feddekees.nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2024
feddekees.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2024
Na alles geprobeerd te hebben en onrustige nachten was dit perfect. Het lakentje werkt heel goed voor een onrustig kindje, ze kan nu niet draaien tegen de wand van de co sleeper. Haar handjes kan ze nog wel gebruiken. De rits maakt haar soms nog wel wakker, misschien een idee een wat stillere rits te bevestigen. Het slaapzakje werkte heel goed voor het afbouwen van inbakeren. Het is voor ons wel een nadeel geweest dat het zo een dun slaapzakje is in de winter. Ze had met een lange romper en een dikke pyjama het nog heel koud. Slaapkamer was rond 18/19 graden en had nog het lakentje met deken. Hierdoor moesten we gelijk over op een echte dikke slaapzak terwijl we nog in het afbouw proces zaten. Een winter variant of vier seizoenen variant zou ideaal zijn.

7 mei 2024
Het lakentje is mooi, maar hielp hier niet en gaf lange tijd veel frustratie. Geld niet waard. We sturen het niet terug, maar 100 euro is wel absurd veel geld voor een irritant lakentje, want je wordt er wel handiger in, maar het dichtritsen en opmaken kost echt wel wat meer werk. We vonden het ook niet 25 euro waard als een soort huur constructie. Dan gaan we het eerder later verkopen en halen er zo meer uit. Mijn zoontje werd de eerst week zelfs boos met het gebruiken en moest er zeker aan wennen, nu accepteert hij het wel. Het doel is niet fixeren, maar ik had wel gedacht dat het meer zou helpen. Zo draait hij nog snel door naar de buik en zn armen haalt hij elke keer gelijk eruit, daarna vind hij het best. Ook op zn billen kloppen ter geruststelling is lastiger met het lakentje. Verder had ik pro-actief meer communicatie verwacht mbt de try-out. Ik heb geen idee waar van me verwacht werd dat ik die foto's zou uploaden en feedback kan vragen en hulp kan verwachten van de coaches. Dus try-out is een totale flop voor ons geweest. Verder is dat flapje bij de rits echt kneiter irritant. Het ziet er waarschijnlijk mooier uit, maar met het opnieuw open en dichtdoen (gezien de kleine nog 4x per nacht komt) moeten we dat flapje weer aan de kant duwen om de rits dicht te kunnen doen. De rits zit bij ons ook aan de kant van de muur dus boeiend hoe het eruit ziet verder. Ik had het ook mooi gevonden als we een rits aan beide kanten hadden of konden kiezen aan welke kant we het wilde. Want voor ons voelt het ook onlogisch om het zo open te doen.

Beoordelingen voor feddekees.nl

23 aug 2023

Nunki ledikantlaken

Top! Ik heb eerst contact gezocht met Fedde&Kees, omdat mijn 5,5 maanden oude dochter al op haar buik rolt. Ik had de Bundi slaapzak gekregen maar ik wist niet of dit voor haar veilig zou zijn. Mij werd aangeraden om daarbij het Nunki laken te gebruiken, omdat ze zo minder snel omrolt. Ik ben het Nunki laken meteen gaan gebruiken, maar nog zonder de slaapzak i.v.m. de warmte. Ik heb het Nunki laken nu een kleine week in gebruik en ik wil niet meer zonder. Mijn dochter was heel onrustig bij het naar bed gaan. Ze sloeg met armen en benen en het duurde 45 tot 75 minuten voordat ze sliep. De laatste dagen, voor het gebruik van het laken, moest ik haar zelfs in slaap wiegen. Omdat ik dat geen prettige ontwikkeling vond heb ik contact gezocht met Fedde en Kees. Nu slaapt mijn dochter overdag binnen 3/4 minuten en 's avonds duurt het maximaal 10 minuten. En dat zonder gewiebel of gekrijs. Heerlijk!
28 aug 2023

Nunki lakentje

We weten niet wat we meemaken maar dit lakentje is echt magisch! Ons zoontje sliep overdag alleen in onze armen en s avonds in de draagdoek. Op zich fijn zo dicht bij ons maar het werd steeds zwaarder zowel fysiek als mentaal. Veel geprobeerd maar niks hielp. We kwamen terecht bij dit lakentje. Inbakeren vond mijn zoontje niks dus ik was wel wat sceptisch. Maar het werkt!! Mijn zoontje doet nu meerdere slaapjes per dag in zijn bedje en gisteravond voor het eerst 4 1/2 uur achter elkaar geslapen in zijn eigen bedje. Zonder draagdoek er bij. Hij protesteert eerst nog wel wat, maar door de druk van het lakentje, geeft hij zich over. Echt een aanrader!!
25 mei 2023

Nunki Laken

Toen mijn zoontje begon met omrollen, heb ik het Nunki lakentje gekocht zodat hij 's-nachts lekker rustig op zijn rug zou blijven liggen (wij gebruiken nog steeds een inbakerslaapzakje). Normaal blijft mijn zoontje dan de hele nacht lekker op dezelfde positie in bed liggen en wordt maar 1x wakker voor een flesje. Gisteravond hadden we hem voor het eerst zonder het dekentje op bed gelegd en we troffen hem direct een paar keer huilend boven in bed aan half in zijn slaapzak op zijn buik: direct een onrustige nacht met minder slaap. Al dus: wij zijn FAN van het Nunki lakentje en ik ga er nu nog een bestellen haha.

Dekentje

Het was even zoeken naar het juiste.. na wat dingen geprobeerd te hebben (matras hoog, extra deken, slaapzak, etc) is toch het dekentje van Fedde&Kees de beste optie geweest. Aantal keer deken op en af gedaan om te kijken wat het verschil is. Onze kleine heeft over het nu goed er rustige nachten. Het was voor ons beide even wennen! Maar we kunnen het je het zeker aanraden. Het is soms even zoeken en doorzetten.
16 nov 2023

Slaapzak & dekentje

Ongelooflijk blij met de slaapzak en het dekentje van Fedde&Kees. Wij gebruiken het nu twee maanden en het maakt echt verschil. Onze dochter van nu drie maanden vindt het fijner om in haar bedje te slapen en slaapt langer vanwege het geborgen gevoel. Daarnaast ook ‘s nachts heel makkelijk met voeden, als je je kindje weer terug legt hoef je alleen wat ritsen dicht te doen ipv opnieuw inbakeren!
24 mei 2023

Bundi en Nunki

Ik kocht de Bundi en Nunki en kreeg veel tips. Ik had prettig en snel mailcontact. Het materialen zijn van een fijne en kwalitatieve katoen. Het is eenvoudig in gebruik. Omdat mijn kindje binnen twee weken op zijn eigen manier ging slapen, mocht ik alsnog de producten terugsturen volgens de try-out service. Heel blij mee en een geweldige service.
14 jul 2023

Nunki-inbaker-lakentje en Bundi slaapzakje

Heb het nunki lakentje, deze gebruik ik nu naar volle tevredenheid. Mijn zoontje slaap zoveel rustiger. Dit geldt ook voor het bundi slaapzakje, al had ik toch liever een maat groter gehad(advies gevraagd via e-mail. Eind mei gekocht (0-4 maanden), maar hij is eigenlijk alweer te klein...dan wordt het toch prijzig!
1 aug 2023

Nunki lakentje

Musthave voor je kleintje! Gezien de prijs twijfelde ik eerst over de aanschaf van het lakentje. Ik heb gebruik gemaakt van de Try Out service. Naast de supergoede begeleiding van F&K, sliep mijn dochtertje ineens een stuk rustiger! En haar ochtenden beginnen niet meer voor 6.00u. Baby blij, pa en ma blij 😄
24 nov 2023

Nunki lakentje

Ons zoontje van 12 weken oud kon slecht inslapen en was heel onrustig in bed. Sinds het gebruik van het nunki lakentje is er snel verbetering ingekomen. Twee dagjes wennen, en sinds enkele dagen valt hij heel snel in slaap zonder wakker te worden na een slaapcyclus.

Nunki

Vooraf informatie mogen ontvangen na een gerichte vraag! Er werd superfijn meegedacht en gekeken of het Nunki wel/ niet geschikt zou kunnen zijn. Na aanschaf bleek het een (groot!) Succes! Onze kleine man slaapt nu veel rustiger en langer. Voor ons al het geld waard!
1 sep 2023

Nooki lakentje

Een hele goede ervaring met Fedde en Kees! Mijn zoontje slaapt heerlijk onder zijn lakentje en kan zijn lakentje niet van hem af doen. Hij is vaak gelijk stil ik het lakentje dichtrits en valt dan bijna direct in slaap. Een hele goede aankoop hier.
Geïmporteerde beoordeling

Speciaal dekentje met klittenband en slaapzakje met ritsjes aan de mouwen

Slaapzak en speciaal dekentje, echt een uitvinding! Ik wou dat ik het eerder had gebruikt. Vanaf ongeveer 3,5 maand gebruik ik de producten voor mijn dochter. Ze is nu 5.5 maand. Voor inbakeren afbouwen zijn de producten ideaal.
24 mei 2023

NUNKI laken

Fijne ervaring! Bij ons eerste zoontje was dit een succes en nu bij onze tweede ook. Wij hadden het wieglaken formaat en nu het ledikant formaat aangeschaft! Aanrader wij komen van strak inbakeren dus fijne tussenstap.

Laken

Snelle levering de lakens zijn echt super had ik dit maar eerder geweten bij me andere kinderen. Geeft zoveel meer rust zodra ze in bedje ligt wordt ze rustig en slaapt ze heerlijk Was het geld echt waard.
22 nov 2023

Nunki lakentje

Super! Ons zoontje vond inbakeren al heel erg fijn. Maar we vonden het eng worden ivm draaien. Toen alleen lakentje eerst besteld, en dat was voldoende. Onze zoon slaapt hier heerlijk onder!
23 mei 2023

Lakentje en slaapzakje

Erg goed begeleid over het gebruik van het lakentje en slaapzakje. Ik kon voor alle vragen terecht en voelde mij serieus genomen, zij namen echt de moeite en tijd voor mij.
21 nov 2023

Nuki deken

Goed ondanks dat het Nuki dekentje niet werkt bij onze zoon, zijn handjes zijn gelijk boven de dekens zodra hij in bed ligt. Misschien heeft Fedde&Kees nog tips voor ons
31 aug 2023

Slaapzak en lakentje

Vlotte levering. Degelijke producten. Wel erg aan de prijs. Je zou voor een tweede slaapzak of lakentje wel wat korting verwachten.
16 nov 2023

Lakentje en slaapzakje

We hebben het slaapzakje en dekentje besteld. Het slaapzakje is helaas totaal niet wat we zochten maar de deken is super!

Nunki lakentje

Een magisch lakentje! Ze werd eerst om de 3 uur wakker en slaapt nu tot wel 8 uur door, zo bizar! Raad het iedereen aan!