tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.com

305 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden638 beoordelingen in totaal

29 jan 2024
Snelle levering en op slag verliefd op mijn Toffels. Ik maak me echter een klein beetje zorgen over een mogelijke verdunning in het vilt op de binnenkant van de hak (eerste foto)van de rechterslof. Aan de andere kant is het vilt zo dik en stevig dat ik daar geen verrassingen/problemen mee verwacht. Ik heb maat 45,5 en maat 46 besteld, ze zitten als gegoten maar eigenlijk wel een schoenlepel nodig om ze aan te krijgen. Mogelijk is mijn wreef wat hoog.

8 nov 2023
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.

Beoordelingen voor tofvel.com

20 feb 2024

Goede kwaliteit

Gaan gemakkelijk aan. Zitten comfortable. Eerste dagen even tijd nodig om naar je voet te vormen. Geen klamme voeten. Prettig dat er ook een zool is voor buiten dragen. Ik heb zowel binnen als buiten sloffen gehaald en wil ze de hele dag aan. Aanrader
ML
Marian L.
Hoogeloon
8 mrt 2024
Geweldig lekker warme voeten super ! Alleen jammer dat de leren zool door gebruik erg glad wordt durf er niet meer de trap op en af te lopen
LA
Leo A.
Gouda
24 feb 2024
heerlijke sloffen en je helpt mee aan fair trade, wat een goed gevoel geeft
26 feb 2024
Fantastisch om te horen dat je blij bent met je heerlijke sloffen en dat het je een goed gevoel geeft bij te dragen aan fair trade! Bij Tofvel is dat precies waar we voor staan: comfort combineren met zorg voor mens en milieu. Geniet van je warme voeten en het warme gevoel van binnen. Dankjewel voor je steun en het delen van je positieve ervaring!
19 feb 2024
Goede pasvorm 👍 mooi gemaakt en zitten perfect
10 mrt 2024
Snelle levering Product super comfortabel
11 mrt 2024
Heel fijn om te horen dat je blij bent met de snelle levering en het comfort van je product! Bij Tofvel doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk kunt genieten van je nieuwe pantoffels. Jouw comfort en tevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. Geniet van de warmte en het comfort. Mocht je nog vragen hebben of meer informatie willen, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback!
15 feb 2024
Goed overleg en snelle service bij klacht
16 feb 2024
Super om te horen dat je tevreden bent over ons overleg en de snelle service bij je klacht! We staan altijd klaar om te helpen en het verschil te maken. Geniet van je Tofvel pantoffels en laat het ons weten als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen. Warme groet!
18 feb 2024
Aardig en behulpzaam
23 feb 2024
Niets
23 feb 2024
Super om te horen dat alles naar wens is! Bedankt voor je positieve feedback. Geniet van de warmte en het comfort van je Tofvel pantoffels. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, we staan altijd voor je klaar. Warme groeten!
20 feb 2024

WD
w d.
oostrum
9 mrt 2024
Ze zitten lekker. De kranten erin vind ik niet fijn. Met mn blote voeten in met inkt bevuilde pantoffels was een overwinding... Bezorging met dhl was ook geen goede ervaring. Pakket was gewoon in de tuin gegooid
11 mrt 2024
Het is fijn om te horen dat je pantoffels lekker zitten! Het spijt ons echter te vernemen dat de kranten in de pantoffels en je ervaring met de bezorging niet naar wens waren. We streven ernaar om onze producten op een milieuvriendelijke manier te verpakken, maar het lijkt erop dat we in dit geval jouw ervaring niet hebben kunnen optimaliseren. We nemen je feedback serieus en zullen kijken naar alternatieven voor onze verpakkingsmethoden. Wat betreft de bezorging door DHL, dit is absoluut niet de service die we willen bieden. We zullen dit aankaarten bij onze bezorgpartner en ervoor zorgen dat dergelijke incidenten in de toekomst worden voorkomen. Jouw tevredenheid en gemak staan bij ons voorop. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice. We helpen je graag en willen ervoor zorgen dat je een positieve ervaring hebt met Tofvel. Bedankt voor het delen van je feedback.
17 feb 2024
Zeer vervelend die herhaaldelijke mails om een recensie achter te laten voor Tofvel! Ik ga dan ook 1 ster geven, enkel omdat ik dit soort dwingende mails niet op Prijs stel
19 feb 2024
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je onze e-mails als vervelend en dwingend ervaart. We zullen je van de mailinglist afhalen.
29 jan 2024
3 jan 2024

Heerlijke pantoffels!

Heerlijke pantoffels, duurzaam/verantwoord en heerlijk warme voeten zonder té warm te worden. Wel verschil in stugheid, eerste paar was top en heb ik echt versleten door dagelijks dragen, mn tweede paar was echt te krap ondanks zelfde maat en uitlopen doen ze niet. Ondanks dat toch paar nummer 3 aangeschaft en weer blij mee.
4 jan 2024
Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je onze pantoffels heerlijk vindt. Jammer van het verschil in stugheid bij het tweede paar, maar super dat paar nummer 3 weer naar wens is.
23 jan 2024
Ik kreeg de tip van een vriendin. De bestelling ging vlot en de sloffen zijn heerlijk warm en in Nepal gemaakt. Ik hoop dat de mensen daar er een goed salaris aan overhouden.
24 jan 2024
Dank voor je review. Een goed en eerlijk salaris krijgen ze daar zeker. Veel plezier met je Tofvels!
19 okt 2023

Goede kwaliteit sloffen

Het zijn goede kwaliteit sloffen. Het is alleen drama om ze aan te doen. Ze zijn zo verschrikkelijk smal. Als je ze eindelijk aan hebt met veel sjorren en trekken zitten ze prima en staan ze leuk. 4 punten omdat ze vreselijk moeilijk aan te trekken zijn. Ik heb geen brede voeten en maat 40 gekocht.
20 okt 2023
Bedankt voor je review, ja in het begin is het wat lastig om ze aan te krijgen, maar na een aantal keren hebben aangetrokken wordt het steeds makkelijker om aan te trekken. Nogmaals bedankt voor je review.