fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

306 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.233 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

25 apr 2024
Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

17 jun 2024

Alles zoals verwacht

Snelle levering. Behangcirkel zoals verwacht, goede uitleg voor plaatsing. Hangt al mooi in de kinderkamer.
1 jun 2024
fijne samenwerking met Renske, super geholpen om onze fotobehang tot een prachtig resultaat te krijgen!!!
28 mei 2024
De kleuren zijn erg mooi. Verwerking is erg goed. Snelle levering Afbeelding was groter dan verwacht
2 jun 2024
Ongelooflijk snelle levering. Goed kwaliteit van het behang en de afdruk (eigen foto).
14 jun 2024
Kwaliteitsbehang voor een goede prijs. Goede communicatie en nette, snelle verzending.
JM
Jeffry M.
Rotterdam
12 jun 2024

Snel geleverd en kwaliteit

Snel geleverd. En de stappen in het proces. Kwaliteit van het papier zijn top.
18 jun 2024
prachtig behang en reuze goede kwaliteit en snel, kortom top
31 mei 2024
Snelle levering en resultaat is super mooi geworden
3 jun 2024

Goede prijs kwaliteit

Snelle levering, prima kwaliteit, goede prijs
29 mei 2024
Super mooi behang geen fouten of hapjes er uit
5 jun 2024
Ontzettend goede kwaliteit. Zeer tevreden.
MJ
Mike J.
Haalderen
12 jun 2024

Topservice…

Het contact en de snelle levering was top
11 jun 2024
mooi behang met jungleprint, vlot geleverd
18 jun 2024
Prachtige behangcirkel voor de babykamer!
2 jun 2024
Snelle levering en goede kwaliteit behang
1 jun 2024
Heel mooi behang. Kwalitatief goed.
10 jun 2024
Goed stevig papier en mooi afgedrukt
2 jun 2024
prima service en goede communicatie
3 jun 2024
hebben zich aan afspraken gehouden
17 jun 2024
Snelle en duidelijke levering