feddekees.nl

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden359 beoordelingen in totaal

Mijn dochter (3.5 maand) maakte zichzelf steeds wakker met het slaan van haar beentjes, deze gingen alle kanten op waar zij van schrok. Een lakentje was niet veilig want deze kwam door de kracht van haar geschop los en kwam op haar gezichtje te liggen. Ik was al eerder het Nunki laken tegen gekomen en had toen al een positieve indruk ervan gekregen. Heel fijn was ook de try-out service, zodat je niet direct 95 euro uitgeeft indien het toch niks zou zijn voor haar. Vanaf dag 1 hadden wij (icm net gestart gebruikt van white noise), een dochter die weer heerlijk sliep. Toen zij ziek een nachtje naast me in de cosleeper belandde en ik de hele nacht haar benen in bedwang moest houden, hebben we dan ook per direct een lakentje voor de cosleeper bijbesteld. Ik kan iedereen het Nunki lakentje aanraden, wat is het fijn! Geborgen waar nodig, mooi vormgegeven en volledig veilig.

7 mei 2024
Het lakentje is mooi, maar hielp hier niet en gaf lange tijd veel frustratie. Geld niet waard. We sturen het niet terug, maar 100 euro is wel absurd veel geld voor een irritant lakentje, want je wordt er wel handiger in, maar het dichtritsen en opmaken kost echt wel wat meer werk. We vonden het ook niet 25 euro waard als een soort huur constructie. Dan gaan we het eerder later verkopen en halen er zo meer uit. Mijn zoontje werd de eerst week zelfs boos met het gebruiken en moest er zeker aan wennen, nu accepteert hij het wel. Het doel is niet fixeren, maar ik had wel gedacht dat het meer zou helpen. Zo draait hij nog snel door naar de buik en zn armen haalt hij elke keer gelijk eruit, daarna vind hij het best. Ook op zn billen kloppen ter geruststelling is lastiger met het lakentje. Verder had ik pro-actief meer communicatie verwacht mbt de try-out. Ik heb geen idee waar van me verwacht werd dat ik die foto's zou uploaden en feedback kan vragen en hulp kan verwachten van de coaches. Dus try-out is een totale flop voor ons geweest. Verder is dat flapje bij de rits echt kneiter irritant. Het ziet er waarschijnlijk mooier uit, maar met het opnieuw open en dichtdoen (gezien de kleine nog 4x per nacht komt) moeten we dat flapje weer aan de kant duwen om de rits dicht te kunnen doen. De rits zit bij ons ook aan de kant van de muur dus boeiend hoe het eruit ziet verder. Ik had het ook mooi gevonden als we een rits aan beide kanten hadden of konden kiezen aan welke kant we het wilde. Want voor ons voelt het ook onlogisch om het zo open te doen.

Beoordelingen voor feddekees.nl

Lakentjes

Goede services zoals duidelijke uitleg

Slaapzak en ledikant dekentje

Mijn zoontje slaapt goed hierdoor!
6 mrt 2024

Nunki lakentje

Fijn en alles snel geleverd

Goede producten!
Geïmporteerde beoordeling

Nunki lakentje en bundi slaapzakje

Super blij mee!

Super fijn

Super!
13 mrt 2024

Lakentje

Nunki

8 jan 2024

Nunki lakentje / Try Out service

Door middel van de Try Out heb ik het Nunki lakentje aangeschaft. Onze dochter (8 maanden) sliep erg onrustig, vooral in de nacht. Ze rolde haar hele bed door, we moesten een paar keer per nacht eruit om een rondslingerende speen terug te geven en overdag deed ze voornamelijk hazenslaapjes. Ik had al veel dingen geprobeerd zoals een slaapzakje, strak ingestopt lakentje e.d. maar dit hielp niet. Online las ik veel over het Nunki lakentje, maar vond het best een investering zonder zeker te weten of het daadwerkelijk zou werken. Toen las ik op de website van Fedde&Kees over de Try Out service, dit heb ik geprobeerd en ik ben zó blij dat ik dit heb gedaan en dat deze optie überhaupt wordt aangeboden. Het maakte voor mij de drempel lager om het lakentje aan te kunnen schaffen en uit te proberen. Ik ontving het lakentje snel met heel duidelijke instructies. Het contact wat ik met Frederieke had tijdens de Try Out periode was heel fijn, toegankelijk en behulpzaam. Het lakentje bleek heel goed te werken bij mij dochter. Ze slaapt vele malen rustiger, krijgt daarom meer rust en wij hoeven er niet 10 keer meer uit in de nacht :-). We hebben het lakentje dus ook gehouden, en dit maakte de investering zich dubbel en dwars waard!
13 dec 2023

Nunki lakentje ledikant

Ik heb het nunki lakentje voor ledikant besteld via een try out. Dit houdt in dat je het product mag uitproberen (hier zitten uiteraard wel wat voorwaarden aan) en begeleiding krijgt vanuit Fedde&Kees om ervoor te zorgen dat het product gebruikt wordt zoals het bedoeld is en als je tegen problemen aan loopt, dan krijg je tips om te proberen het alsnog te laten slagen. Als het na tips toch niet slaagt, dan kun je het retour sturen. Mijn zoontje sliep erg onrustig omdat hij steeds op zijn buik draaide, maar was nog niet sterk genoeg om op zijn buik te slapen, dus draaide we hem steeds om. Vaak lag hij binnen een minuut al weer op zijn buik. Hij "zwerfde" ook door zijn bedje, het ene moment lag hij aan de ene kant van het bed en even later weer helemaal aan de andere kant. Het ging eigenlijk meteen goed na in gebruik name van het lakentje. Mijn zoontje slaapt weer heel goed nu en hij ligt heerlijk geborgen onder het lakentje. Het is wel een prijzig lakentje, maar wel echt het geld waard.
23 aug 2023

Nunki ledikantlaken

Top! Ik heb eerst contact gezocht met Fedde&Kees, omdat mijn 5,5 maanden oude dochter al op haar buik rolt. Ik had de Bundi slaapzak gekregen maar ik wist niet of dit voor haar veilig zou zijn. Mij werd aangeraden om daarbij het Nunki laken te gebruiken, omdat ze zo minder snel omrolt. Ik ben het Nunki laken meteen gaan gebruiken, maar nog zonder de slaapzak i.v.m. de warmte. Ik heb het Nunki laken nu een kleine week in gebruik en ik wil niet meer zonder. Mijn dochter was heel onrustig bij het naar bed gaan. Ze sloeg met armen en benen en het duurde 45 tot 75 minuten voordat ze sliep. De laatste dagen, voor het gebruik van het laken, moest ik haar zelfs in slaap wiegen. Omdat ik dat geen prettige ontwikkeling vond heb ik contact gezocht met Fedde en Kees. Nu slaapt mijn dochter overdag binnen 3/4 minuten en 's avonds duurt het maximaal 10 minuten. En dat zonder gewiebel of gekrijs. Heerlijk!
28 aug 2023

Nunki lakentje

We weten niet wat we meemaken maar dit lakentje is echt magisch! Ons zoontje sliep overdag alleen in onze armen en s avonds in de draagdoek. Op zich fijn zo dicht bij ons maar het werd steeds zwaarder zowel fysiek als mentaal. Veel geprobeerd maar niks hielp. We kwamen terecht bij dit lakentje. Inbakeren vond mijn zoontje niks dus ik was wel wat sceptisch. Maar het werkt!! Mijn zoontje doet nu meerdere slaapjes per dag in zijn bedje en gisteravond voor het eerst 4 1/2 uur achter elkaar geslapen in zijn eigen bedje. Zonder draagdoek er bij. Hij protesteert eerst nog wel wat, maar door de druk van het lakentje, geeft hij zich over. Echt een aanrader!!
4 jan 2024

Dekentje

Het was even zoeken naar het juiste.. na wat dingen geprobeerd te hebben (matras hoog, extra deken, slaapzak, etc) is toch het dekentje van Fedde&Kees de beste optie geweest. Aantal keer deken op en af gedaan om te kijken wat het verschil is. Onze kleine heeft over het nu goed er rustige nachten. Het was voor ons beide even wennen! Maar we kunnen het je het zeker aanraden. Het is soms even zoeken en doorzetten.
16 nov 2023

Slaapzak & dekentje

Ongelooflijk blij met de slaapzak en het dekentje van Fedde&Kees. Wij gebruiken het nu twee maanden en het maakt echt verschil. Onze dochter van nu drie maanden vindt het fijner om in haar bedje te slapen en slaapt langer vanwege het geborgen gevoel. Daarnaast ook ‘s nachts heel makkelijk met voeden, als je je kindje weer terug legt hoef je alleen wat ritsen dicht te doen ipv opnieuw inbakeren!
14 jul 2023

Nunki-inbaker-lakentje en Bundi slaapzakje

Heb het nunki lakentje, deze gebruik ik nu naar volle tevredenheid. Mijn zoontje slaap zoveel rustiger. Dit geldt ook voor het bundi slaapzakje, al had ik toch liever een maat groter gehad(advies gevraagd via e-mail. Eind mei gekocht (0-4 maanden), maar hij is eigenlijk alweer te klein...dan wordt het toch prijzig!
1 aug 2023

Nunki lakentje

Musthave voor je kleintje! Gezien de prijs twijfelde ik eerst over de aanschaf van het lakentje. Ik heb gebruik gemaakt van de Try Out service. Naast de supergoede begeleiding van F&K, sliep mijn dochtertje ineens een stuk rustiger! En haar ochtenden beginnen niet meer voor 6.00u. Baby blij, pa en ma blij 😄
24 nov 2023

Nunki lakentje

Ons zoontje van 12 weken oud kon slecht inslapen en was heel onrustig in bed. Sinds het gebruik van het nunki lakentje is er snel verbetering ingekomen. Twee dagjes wennen, en sinds enkele dagen valt hij heel snel in slaap zonder wakker te worden na een slaapcyclus.
23 okt 2023

Nunki

Vooraf informatie mogen ontvangen na een gerichte vraag! Er werd superfijn meegedacht en gekeken of het Nunki wel/ niet geschikt zou kunnen zijn. Na aanschaf bleek het een (groot!) Succes! Onze kleine man slaapt nu veel rustiger en langer. Voor ons al het geld waard!
1 sep 2023

Nooki lakentje

Een hele goede ervaring met Fedde en Kees! Mijn zoontje slaapt heerlijk onder zijn lakentje en kan zijn lakentje niet van hem af doen. Hij is vaak gelijk stil ik het lakentje dichtrits en valt dan bijna direct in slaap. Een hele goede aankoop hier.