tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.com

300 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden608 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2021
tofvel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering en op slag verliefd op mijn Toffels. Ik maak me echter een klein beetje zorgen over een mogelijke verdunning in het vilt op de binnenkant van de hak (eerste foto)van de rechterslof. Aan de andere kant is het vilt zo dik en stevig dat ik daar geen verrassingen/problemen mee verwacht. Ik heb maat 45,5 en maat 46 besteld, ze zitten als gegoten maar eigenlijk wel een schoenlepel nodig om ze aan te krijgen. Mogelijk is mijn wreef wat hoog.

8 nov 2023
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.

Beoordelingen voor tofvel.com

Snel geleverd, prima product.
Voorlopig bevallen ze goed
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je review deze bevalt ons wel! Veel plezier met je Tofvels.
20 jan 2024
Heerlijk warm!'
27 jan 2024
Reclame klopt
Antwoord van tofvel.com
Dank voor de review! Review klopt ;)
20 jan 2024
13 jan 2024
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je vier sterren review! Graag horen we wat we beter kunnen doen om de volgende keer een vijf sterren review te ontvangen?
6 jan 2024
31 dec 2023
30 dec 2023

de kwaliteit is erg goed maar instap te krap

de kwaliteit is erg goed, maar de instap ruimte is heel erg nauw. Advies om de opening ruimer te maken en aan te geven dat minstens 2 maten groter bestellen aan te raden is.
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je niet in een keer de juiste maat hebt kunnen vinden. De tofvels worden met de hand gemaakt in Nepal. Hierdoor kan er altijd een verschil en zitten en moet de klant onverhoopt een gratis om ruiling doen voor een maat groter. Heb je een hoge wreef of brede voet dan adviseren wij vaak een maat groter te nemen.