JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.151 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2019
JUNGstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

4 apr 2024
2 apr 2024
9 apr 2024

onderdelen waren niet verpakt

Snelle levering maar bestelde onderdelen maar bestelde onderdelen zaten los in een kartonnen doos zonder beschermfolie. Door het tegen elkaar rammelen hadden sommige onderdelen krasjes opgelopen. Ik heb het voor iemand anders besteld en die vond het geen probleem maar persoonlijk had ik het teruggestuurd.
10 apr 2024
Geachte heer Loenen, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de wandcontactdozen onbeschermd en beschadigd zijn geleverd. Als u dit via de mail aan ons had laten weten, dan hadden we dit uiteraard voor u opgelost en de wandcontactdozen geruild voor netjes verpakte artikelen. Mocht u alsnog gebruik willen maken van dit aanbod, vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
15 apr 2024
Verzending duurt lang voor nederland
17 apr 2024
Beste heer/mevrouw Ploeg, bedankt voor uw review. Het artikel dat u besteld heeft, had een verwachte levertijd van 1-2 weken. Uw bestelling is binnen deze verwachting verstuurd en een dag later op een PostNL punt bezorgd. Wij hopen dat de wandcontactdoos naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
18 apr 2024
Nog geen artikelen obtvangen
18 apr 2024
Beste heer/mevrouw Knapen, bedankt voor uw review. Wij hebben uw pakket op 12 april verstuurd, volgens PostNL ligt het pakket op dit moment op een PostNL punt. U kunt het pakket hier tot 20 april ophalen, daarna zal het teruggestuurd worden naar ons. We zullen u de Track & Trace nogmaals doorsturen, hierin vindt u alle informatie over het pakket. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
24 feb 2024

Zeer tevreden over: De snelle beantwoording van de telefoon, een snelle respons op een vraagstelling per e-mail en, na het plaatsen van de bestelling, een snelle levering. Met vriendelijke mensen voor elkaar gebokst.
24 feb 2024
Snelle levering en netjes verpakt. Klantenservice heeft mij goed geholpen voordat ik een bestelling had geplaatst.
24 feb 2024
duidelijke website, besteld en de andere dag goed verpakt in huis.
4 feb 2024

Mooi en overzichtelijke site waar de producten goed te vinden zijn. Meldingen van bestelling, factuur en zending/transport zijn perfect.
18 feb 2024
Ik heb een e-mail gestuurd met suggestie om aansluitschema’s in kleur ter beschikking te stellen.
14 feb 2024

Zeer snelle levering

Duidelijke webshop en zeer snelle levering. Volgende dag al in huis. Alles top👍🏻
1 feb 2024
Goed advies - heldere communicatie - prijs in orde.
30 jan 2024
Zeer snelle levering en product zoals verwacht.Top!
18 feb 2024
Heldere website en snel geleverd. Kortom, top!
15 feb 2024
Deskundige telefoniste en supersnelle levering
9 feb 2024
Snel verstuurd, jammer dat de post traag was
29 jan 2024

prima shoppen

Overzichtelijk, snel, doeltreffend
16 feb 2024
Juiste product en snel geleverd
5 feb 2024
snelle reacties en goed advies
21 feb 2024
Snel, goed en betaalbaar.