fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

254 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.144 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
fotobehangshopz.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

25 apr 2024
Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

25 apr 2024

Foto lage kwaliteit

De foto op het behang is niet van zo'n goede kwaliteit als ik dacht. De pixels zijn wat beperkt, waardoor het beeld niet scherp is. Van veraf zie je dit niet, maar van dichtbij wel. De er bij gekochte nadenroller is van zeer slechte kwaliteit; na 1x rollen viel het uit elkaar. Bezorging is verder prima en snel verlopen.
26 apr 2024
Vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent! Zou je hier een mailtje over willen sturen naar info@fotobehangshopz.nl? Dan zouden we het graag met je op willen lossen😊
17 apr 2024
De foto is erg donker uitgepakt. Donkerder dan mijn upload. Verzenden via DHL is verschrikkelijk. Die weigeren bij de buren te leveren wat betekent dat ik naar een onbereikbaar servicepunt moet. Ik loop slecht dus Jeans Centre bereiken in Hoog Catharijne in Utrecht is een kriem.
19 apr 2024
Vervelend om te horen! Zou je een mailtje willen sturen naar info@fotobehangshopz.nl? Dan gaan we met je meekijken naar een oplossing!
1 dag geleden
Communicatie goed maar behang is niet in 2 gelijke banen gesneden. 1 stuk loopt zowel onder als bovenin weg. Jammer nu spleet in de foto.
Antwoord van fotobehangshopz.nl
Vervelend om te zien dat je ons 1 ster geeft! Zou je een mailtje willen sturen naar info@fotobehangshopz.nl? We horen graag waarom je deze beoordeling geeft zodat we het met je op kunnen lossen!

Goede service en goede kwaliteit

Voor speciale achtergrond fotobehang besteld om foto uit te vergroten. Uitermate tevreden over resultaat. Zeer netjes en kwalitatief stevig materiaal. Tevens keurige service met advies tijdens hele proces Heel erg bedankt

Snelle levering en duidelijke instructies

Snelle levering, duidelijke instructies hoe het behang netjes op de muur te krijgen. Onze dochter was helemaal onder de indruk van haar nieuwe jungle kamermuur.
WS
W. S.
Haarlem

Snelle levering en mooi behang!

Snelle levering en mooi behang. Het is ook super makkelijk om op de muur te krijgen, goede beschrijving erbij ben weer zeer tevreden.
17 mrt 2024

Snel en netjes geleverd, print erg mooi

Snel en netjes geleverd. Duidelijke en persoonlijke communicatie over voortgang bestelling. Print mooi zoals op de website.
16 mrt 2024

Zeer goed geregel!

Artikel was van zeer goede kwaliteit materiaal en voldeed perfect aan onze eisen. Topmateriaal!!
16 mrt 2024
Mooie afbeeldingen en veel keuze. De banen sluiten naadloos aan op het patroon.

Super mooi behangetje.

Mooi geprint behang en snelle levering. Duidelijke instructies op de site.
Alleen het behang was te groot en er moesten het bijwerken op de muur
17 mrt 2024

geweldige kwaliteit…

Niet goedkoop maar geweldige kwaliteit en super makkelijk te behangen
LD
Leona d.
Rockanje
Bestelling goed verpakt en verwachten bezorgtijd ook goed.
Is heel goed precies als ik gedacht had En snel geleverd
Plakt erg makkelijk. Banen zijn stevig. Gewoon prachtig.
Snelle levering en goed geïnformeerd via de mail.
23 mrt 2024
Goede kwaliteit! Vind het wel iets te dik papier
Makkelijk besteld, snel geleverd, super service!
Snelle levering, duidelijk site, mooi behang