fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.194 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

25 apr 2024
Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

Goed stevig papier en mooi afgedrukt
2 jun 2024
prima service en goede communicatie
3 jun 2024
hebben zich aan afspraken gehouden
Snelle en duidelijke levering
27 mei 2024
24 mei 2024
2 mei 2024

Goede kwaliteit, super bedrijf

Door een fout van mijzelf per ongeluk het foto behang 2x besteld, de volgende dag hebben ze de fout hersteld en 48 uur later had ik het behang in huis. Netjes verpakt, super mooie kwaliteit! Een dikke 10 voor de afhandeling en alles
7 mei 2024
Snelle levering en het behang voldoet volledig aan de verwachtingen! Mooi stevig behang en de print komt overeen met de afbeelding op de website. Meer dan tevreden en zal deze webshop zeker onthouden.