tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.com

322 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden656 beoordelingen in totaal

Snelle levering en op slag verliefd op mijn Toffels. Ik maak me echter een klein beetje zorgen over een mogelijke verdunning in het vilt op de binnenkant van de hak (eerste foto)van de rechterslof. Aan de andere kant is het vilt zo dik en stevig dat ik daar geen verrassingen/problemen mee verwacht. Ik heb maat 45,5 en maat 46 besteld, ze zitten als gegoten maar eigenlijk wel een schoenlepel nodig om ze aan te krijgen. Mogelijk is mijn wreef wat hoog.

8 nov 2023
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.

Beoordelingen voor tofvel.com

2 jun 2024
29 mei 2024
19 jun 2024

Mooi maar vallen klein

Mooie kwalitatieve toffels maar ze vallen wel heel klein.
26 jun 2024
Pasvorm onvoldoende. Zelf betalen bij retourneren.
28 jun 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer dat de pasvorm niet goed is. Helaas is het ons beleid dat klanten zelf voor de retourkosten betaald omruilen voor een andere maat is gratis. We waarderen je feedback en hopen dat je volgende ervaring beter is.
7 mei 2024
Communicatie en vlotte levering zijn net zo fijn als de (pan)tofvel zelf.
10 mei 2024
Het lijkt erop dat je een positieve ervaring deelt over communicatie en snelle levering, net zo plezierig als het product zelf—een (pan)tofvel. Dit klinkt alsof je een goede ervaring had met een aankoop. Veel plezier met de Tovels
23 mei 2024
8 mei 2024
5 mei 2024
4 mei 2024
3 mei 2024
1 mei 2024
Ik vind de sloffen heerlijk zitten, ze zijn warm en lopen fijn. Het enige is dat ze, omdat het vilt stevig is, moeilijk zijn om aan te trekken. Een lusje aan de achterkant zou erg helpen dus dat zou mijn vraag/tip zijn.
MB
Mirjam B.
Alkmaar
Prachtige sloffen mooi in alle opzichten. Goede zool waarmee je ook even naar buiten kan lekker antislip. Ik heb ze gekocht voor mijn lief maar ga ze zelf ook bestellen. Echt superrrrrr.

Nieuwe sloffen

Na jaren intensief gebruik waren mijn Tofvels aan vervanging toe. Zelfde weer besteld, want zitten als gegoten. Levering ging sneller dan verwacht, dus zijn al in gebruik.
Antwoord van tofvel.com
Wat fijn om te horen dat je na jaren intensief gebruik weer voor Tofvel hebt gekozen! We zijn blij dat ze als gegoten zitten en dat je tevreden bent met de snelle levering. Geniet van je nieuwe Tofvels en de warmte die ze brengen. Dankjewel voor het delen van je ervaring!
PL
Paul L.
Sittard
31 mrt 2024
Niveau van afwerking (vorm en stabiliteit) is hoog. Authenticiteit van logo op de schoen (stiksel) is apart. Ga zo door!

Mooi kadootje voor een dierbare!

Mooi kadootje voor een dierbare uitgezocht en gekocht. Snelle, keurige levering en de ontvanger is er super blij mee!
Antwoord van tofvel.com
Super om te horen dat het cadeau zo goed is ontvangen en dat alles naar wens was met de levering! Hartelijk dank voor het kiezen van Tofvel als cadeau voor je dierbare. We hopen dat het veel warmte en vreugde brengt. 🌟