Aniculis- Logo - Beoordelingen

Aniculis

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden771 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 sep 2017
Aniculis voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 aug 2023
Had spulletjes besteld, waaronder druppels tegen oormijt. Ik had ze besteld zodra ik merkte dat mijn hondjes die vieze beestjes in zijn oortjes had en belde die middag of ze die dag nog konden worden verstuurd. Ik maakte me namelijk zorgen om mijn hondje. Eigenlijk zou mijn pakje later worden verstuurd, maar ze deden moeite om dat toch nog die dag op te sturen. Ontzettend fijn, bedankt!

8 sep 2023
Door bezorger DPD niet meer te gebruiken . Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen .

Beoordelingen voor Aniculis

Produkten zijn snel binnen, Produkten zijn goed verpakt.
8 aug 2023
Het pakketje kwam al snel, helemaal super! De tabletten zijn flink en rond en zien er kwalitatief goed uit. Mijn hondje krijgt het nu sinds kort maar ik kan me vergissen maar ik heb het idee dat zijn vacht meer glanst dan eerst.
30 jul 2023

Uitstekende service en snelle levering bij Aniculis.nl!

Ik kan Aniculis ten zeerste aanbevelen aan andere huisdiereigenaren. Hun klantenservice was vriendelijk en behulpzaam, levering was snel en de producten waren van hoge kwaliteit. Ik zal zeker weer bij hen bestellen.
6 jun 2023
Snelle levering. De vogeltjes zijn dol op de geleverde producten, vooral de bessen . Het sluiten van de verpakking is moeilijk, zeker bij een grote zak.
8 jun 2023
Hallo Bart, Bedankt voor je fantastische 5-sterren review! We zijn verheugd te horen dat de vogeltjes dol zijn op de geleverde producten van Aniculis, vooral de traktatie met bessen. Het is geweldig om te weten dat de vogels zo genieten van de verschillende traktaties die je hebt gekocht. Bij Aniculis streven we ernaar om hoogwaardige en smakelijke producten aan te bieden die de vogels aantrekken en tegelijkertijd een voedzame aanvulling vormen op hun dieet. Wat betreft de verpakking, begrijpen we dat het soms een uitdaging kan zijn om de zakken goed te sluiten, vooral bij grotere zakken. We zullen jouw feedback doorgeven aan ons team, zodat we kunnen kijken naar mogelijke verbeteringen om het sluiten van de verpakkingen gemakkelijker te maken. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en je waardevolle feedback. We waarderen je vertrouwen in Aniculis en we hopen je in de toekomst nog meer te kunnen bieden voor het welzijn van de vogels. Met vriendelijke groet, Team Aniculis.nl
21 nov 2023
Vriendelijk en zeer behulpzaam aan de telefoon. Product snel ontvangen. Voortreffelijke service!
Antwoord van Aniculis
Beste Niels, Hartelijk dank voor je mooie 5-sterren review! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met je aankoop van AniForte Runderbloed Poeder voor Honden & Katten (250g). Het doet ons goed te horen dat je onze telefonische klantenservice als vriendelijk en zeer behulpzaam hebt ervaren. Bij Aniculis streven we naar een persoonlijke benadering en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We zijn ook blij dat je het product snel hebt ontvangen. Efficiënte levering is een van onze prioriteiten om ervoor te zorgen dat onze klanten zo snel mogelijk van hun aankopen kunnen genieten. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je huisdier de best mogelijke zorg krijgt. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en je steun aan Aniculis! Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
16 dec 2023
Lekkie tabletki ziołowe dla psa uzywane regularnie uspokajaja psa mozna polecic
14 jul 2023
Ik vindt dat het lang duurde voordat dat ik het binnen had verder erg tevreden
IG
irma g.
hilversum
21 jul 2023
was keurig op tyd nog niet zo lang in gebruik weet dus nog niet of het helpt
12 nov 2023
Fijne supplementen voor mijn hond, goede prijs, snelle levering
Antwoord van Aniculis
Beste Chantal, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren review! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met je aankoop van de Omega-3 Zalm Poeder voor Honden & Katten en de Hennep "Feel Good" sticks voor Honden. Het doet ons goed dat je de supplementen als fijn ervaart voor je hond, en dat je de prijs en snelle levering waardeert. Het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Mocht je in de toekomst meer producten nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je huisdier de best mogelijke zorg krijgt. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en je steun aan Aniculis! Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
8 sep 2023
Redelijk snelle levering. Helaas geen maatschepje meegeleverd.
13 jul 2023
Snel bezorgd en goed verpakt. En goede product's kwaliteit
PM
Paul M.
Apeldoorn
12 mei 2023
Geen problemen, vlotte levering, degelijk verpakt.
17 mei 2023
Beste Paul, Bedankt voor je geweldige 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat je bestelling zonder problemen is verlopen en dat de levering vlot is verlopen. We besteden veel aandacht aan het zorgvuldig verpakken van onze producten om ervoor te zorgen dat ze veilig bij onze klanten aankomen. Bij Aniculis streven we ernaar om niet alleen hoogwaardige producten aan te bieden, maar ook een uitstekende klantenservice te bieden. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en dat je tevreden bent met je ervaring. Mocht je in de toekomst nog meer vogelproducten of huisdierproducten nodig hebben, staan we klaar om je opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team Aniculis.nl
Keurig netjes op tijd en netjes verzorgd.
5 sep 2023
Helemaal naar wens, snelle levering top!
MG
Michiel G.
Bergen op Zoom
1 jul 2023
goed product en prima op tijd geleverd
SR
Simon R.