feddekees.nl

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden359 beoordelingen in totaal

Mijn dochter (3.5 maand) maakte zichzelf steeds wakker met het slaan van haar beentjes, deze gingen alle kanten op waar zij van schrok. Een lakentje was niet veilig want deze kwam door de kracht van haar geschop los en kwam op haar gezichtje te liggen. Ik was al eerder het Nunki laken tegen gekomen en had toen al een positieve indruk ervan gekregen. Heel fijn was ook de try-out service, zodat je niet direct 95 euro uitgeeft indien het toch niks zou zijn voor haar. Vanaf dag 1 hadden wij (icm net gestart gebruikt van white noise), een dochter die weer heerlijk sliep. Toen zij ziek een nachtje naast me in de cosleeper belandde en ik de hele nacht haar benen in bedwang moest houden, hebben we dan ook per direct een lakentje voor de cosleeper bijbesteld. Ik kan iedereen het Nunki lakentje aanraden, wat is het fijn! Geborgen waar nodig, mooi vormgegeven en volledig veilig.

7 mei 2024
Het lakentje is mooi, maar hielp hier niet en gaf lange tijd veel frustratie. Geld niet waard. We sturen het niet terug, maar 100 euro is wel absurd veel geld voor een irritant lakentje, want je wordt er wel handiger in, maar het dichtritsen en opmaken kost echt wel wat meer werk. We vonden het ook niet 25 euro waard als een soort huur constructie. Dan gaan we het eerder later verkopen en halen er zo meer uit. Mijn zoontje werd de eerst week zelfs boos met het gebruiken en moest er zeker aan wennen, nu accepteert hij het wel. Het doel is niet fixeren, maar ik had wel gedacht dat het meer zou helpen. Zo draait hij nog snel door naar de buik en zn armen haalt hij elke keer gelijk eruit, daarna vind hij het best. Ook op zn billen kloppen ter geruststelling is lastiger met het lakentje. Verder had ik pro-actief meer communicatie verwacht mbt de try-out. Ik heb geen idee waar van me verwacht werd dat ik die foto's zou uploaden en feedback kan vragen en hulp kan verwachten van de coaches. Dus try-out is een totale flop voor ons geweest. Verder is dat flapje bij de rits echt kneiter irritant. Het ziet er waarschijnlijk mooier uit, maar met het opnieuw open en dichtdoen (gezien de kleine nog 4x per nacht komt) moeten we dat flapje weer aan de kant duwen om de rits dicht te kunnen doen. De rits zit bij ons ook aan de kant van de muur dus boeiend hoe het eruit ziet verder. Ik had het ook mooi gevonden als we een rits aan beide kanten hadden of konden kiezen aan welke kant we het wilde. Want voor ons voelt het ook onlogisch om het zo open te doen.

Beoordelingen voor feddekees.nl

😊
🤗
😃
5 apr 2024
Kindje kan nog makkelijk bij haar gezicht komen met de slaapzak met ritsen bij de armen
8 apr 2024
Hi, als je contact opneemt via klantenservice@feddekees.nl staan we altijd klaar om tips te geven. De lengte van je kleintje is heel belangrijk voor de juiste maat keuze. TIP BUNDI: Gebruik de touwtjes onderaan het BUNDI slaapzakje goed. De touwtjes zijn er voor als het slaapzakje nog wat groot is, meer stof ruimte is meer bewegingsruimte... Als je het slaapzakje aan doet even een rukje naar beneden geven zodat het strak op het bovenlijfje zit, dan de overtollige stof onder de voetjes strak samen binden met de touwtjes.... De beentjes mogen iets gebogen zijn want door de stretch van de stof kan je kleintje dan alsnog de beentjes strekken. Dit zorgt ervoor dat de handjes minder hoog komen. Let wel! Het slaapzakje is echt een tussenstap tussen inbakeren en niks doen, dus een milde vorm met meer bewegingsvrijheid. Neem zeker contact op zodat we je verder kunnen helpen. Hartelijke groet, Frederieke
18 mrt 2024

Laken

Levering prima product geen effect
5 apr 2024
Beste Inge, Mag ik vragen waarom je ontevreden bent? Ik zie dat je een Try Out service hebt wat incl begeleiding is, op mijn laatste mail heb ik geen reactie meer gehad. Je gaf aan al blij te zijn met het NUNKI lakentje. Ik hoor graag van je of we je ergens mee kunnen helpen? Neem zeker contact op via onze Try Out mail. Hartelijke groet, Frederieke
24 feb 2024

Nunki lakentje

Twee lakentjes aangeschaft, was even een investering maar had gewild dat ik er minder lang over had nagedacht. Ons kereltje had direct na geboorte al last van prikkels, onrustig slapen. Met de introductie van het nunki lakentje gaf hem dit naast een geborgen gevoel ook een ritueel (instoppen onder het lakentje) wat hem rust gaf om te slapen. Al voordat hij 3 maand was begon hij met rollen, daarom hebben we het lakentje doorgebruikt. Het blijft hem het geborgen gevoel geven. Inmiddels nu hij 6 maand is ligt hij nog steeds heerlijk onder het lakentje. Zijn bedje is echt de plek voor rust, hij is daarbuiten erg beweeglijk. Voor ons de beste investering die we hebben gedaan om het slapen van ons ventje te verbeteren.
9 mrt 2024

Nunki

Heel fijn dat je een try out kan proberen, mijn dochtertje sliep heel goed onder het nunki lakentje, dus hebben wij het artikel gehouden. Frederieke heeft mij goed en snel geholpen.
6 mrt 2024

Bundi, nunki

Fijn contact, snel reactie en duidelijke tips. Het viel alleen op dat je 0 reactie meer krijgt op het moment dat je zegt dat het product goed bevalt!
6 mrt 2024
Beste Hanneke, Ik heb je op 5 februari om 15:06 uur een reactie gestuurd op je berichtje. Misschien in je SPAM terecht gekomen? Ik zal je vandaag nog even een printscreen hiervan toesturen :-) Hartelijke groet, Frederieke
5 mrt 2024

Bundi en Nunki

Vriendelijke en goede service. Producten zijn niet goedkoop maar zeker het geld waard.