tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.com

297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2021
tofvel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering en op slag verliefd op mijn Toffels. Ik maak me echter een klein beetje zorgen over een mogelijke verdunning in het vilt op de binnenkant van de hak (eerste foto)van de rechterslof. Aan de andere kant is het vilt zo dik en stevig dat ik daar geen verrassingen/problemen mee verwacht. Ik heb maat 45,5 en maat 46 besteld, ze zitten als gegoten maar eigenlijk wel een schoenlepel nodig om ze aan te krijgen. Mogelijk is mijn wreef wat hoog.

8 nov 2023
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.

Beoordelingen voor tofvel.com

17 mrt 2024
Vlotte levering. Fijn product volgens omschrijving
Antwoord van tofvel.com
Super om te horen dat je tevreden bent met de vlotte levering en onze pantoffels! Geniet van de warmte en het comfort. 😊🧦 Warme groetjes, het Tofvel team.
Goede pasvorm 👍 mooi gemaakt en zitten perfect
10 mrt 2024
Snelle levering Product super comfortabel
Antwoord van tofvel.com
Heel fijn om te horen dat je blij bent met de snelle levering en het comfort van je product! Bij Tofvel doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk kunt genieten van je nieuwe pantoffels. Jouw comfort en tevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. Geniet van de warmte en het comfort. Mocht je nog vragen hebben of meer informatie willen, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback!
16 mrt 2024
Snelle reactie en levering
Niets
Antwoord van tofvel.com
Super om te horen dat alles naar wens is! Bedankt voor je positieve feedback. Geniet van de warmte en het comfort van je Tofvel pantoffels. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, we staan altijd voor je klaar. Warme groeten!

Prima

X
20 mrt 2024
20 mrt 2024
WD
w d.
oostrum
9 mrt 2024
Ze zitten lekker. De kranten erin vind ik niet fijn. Met mn blote voeten in met inkt bevuilde pantoffels was een overwinding... Bezorging met dhl was ook geen goede ervaring. Pakket was gewoon in de tuin gegooid
Antwoord van tofvel.com
Het is fijn om te horen dat je pantoffels lekker zitten! Het spijt ons echter te vernemen dat de kranten in de pantoffels en je ervaring met de bezorging niet naar wens waren. We streven ernaar om onze producten op een milieuvriendelijke manier te verpakken, maar het lijkt erop dat we in dit geval jouw ervaring niet hebben kunnen optimaliseren. We nemen je feedback serieus en zullen kijken naar alternatieven voor onze verpakkingsmethoden. Wat betreft de bezorging door DHL, dit is absoluut niet de service die we willen bieden. We zullen dit aankaarten bij onze bezorgpartner en ervoor zorgen dat dergelijke incidenten in de toekomst worden voorkomen. Jouw tevredenheid en gemak staan bij ons voorop. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice. We helpen je graag en willen ervoor zorgen dat je een positieve ervaring hebt met Tofvel. Bedankt voor het delen van je feedback.
Ik kreeg de tip van een vriendin. De bestelling ging vlot en de sloffen zijn heerlijk warm en in Nepal gemaakt. Ik hoop dat de mensen daar er een goed salaris aan overhouden.
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je review. Een goed en eerlijk salaris krijgen ze daar zeker. Veel plezier met je Tofvels!
De pantoffels zitten erg lekker. Kwaliteit lijkt goed, maar omdat dit mijn eerste paar is kan ik daar niet zo veel over zeggen. Eerst maat 43 besteld. Die waren te krap/net te klein. Het retour sturen en nieuwe ontvangen was snel geregeld en zonder zorgen. Maat 44 zit top.
Antwoord van tofvel.com
Fantastisch dat de maat 44 pantoffels perfect zitten en je tevreden bent met onze service! Fijn dat alles snel en zorgeloos is verlopen. Geniet van je nieuwe, warme pantoffels en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Tofvel.

Heerlijke sloffen

De tofvels zijn warm, comfortabel en prachtig. De maat was te klein. Het omruilen leek even lastig omdat de volgende maat niet beschikbaar was maar ik ben via de mail te woord gestaan. Je mag de maat kosteloos ruilen als je de zelfde kleur neemt, dat is fijn!
Antwoord van tofvel.com
Het is geweldig om te horen dat je tofvels warm, comfortabel en prachtig vindt. Het is jammer dat de maat te klein was, maar het is goed dat je via e-mail contact hebt opgenomen om het omruilproces te bespreken. Comfortabele en prachtige tofvels zijn zeker een geweldige aanvulling op je schoenencollectie!

Onmisbaar geworden pantoffels

Aangenaam warm, super comfortabele dempende zool, tofvel vormt zich naar je voeten, en is inmiddels onmisbaar geworden :) plus hele fijne klantenservice die met een super fijne oplossing kwam naar aanleiding van een verzoek van mij.
Antwoord van tofvel.com
Geweldig om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad! Fantastisch dat de klantenservice ook top was. Blij dat je zo tevreden bent!
Het is een uitstekende aankoop. De Tofvel houdt de warmte vast , hetgeen vooral fijn is omdat we geen vloerverwarming hebben!! Zit goed aan de voet.
Antwoord van tofvel.com
Dat klinkt geweldig! Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat de Tofvel de warmte goed vasthoudt, vooral zonder vloerverwarming. En dat ze comfortabel zitten is natuurlijk ook top!
Fijne webshop met mooie producten. De tofvels zijn zo fijn dat ik voor mijn man ook een paar heb gekocht!
Antwoord van tofvel.com
Wat fantastisch om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met de webshop en de tofvels! Het is geweldig dat ze zo comfortabel zijn dat je zelfs besloten hebt om ook een paar voor je man te kopen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, en veel plezier met jullie nieuwe pantoffels!
Lekker warm Ze zijn wat krap met instappe ,vooral in het begin, met een wat hogere wreef is moeilijk
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je feedback! Blij dat je de pantoffel mooi vindt, we begrijpen dat het soms lastig kan zijn om ze aan te krijgen wanneer je een hoge wreef hebt. Hopelijk wordt het in de toekomst makkelijker.
Super tevreden met mijn slofjes😀 Iets duurder maar mooi van kwaliteit en een leuk verhaal erachter!