte vraag! Er werd superfijn meegedacht en gekeken of het Nunki wel/ niet geschikt zou kunnen zijn. Na aanschaf bleek het een (groot!) Succes! Onze kleine man slaapt nu veel rustiger en langer. Voor ons al het geld waard!
1 sep 2023

Nooki lakentje

Een hele goede ervaring met Fedde en Kees! Mijn zoontje slaapt heerlijk onder zijn lakentje en kan zijn lakentje niet van hem af doen. Hij is vaak gelijk stil ik het lakentje dichtrits en valt dan bijna direct in slaap. Een hele goede aankoop hier.
Geïmporteerde beoordeling

Speciaal dekentje met klittenband en slaapzakje met ritsjes aan de mouwen

Slaapzak en speciaal dekentje, echt een uitvinding! Ik wou dat ik het eerder had gebruikt. Vanaf ongeveer 3,5 maand gebruik ik de producten voor mijn dochter. Ze is nu 5.5 maand. Voor inbakeren afbouwen zijn de producten ideaal.

Laken

Snelle levering de lakens zijn echt super had ik dit maar eerder geweten bij me andere kinderen. Geeft zoveel meer rust zodra ze in bedje ligt wordt ze rustig en slaapt ze heerlijk Was het geld echt waard.
22 nov 2023

Nunki lakentje

Super! Ons zoontje vond inbakeren al heel erg fijn. Maar we vonden het eng worden ivm draaien. Toen alleen lakentje eerst besteld, en dat was voldoende. Onze zoon slaapt hier heerlijk onder!
9 mrt 2024

Nunki

Heel fijn dat je een try out kan proberen, mijn dochtertje sliep heel goed onder het nunki lakentje, dus hebben wij het artikel gehouden. Frederieke heeft mij goed en snel geholpen.
21 nov 2023

Nuki deken

Goed ondanks dat het Nuki dekentje niet werkt bij onze zoon, zijn handjes zijn gelijk boven de dekens zodra hij in bed ligt. Misschien heeft Fedde&Kees nog tips voor ons

Bundi, nunki

Fijn contact, snel reactie en duidelijke tips. Het viel alleen op dat je 0 reactie meer krijgt op het moment dat je zegt dat het product goed bevalt!
Antwoord van feddekees.nl
Beste Hanneke, Ik heb je op 5 februari om 15:06 uur een reactie gestuurd op je berichtje. Misschien in je SPAM terecht gekomen? Ik zal je vandaag nog even een printscreen hiervan toesturen :-) Hartelijke groet, Frederieke
31 aug 2023

Slaapzak en lakentje

Vlotte levering. Degelijke producten. Wel erg aan de prijs. Je zou voor een tweede slaapzak of lakentje wel wat korting verwachten.

Lakentje en slaapzakje

We hebben het slaapzakje en dekentje besteld. Het slaapzakje is helaas totaal niet wat we zochten maar de deken is super!

Nunki lakentje

Een magisch lakentje! Ze werd eerst om de 3 uur wakker en slaapt nu tot wel 8 uur door, zo bizar! Raad het iedereen aan!
Geïmporteerde beoordeling

Slaapzakje met ritsjes, mild inbakeren

Snelle service, spullen netjes ingepakt, gedichtje erbij als bedankje erg leuk, lezen we nu elke avond voor.