PKMNCardshop.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden91 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2023
PKMNCardshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor PKMNCardshop.nl

Makkelijk losse kaarten bij bestellen. Netjes verpakt. Verschillende verzend mogelijkheden. Snel geleverd.
Perfecte service, snel, correct, verzorgd. Verzendkosten zijn wat duur.
Na dat ik wat teleurstellende reviews had gelezen, tog maar de risico genomen om mijn kaartjes hier te bestellen. Ik had ze op zaterdag avond besteld en had ze dinsdag middag op de mat liggen onbeschadigd en heel. Zeer goed verpakt en een super snelle levering. Zeker een topp service lekker snel en soepel. Zou er zo weer kaartjes kopen. DUS LAAT JE ZEKER NIET TEGENHOUDEN DOOR DE NEGATIEVE REVIEWS.
27 jun 2023

Netjes en geordend

Heel fijn! Alles is mooi aangekomen, de specials zelfs netjes in sleeves gedaan! Daarnaast was alles precies op volgorde van de bestelorder - zo kon ik alles langsgaan en controleren. Thanks voor de goede zorgen <3
1 jun 2023

1e keer en...

Heb wat kaarten gekocht en gekozen voor de bubbeltjes envelop op mijn eigen risico. Kaarten kwamen in goede staat aan en waren gesleeved. Aanrader als je je collectie compleet wil maken!
26 jun 2023
Goede en snelle service. Meerdere keren al bij deze webshop besteld. Producten zijn altijd in goede staat en netjes verpakt.
27 aug 2023
Zeer goede service, ook zeer goede kwaliteit van pokemon kaarten en aardige eigenaar, hij heeft een vaste klant erbij!
1 jun 2023
All the cards were all in mint condition and arrived just one week after I ordered them. Great service 👍 Thank you
11 sep 2023

Perfect every time

Zoals elke keer, perfect geleverd en een mooi aanbod aan kaarten! <3 thank youu!
26 nov 2023
Levert snel en betrouwbaar, wat je niet van alle webshops kunt zeggen
31 mei 2023
de pokemon kaarten komen netjes aan en een snelle levering super
16 sep 2023

Goed verpakt en hoge kwaliteit

Goed verpakt, snelle service en alle kaarten in topconditie !
1 nov 2023
Heel goede service kom zeker terug!
29 okt 2023
Snel verzonden, goed verpakt.
Snelle en correcte levering
Snel en perfect ingepakt