trampoline-expert.nlBeoordelingen

B. Derksen

Beoordelingen voor trampoline-expert.nl

4.32/5.00

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over trampoline-expert.nl

Trampoline kussen salta paste inderdaad ook op andere merken trampoline. Zeer snel geleverd! Helemaal top. Onze kinderen kunnen nu weer veilig springen!
Goede service, snelle levering en goede helpdesk.
1 week geleden
Snelle en nette verzending.
1 week geleden
Duurde 1 week voordat het er was.
2 weken geleden
Mooie producten tegen een goede prijs. Snel geleverd
2 weken geleden
het was allemaal goed geregeld, product gegevens mogen iets duidelijker.
3 weken geleden
De geleverde trampoline bevatte 1 verkeerde poot. Dit gelijk gemeld op 28 april, maar de klantenservice was tel. niet bereikbaar (vanwege corona). Daarom een mail gestuurd met foto"s, pas na 2 reminders kwam er op 8 mei een reactie. De poot werd nagestuurd. 1 week later (15 mei) komt er ineens een mail of we de foto"s nogmaals willen opsturen... ondertussen nog geen stang...
Op de site staat levering over 3 weken na betaling ontvang ik een mail dat hij over 3 maanden komt. De klantenservice reageert niet op mijn mail
 Antwoord van trampoline-expert.nl
3 weken geleden
Wat vervelend om te horen dat je bestelling is vertraagd! Onze excuses voor het ongemak. Je hebt inmiddels antwoord op je mail ontvangen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.
Prima adres om een trampoline en toebehoren te bestellen. Ik had een hoes besteld, was redelijk snel binnen, maar helaas een andere kleur dan afbeelding op de site. Afbeelding was nog niet aangepast. Was geen probleem om gratis te retourneren. Klantenservice reageert snel en vriendelijk.
zeer snel geleverd en ook datgene wat ik besteld had. Dus top!
Nog eerder geleverd dan beloofd, prima dus.
Geweldig super snelle levering en rand past goed
Snelle levering, product in prima staat,top!
De trampoline is heel erg mooi! De beschrijving bij het product kan wel iets uitgebreider. Bezorging duurde wat langer maar iedere avond kregen wij wel een email over de uitgestelde verzending. Chatfunctie kreeg ik direct goede antwoorden en er werd extra navraag gedaan, dat ervaar ik als erg prettig!
Top, snel en met gratis verzekering
Fijne webshop, Prijs is Service is Bij vragen super snel antwoord... Ik zou hier zeker nog eens bestellen, en ook een aanrader voor andere .
Snel geleverd !
Hoi