fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.194 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

25 apr 2024
Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

24 apr 2024

Mooi behang

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de status, dik en goede kwaliteit behang en het plaatje komt overheen met het voorbeeld. Wij zijn blij.
1 mei 2024
Super leuk behang ontvangen, makkelijk aan te brengen en super kwaliteit! Ook erg snel verzonden. Ons dochtertje is er erg blij mee!!
20 apr 2024
Mooi patroon en duidelijkheid met op de muur plakken Enigste nadeel een wit naadje. Ondanks. Dat het tegen elkaar geplakt is.
21 apr 2024
er is heel goed mee gedacht over mijn wensen . prima snelle service en een prachtig eind resultaat.
22 apr 2024

Top service!

Supersnel en uitgebreide antwoorden per mail. Duidelijke communicatie en goed advies. Ga zo door!!
29 apr 2024
Erg mooi behang weer. Net als de vorige keer. En vriendelijke klantenservice. Gewoon top!
24 apr 2024
zeer mooi behang alles netjes in banen en genummerd afgeleverd helemaal top
22 apr 2024

Mooi behang.

Mooi behang en een zeer goede kwaliteit. Goede print en stevig vlies
2 mei 2024
bijzonder klantvriendelijke en duidelijk meedenkende communicatie.
19 mei 2024

Mooi posterbehang

Snelle levering en mooi posterbehang met een prachtig resultaat.
17 mei 2024
Snelle levering, duidelijke communicatie en prachtige kwaliteit
DN
Danny N.
Tongeren
10 mei 2024
Schade aan geleverd behang werd kosteloos vervangen door nieuwe.
MM
Mar M.
Harderwijk
28 apr 2024
Snelle levering, goede kwailiteit airtex behang en fotobehang.
2 mei 2024
Snelle levering Behang ziet er uit zoal op de foto
1 mei 2024
Voor de derde keer een zeer goede ervaring!
29 apr 2024

Hardstikke mooi moet nog gelijmd worden haha

Hardstikke mooi Redelijk dik behang ook
15 mei 2024
Gevraagd behang bliksemsnel geleverd
8 mei 2024

Mooie kwaliteit

Correct en snel en mooi beeldarchief
3 mei 2024
De sfeer van de foto