feddekees.nl- Logo - Beoordelingen

feddekees.nl

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden383 beoordelingen in totaal

10 jun 2024
Mijn dochter (3.5 maand) maakte zichzelf steeds wakker met het slaan van haar beentjes, deze gingen alle kanten op waar zij van schrok. Een lakentje was niet veilig want deze kwam door de kracht van haar geschop los en kwam op haar gezichtje te liggen. Ik was al eerder het Nunki laken tegen gekomen en had toen al een positieve indruk ervan gekregen. Heel fijn was ook de try-out service, zodat je niet direct 95 euro uitgeeft indien het toch niks zou zijn voor haar. Vanaf dag 1 hadden wij (icm net gestart gebruikt van white noise), een dochter die weer heerlijk sliep. Toen zij ziek een nachtje naast me in de cosleeper belandde en ik de hele nacht haar benen in bedwang moest houden, hebben we dan ook per direct een lakentje voor de cosleeper bijbesteld. Ik kan iedereen het Nunki lakentje aanraden, wat is het fijn! Geborgen waar nodig, mooi vormgegeven en volledig veilig.

7 mei 2024
Het lakentje is mooi, maar hielp hier niet en gaf lange tijd veel frustratie. Geld niet waard. We sturen het niet terug, maar 100 euro is wel absurd veel geld voor een irritant lakentje, want je wordt er wel handiger in, maar het dichtritsen en opmaken kost echt wel wat meer werk. We vonden het ook niet 25 euro waard als een soort huur constructie. Dan gaan we het eerder later verkopen en halen er zo meer uit. Mijn zoontje werd de eerst week zelfs boos met het gebruiken en moest er zeker aan wennen, nu accepteert hij het wel. Het doel is niet fixeren, maar ik had wel gedacht dat het meer zou helpen. Zo draait hij nog snel door naar de buik en zn armen haalt hij elke keer gelijk eruit, daarna vind hij het best. Ook op zn billen kloppen ter geruststelling is lastiger met het lakentje. Verder had ik pro-actief meer communicatie verwacht mbt de try-out. Ik heb geen idee waar van me verwacht werd dat ik die foto's zou uploaden en feedback kan vragen en hulp kan verwachten van de coaches. Dus try-out is een totale flop voor ons geweest. Verder is dat flapje bij de rits echt kneiter irritant. Het ziet er waarschijnlijk mooier uit, maar met het opnieuw open en dichtdoen (gezien de kleine nog 4x per nacht komt) moeten we dat flapje weer aan de kant duwen om de rits dicht te kunnen doen. De rits zit bij ons ook aan de kant van de muur dus boeiend hoe het eruit ziet verder. Ik had het ook mooi gevonden als we een rits aan beide kanten hadden of konden kiezen aan welke kant we het wilde. Want voor ons voelt het ook onlogisch om het zo open te doen.

Beoordelingen voor feddekees.nl

Snelle levering en goed artikel!
Antwoord van feddekees.nl
Dank je wel voor je positieve feedback!
31 mrt 2024

😊
🤗
😃
21 apr 2024
Geen profijt van zowel lakentje wat ik ooit gekocht heb en nu het Slaapzakje ook niet. Ook niet in combinatie. Veel geld uitgegeven aan producten die helaas niet voldoen.
Kindje kan nog makkelijk bij haar gezicht komen met de slaapzak met ritsen bij de armen
Antwoord van feddekees.nl
Hi, als je contact opneemt via klantenservice@feddekees.nl staan we altijd klaar om tips te geven. De lengte van je kleintje is heel belangrijk voor de juiste maat keuze. TIP BUNDI: Gebruik de touwtjes onderaan het BUNDI slaapzakje goed. De touwtjes zijn er voor als het slaapzakje nog wat groot is, meer stof ruimte is meer bewegingsruimte... Als je het slaapzakje aan doet even een rukje naar beneden geven zodat het strak op het bovenlijfje zit, dan de overtollige stof onder de voetjes strak samen binden met de touwtjes.... De beentjes mogen iets gebogen zijn want door de stretch van de stof kan je kleintje dan alsnog de beentjes strekken. Dit zorgt ervoor dat de handjes minder hoog komen. Let wel! Het slaapzakje is echt een tussenstap tussen inbakeren en niks doen, dus een milde vorm met meer bewegingsvrijheid. Neem zeker contact op zodat we je verder kunnen helpen. Hartelijke groet, Frederieke
Antwoord van feddekees.nl
Beste Inge, Mag ik vragen waarom je ontevreden bent? Ik zie dat je een Try Out service hebt wat incl begeleiding is, op mijn laatste mail heb ik geen reactie meer gehad. Je gaf aan al blij te zijn met het NUNKI lakentje. Ik hoor graag van je of we je ergens mee kunnen helpen? Neem zeker contact op via onze Try Out mail. Hartelijke groet, Frederieke
23 aug 2023

Nunki ledikantlaken

Top! Ik heb eerst contact gezocht met Fedde&Kees, omdat mijn 5,5 maanden oude dochter al op haar buik rolt. Ik had de Bundi slaapzak gekregen maar ik wist niet of dit voor haar veilig zou zijn. Mij werd aangeraden om daarbij het Nunki laken te gebruiken, omdat ze zo minder snel omrolt. Ik ben het Nunki laken meteen gaan gebruiken, maar nog zonder de slaapzak i.v.m. de warmte. Ik heb het Nunki laken nu een kleine week in gebruik en ik wil niet meer zonder. Mijn dochter was heel onrustig bij het naar bed gaan. Ze sloeg met armen en benen en het duurde 45 tot 75 minuten voordat ze sliep. De laatste dagen, voor het gebruik van het laken, moest ik haar zelfs in slaap wiegen. Omdat ik dat geen prettige ontwikkeling vond heb ik contact gezocht met Fedde en Kees. Nu slaapt mijn dochter overdag binnen 3/4 minuten en 's avonds duurt het maximaal 10 minuten. En dat zonder gewiebel of gekrijs. Heerlijk!

NUNKI lakentje en BUNDI slaapzak

Ons zoontje bleef maar maaien met zijn armen en sliep totaal niet. Inbakeren werkte hier super tegen, tot hij zijn eerste vaccinatie kreeg en dus niet ingebakerd mocht worden. Wat een ellende was dat... Hij huilde niet, maar sliep ook gewoon niet. Toen ben ik gaan zoeken naar een alternatief voor de inbakerdoek wat we wel mogen gebruiken na vaccinatie. Toen kwam ik uit bij Fedde&Kees. Toch wel even getwijfeld in verband met de prijs, maar we waren zo moedeloos en gunden onze schat zijn nodige slaap. Ik heb zowel het lakentje als de slaapzak gekocht, deze waren ten eerste al super snel binnen wat echt heel fijn was. Gelijk uitgewassen en zodra het droog was meteen gaan gebruiken. En ik kan je zeggen, wat een verademing is dit zeg! Het lakentje heeft hij niet perse nodig, hier lag natuurlijk het probleem ook niet, maar er stond dat de werking het beste is in combinatie met beide producten, zodoende beide aangeschaft. Het lakentje is wel van super kwaliteit en ontzettend handig in gebruik, top! Maar dan de slaapzak.... helemaal gelukkig mee! Door de ritsjes bij de armen kan hij wel bewegen, maar niet meer maaien. Ook kan de warmte weg via de handjes dus is het ook veilig te gebruiken na vaccinatie. Mocht je dus hetzelfde probleem hebben als wij en twijfelen in verband met de prijs, koop het gewoon want wat zijn wij hier ontzettend blij mee! Ook papa en mama slapen nu super! Bedankt Fedde&Kees voor het uitvinden van dit geweldige product.