feddekees.nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2024
feddekees.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na alles geprobeerd te hebben en onrustige nachten was dit perfect. Het lakentje werkt heel goed voor een onrustig kindje, ze kan nu niet draaien tegen de wand van de co sleeper. Haar handjes kan ze nog wel gebruiken. De rits maakt haar soms nog wel wakker, misschien een idee een wat stillere rits te bevestigen. Het slaapzakje werkte heel goed voor het afbouwen van inbakeren. Het is voor ons wel een nadeel geweest dat het zo een dun slaapzakje is in de winter. Ze had met een lange romper en een dikke pyjama het nog heel koud. Slaapkamer was rond 18/19 graden en had nog het lakentje met deken. Hierdoor moesten we gelijk over op een echte dikke slaapzak terwijl we nog in het afbouw proces zaten. Een winter variant of vier seizoenen variant zou ideaal zijn.

Het lakentje is mooi, maar hielp hier niet en gaf lange tijd veel frustratie. Geld niet waard. We sturen het niet terug, maar 100 euro is wel absurd veel geld voor een irritant lakentje, want je wordt er wel handiger in, maar het dichtritsen en opmaken kost echt wel wat meer werk. We vonden het ook niet 25 euro waard als een soort huur constructie. Dan gaan we het eerder later verkopen en halen er zo meer uit. Mijn zoontje werd de eerst week zelfs boos met het gebruiken en moest er zeker aan wennen, nu accepteert hij het wel. Het doel is niet fixeren, maar ik had wel gedacht dat het meer zou helpen. Zo draait hij nog snel door naar de buik en zn armen haalt hij elke keer gelijk eruit, daarna vind hij het best. Ook op zn billen kloppen ter geruststelling is lastiger met het lakentje. Verder had ik pro-actief meer communicatie verwacht mbt de try-out. Ik heb geen idee waar van me verwacht werd dat ik die foto's zou uploaden en feedback kan vragen en hulp kan verwachten van de coaches. Dus try-out is een totale flop voor ons geweest. Verder is dat flapje bij de rits echt kneiter irritant. Het ziet er waarschijnlijk mooier uit, maar met het opnieuw open en dichtdoen (gezien de kleine nog 4x per nacht komt) moeten we dat flapje weer aan de kant duwen om de rits dicht te kunnen doen. De rits zit bij ons ook aan de kant van de muur dus boeiend hoe het eruit ziet verder. Ik had het ook mooi gevonden als we een rits aan beide kanten hadden of konden kiezen aan welke kant we het wilde. Want voor ons voelt het ook onlogisch om het zo open te doen.

Beoordelingen voor feddekees.nl

Nuki lakentje

Hele goede aankoop geweest!
24 mei 2023

nunki lakentje

Erg fijn en snelle levering

Slaapzak en lakentje

Super mooi en fijn product

Goed! Heel fijn lakentje

Nunki en Bundi