e-verwarming.nl

15 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 jun 2023
e-verwarming.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

snel geleverd. Echter onduidelijk wanneer precies werd verstuurd. Op de website staat wel volgende dag geleverd, maar dat is niet bij elke webshop juist. Ik mis dus een traking code en bericht van versturern.

5 okt 2023
Zit na ruim een week nog steeds op mijn bestelling te wachten, heb nog niets gehoord of het verzonden is en het product was op voorraad.

Beoordelingen voor e-verwarming.nl

Goede hulp in contact en erg klantvriendelijk
Antwoord van e-verwarming.nl
Beste, Fijn dat het contact goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Team E-Verwarming
20 jan 2024
17 okt 2023

Lage prijzen, slechte communicatie

Lage prijzen, maar slechte communicatie...
Antwoord van e-verwarming.nl
Beste, In het proces bent u erachter gekomen dat uw op de verkeerde browser aan het bestellen was. Mijn collega Hans heeft u geholpen via de mail om te vragen wat u nog nodig had en u hiermee geholpen. Ook zijn uw spullen op tijd geleverd en hebben we u op de hoogte gehouden. Mocht er toch nog iets zijn wat wij over het hoofd hebben gezien dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team E-verwarming

snel geleverd; verzend moment was onduidelijk

Antwoord van e-verwarming.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Alle bestellingen krijgen een track & trace nummer die wij in de ochtend naar klanten mailen. Soms komt onze mail in de spam terecht en soms komt de track & trace niet binnen bij ons. We vinden het ook vervelend dat u uw track & trace nummer niet heeft mogen ontvangen. Onze excuses hier voor. Met vriendelijke groet, Team E-verwarming.
Tijdige levering. Communicatie over levering kan beter.
8 aug 2023
Verkeerde product geleverd, echter snel en zonder extra kosten in orde gemaakt.
4 jul 2023
Alles was zoals beschreven op de site en heel snel geleverd
Antwoord van e-verwarming.nl
Beste José, Bedankt voor uw review en 5 sterren. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
28 sep 2023
Alles best
9 nov 2023
21 okt 2023
5 okt 2023
10 okt 2023
Goedemiddag, Helaas heeft de kachel er veel langer over gedaan dan we hadden verwacht. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team E-verwarming
26 dec 2023
Verwarming nog altijd niet geleverd. Blijkbaar niet voorradig en we werden hiervan niet op de hoogte gebracht. Enkel maar bij navraag, ons dit laten weten. En we weten nu nog altijd niet hoe het zit en wanneer die wordt geleverd.
Antwoord van e-verwarming.nl
Goedemiddag, We vinden het heel vervelend dat de kachel die u heeft besteld niet voorradig is. Tot op heden is de kachel nog niet bij ons binnen en wachten wij op een bericht van de fabrikant met de levertijd. Ik las dat u uw order heeft geannuleerd en wij u het geld terug hebben gestort op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team E-verwarming
15 aug 2023
Geen pakketje afgeleverd.
29 aug 2023
Beste Dirk Jan, Wij krijgen nu de melding van DHL dat ze het pakket retour hebben gestuurd. Morgen verwachten wij dat het pakket opnieuw bij u wordt aangeleverd. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs