tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.com

297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2021
tofvel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering en op slag verliefd op mijn Toffels. Ik maak me echter een klein beetje zorgen over een mogelijke verdunning in het vilt op de binnenkant van de hak (eerste foto)van de rechterslof. Aan de andere kant is het vilt zo dik en stevig dat ik daar geen verrassingen/problemen mee verwacht. Ik heb maat 45,5 en maat 46 besteld, ze zitten als gegoten maar eigenlijk wel een schoenlepel nodig om ze aan te krijgen. Mogelijk is mijn wreef wat hoog.

8 nov 2023
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.

Beoordelingen voor tofvel.com

27 jan 2024
Reclame klopt
Antwoord van tofvel.com
Dank voor de review! Review klopt ;)
17 feb 2024
20 jan 2024
17 feb 2024
Zeer vervelend die herhaaldelijke mails om een recensie achter te laten voor Tofvel! Ik ga dan ook 1 ster geven, enkel omdat ik dit soort dwingende mails niet op Prijs stel
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je onze e-mails als vervelend en dwingend ervaart. We zullen je van de mailinglist afhalen.
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je eerlijke review Marianne graag horen wat we de volgende keer beter kunnen doen om een vijf sterren review van je te krijgen.

Heerlijke pantoffels!

Heerlijke pantoffels, duurzaam/verantwoord en heerlijk warme voeten zonder té warm te worden. Wel verschil in stugheid, eerste paar was top en heb ik echt versleten door dagelijks dragen, mn tweede paar was echt te krap ondanks zelfde maat en uitlopen doen ze niet. Ondanks dat toch paar nummer 3 aangeschaft en weer blij mee.
Antwoord van tofvel.com
Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je onze pantoffels heerlijk vindt. Jammer van het verschil in stugheid bij het tweede paar, maar super dat paar nummer 3 weer naar wens is.

Lekker warm en goede service

Eerste paar besteld. Ik heb normaal maat 40/41 en sloffen zijn meestal wat groot. Deze niet, dus eerste paar (maat 40) pastte niet. Ruilen ging soepel, kreeg meteen nieuwe paar toegestuurd (maat 42) terwijl oude nog opgehaald moesten worden. Ging heel soepel. Sloffen zitten heerlijk!

Super fijne pantoffels

Voor de tweede keer Tofvel pantoffels besteld want ik ben er erg tevreden over. Nooit te warm, lichtgewicht, prettige pasvorm en duurzaam. Ik heb smalle voeten, met brede voeten lijken ze me lastig aan te trekken
Antwoord van tofvel.com
Bedankt voor uw 5* review !!! Fijn dat u tevreden bent over de Tofvels. Veel plezier ermee !
Mooie sloffen! Warm ook. Ik moest ze ruilen omdat ze eerste maat net niet lekker zat. Het tweede paar werd al opgestuurd voordat ik het eerste kom wegbrengen. Service!!
Antwoord van tofvel.com
Wat fijn om te horen dat je heerlijk warme voeten hebt. Goed om te weten dat de levering perfect was en de nieuwe maat snel geregeld was. Bedankt voor je positieve feedback!

Van mij een dikke 10!

Superfijne pantoffels en een hele snelle levering. Ik ben zeer tevreden! Één maatje groter dan mijn normale schoenmaat besteld en die zitten perfect.
Lekker warm en prachtige kleuren! Alleen het persoonlijk signatuur dat op mijn tofvel staat is niet terug te vinden op jullie website, jammer!
1 jan 2024
Prima! Snelle levering, maat zoals t moet: passend. Beetje brede leest ondanks dat ik aangaf een dames maat te willen… maar lekker warm!
Antwoord van tofvel.com
Fijn om te horen! Geweldig dat de levering snel was en de maat goed past. Het is jammer van de brede leest, maar goed om te weten dat ze lekker warm zijn.
Lekker warm, stevig en dik materiaal. Leek eerst wat klein. Na een week goed aan en uit te trekken en je slipt er niet in heen en weer.
26 dec 2023

Snelle en hele fijne, mooie en overzichtelijke site

Snelle en hele fijne site. Service is top. Voor omruiling de nieuwe al binnen terwijl de oude nog onderweg retour waren. Echt SUPER!
Antwoord van tofvel.com
Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat je onze site en service waardeert. Het is geweldig om te horen dat de omruiling zo snel en soepel verliep.