tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.com

305 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden638 beoordelingen in totaal

29 jan 2024
Snelle levering en op slag verliefd op mijn Toffels. Ik maak me echter een klein beetje zorgen over een mogelijke verdunning in het vilt op de binnenkant van de hak (eerste foto)van de rechterslof. Aan de andere kant is het vilt zo dik en stevig dat ik daar geen verrassingen/problemen mee verwacht. Ik heb maat 45,5 en maat 46 besteld, ze zitten als gegoten maar eigenlijk wel een schoenlepel nodig om ze aan te krijgen. Mogelijk is mijn wreef wat hoog.

8 nov 2023
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.

Beoordelingen voor tofvel.com

16 jan 2024

Lekker warm en goede service

Eerste paar besteld. Ik heb normaal maat 40/41 en sloffen zijn meestal wat groot. Deze niet, dus eerste paar (maat 40) pastte niet. Ruilen ging soepel, kreeg meteen nieuwe paar toegestuurd (maat 42) terwijl oude nog opgehaald moesten worden. Ging heel soepel. Sloffen zitten heerlijk!
25 sep 2023

Nooit meer koude voeten

Weer twee paar heerlijk paar warme sloffen ontvangen :) Een paar had een fabrieksfoutje, maar dat werd door de klantenservice snel en adequaat opgelost. Ik beveel de sloffen iedereen aan: nooit meer koude voeten, zeer lange levensduur en nog mens- en natuurvriendelijk ook.
30 jan 2024

Heerlijke sloffen

De tofvels zijn warm, comfortabel en prachtig. De maat was te klein. Het omruilen leek even lastig omdat de volgende maat niet beschikbaar was maar ik ben via de mail te woord gestaan. Je mag de maat kosteloos ruilen als je de zelfde kleur neemt, dat is fijn!
2 feb 2024
Het is geweldig om te horen dat je tofvels warm, comfortabel en prachtig vindt. Het is jammer dat de maat te klein was, maar het is goed dat je via e-mail contact hebt opgenomen om het omruilproces te bespreken. Comfortabele en prachtige tofvels zijn zeker een geweldige aanvulling op je schoenencollectie!
5 sep 2023
De pantoffels zitten heerlijk. Ik heb nu een hoog en een laag paar. Echter, als ik de juiste lengtemaat zou nemen, is de opening te klein zodat mijn voet er erg moeizaam in komt. Nu zijn mijn sloffen dus veel te groot, maar kom ik er wel in.
20 okt 2023
Het zijn heerlijk warme sloffen. Doordat ik last heb van neuropathie in mijn voeten heb ik steeds koude voeten, nu blijven ze heerlijk warm! Ook de verzending was super snel, de ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Dank je wel 😊
30 jan 2024

Onmisbaar geworden pantoffels

Aangenaam warm, super comfortabele dempende zool, tofvel vormt zich naar je voeten, en is inmiddels onmisbaar geworden :) plus hele fijne klantenservice die met een super fijne oplossing kwam naar aanleiding van een verzoek van mij.
31 jan 2024
Geweldig om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad! Fantastisch dat de klantenservice ook top was. Blij dat je zo tevreden bent!
9 dec 2023
Voor het eerst echt warme voeten. Al veel geprobeerd. Met rubberzool zodat je naar de schuur kan lopen om iets re halen. Doordat ik nu weer warme voeten heb, gelijk ook geen koude handen meer. Erg geappig om dat te constateren.
11 dec 2023
Dank voor je mooie review! Het is geweldig om te horen dat je eindelijk warme voeten hebt en dat dit ook een positief effect lijkt te hebben op je handen!
10 jan 2024

Super fijne pantoffels

Voor de tweede keer Tofvel pantoffels besteld want ik ben er erg tevreden over. Nooit te warm, lichtgewicht, prettige pasvorm en duurzaam. Ik heb smalle voeten, met brede voeten lijken ze me lastig aan te trekken
11 jan 2024
Bedankt voor uw 5* review !!! Fijn dat u tevreden bent over de Tofvels. Veel plezier ermee !
25 nov 2023
Geweldig fijne ‘toffels’ die de voeten echt warm houden. Dankzij het dikke vilt van wol en de van binnen goed gevormde zool lopen ze heerlijk. Geruisloos op het parket en dus fijn voor eventuele onderburen
6 okt 2023

Prima idee om mensen in Nepal te steunen

Het idee erachter spreekt erg aan. Bovendien zijn ze heel behaaglijk en warm. Helaas was het onmogelijk om erin te komen; de enige manier was de inkepingen dieper in te knippen. Vandaar een minpintje.
13 dec 2023

Uitstekend !!

Prima afhandeling van de bestelling. En heel blij met de pantoffels. Die voldoen helemaal aan de verwachtingen. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding. Dus: helemaal tevreden.
13 dec 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de afhandeling van je bestelling en dat de pantoffels aan je verwachtingen voldoen. Ons streven is altijd om een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden. We waarderen je steun en hopen dat je nog lang plezier zult hebben van je aankoop.
31 aug 2023
Ik had pantoffels besteld helaas te klein en weer nieuwe besteld. Bijzonder snel, met afleveren retourneren en terug betaling. Mooi materiaal en afgewerkt lekker warm.
10 jan 2024
Mooie sloffen! Warm ook. Ik moest ze ruilen omdat ze eerste maat net niet lekker zat. Het tweede paar werd al opgestuurd voordat ik het eerste kom wegbrengen. Service!!
11 jan 2024
Wat fijn om te horen dat je heerlijk warme voeten hebt. Goed om te weten dat de levering perfect was en de nieuwe maat snel geregeld was. Bedankt voor je positieve feedback!
27 dec 2023

Van mij een dikke 10!

Superfijne pantoffels en een hele snelle levering. Ik ben zeer tevreden! Één maatje groter dan mijn normale schoenmaat besteld en die zitten perfect.
25 jan 2024
Het is een uitstekende aankoop. De Tofvel houdt de warmte vast , hetgeen vooral fijn is omdat we geen vloerverwarming hebben!! Zit goed aan de voet.
25 jan 2024
Dat klinkt geweldig! Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat de Tofvel de warmte goed vasthoudt, vooral zonder vloerverwarming. En dat ze comfortabel zitten is natuurlijk ook top!
LB
Linda B.
Almere
27 okt 2023

Prachtige sloffen.

Mooie natuurlijke materialen en goede kwaliteit. lopen heerlijk en aangenaam warme voeten. Instap is wat strak, maar hopelijk is dat nieuwigheid.
28 dec 2023
Lekker warm en prachtige kleuren! Alleen het persoonlijk signatuur dat op mijn tofvel staat is niet terug te vinden op jullie website, jammer!
23 okt 2023
Heerlijk warme pantoffels! Zelfs mijn vader, die altijd koude voeten heeft door een slechte doorbloeding, heeft door Tofvel warme voeten.
1 jan 2024
Prima! Snelle levering, maat zoals t moet: passend. Beetje brede leest ondanks dat ik aangaf een dames maat te willen… maar lekker warm!
2 jan 2024
Fijn om te horen! Geweldig dat de levering snel was en de maat goed past. Het is jammer van de brede leest, maar goed om te weten dat ze lekker warm zijn.
27 dec 2023
Lekker warm, stevig en dik materiaal. Leek eerst wat klein. Na een week goed aan en uit te trekken en je slipt er niet in heen en weer.