JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.104 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2019
JUNGstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Na de bestelling op vrijdag middag een mail gestuurd met de vraag of hij nog met de post mee kon zodat ik het weekend aan de slag kon met de spullen. Binnen een uur een antwoord. Daarbij werd ook opgemerkt dat 1 onderdeel besteld was in de verkeerde kleur. Na verder contact mag ik de knop blijven gebruiken tot de nieuwe binnen is waarna ik hem terug mag sturen. Mooie spullen maar vooral ook een uitstekende service door, in dit geval, Lars! Heel veel dank!

Pakket is nooit bezorgd. Dit is de vierde keer dat ik iets bestel bij JUNGstore en het is altijd goed gegaan en ik heb altijd goed materiaal gekregen. Waarschijnlijk kan JUNGstore hier niks aan doen, maar zij kiezen hun vervoerder. Deze vervoerder, PostNL, geeft aan dat het pakket bezorgd is, terwijl dit niet het geval is. Op camerabeelden is te zien dat er na 20:00uur geen activiteit geweest is,

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

1 jan 2024
Paste totaal niet.
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer Blauwendraat, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de wandcontactdoos die u gekocht heeft niet past. Wellicht heeft u een andere serie in huis dan de serie die u gekocht heeft. Daarnaast is het goed om te weten dat de wandcontactdozen compleet vervangen dienen te worden. Mocht u vragen hebben, dan staan we per mail of telefonisch voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Jungtore.nl
23 dec 2023
Als je ‘s avonds laat de bestelling doet, maar de volgende wordt alles gewoon de volgende dag al bezorgd. Dan is het dikke 5 sterren wel waard!
17 dec 2023
Product is goed aangekomen, alleen duurde het wel wat langer dan dat ik gewend ben als ik online een bestelling plaats.
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste heer Van Aalsburg, Bedankt voor uw feedback. U heeft een artikel besteld met een verwachte levertijd van 1-2 weken. U kunt deze informatie inzien alvorens het bestellen en u kunt dit ook terugvinden in de orderbevestiging. Helaas komt het voor dat artikelen een langere levertijd hebben dan verwacht. Zoals wij het kunnen zien is uw bestelling is binnen een week afgeleverd. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
Snelle levering. Product conform beschrijving op website. Goede prijs/kwaliteit verhouding. A+++
Ik had een vraag over het type dimmer dat ik nodig had. Goed advies en prima service.
RV
24 dec 2023