arebos.nl

488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden657 beoordelingen in totaal

Redelijk

Gecertificeerd sinds: 9 jul 2021
arebos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 aug 2023
Op tijd geleverd kurrig verpakt Ben alleen niet blij met de bezorging door DPD pakket werd beneden in de hal gezet en moest het zelf naar de 2ste verdieping slepen en dat viel niet mee met een pakket van 28kilo

4 jul 2023
Klantenservice waardeloos, antwoord op email in gebrekkig Nederlands en telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje tijdens werktijden dat ze momenteel niet bereikbaar zijn, na werktijd krijg je een bandje dat ze gesloten zijn en bereikbaar zijn tijdens werktijden. Waardeloos, bestel dezelfde artikelen van Arebos op BOL.COM!!! Veel meer klantgericht en klantvriendelijk, ook geen retour kosten

Beoordelingen voor arebos.nl

JV
Jan V.
Roosendaal
31 mrt 2024
17 mrt 2024
17 mrt 2024

Plateau wagens voor in garage.

Zeer slecht. Wacht al een week op reactie van ‘Winkeltje24’ Zijn ook niet telefonisch bereikbaar. Geen track & tracé. Een voorgeprogrammeerde mail ontvangen, daar hebben wij niets aan. Hoe lang gaat dit nog duren of moeten we even heel erg duidelijke juridische stappen ondernemen? Maar dan ook met juridische gevolgen!
Goederen nog steeds niet geleverd en met de webshop kom je niet in contact. De telefoon wordt na het antwoord bandje verbroken en op het contactformulier reageert met niet. Echt een waardeloze firma. Voor mij geen 2e keer
16 mrt 2024
We wachten al een week op onze bestelling. Reageren helemaal niet op e-mails. Mocht het artikel toch nog binnenkomen of er wordt gereageerd op de mails, pas ik deze review aan
Ik heb een kinderstoeltje besteld maar weet niet wanneer het geleverd wordt en ik kan jullie niet belllen omdat er geregeld storing is ,dit is een slechte zaak van EREBOS
Vragen beantwoorden duurt lang via mail, telefonisch niet bereikbaar op verschillende tijdstippen. Antwoorden???? Onduidelijk.
Bestelling geplaatst en laten niks meer van zich horen. Telefonisch en via email niet te bereiken. Bestel hier niet.
Heb niets ontvangen, bellen word niet opgenomen. En mail krijg je terug. Waardeloos.
Lichten doen het niet en krijg geen antwoord op mijn mail. Ga het terugsturen
Dramatisch om.contact mee op te nemen track en tracr werkt niet

Nog geen bericht van afleveren gehad…

Nog geen bericht van afleveren gehad 7dagen geleden besteld
7 apr 2024
Helft bestelling gekregen en geen contact mee te krijgen
Geen feedback en na een week nog niet geleverd
Ik heb na een week het pakket nog niet binnen.
Verkeerde kleur geleverd