naintrading.nl

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 aug 2020
naintrading.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor naintrading.nl

Goede communizatie en levering volgens afspraak
Bij onze kelim zat een flinke afwijking tussen de kleuren op de website vs werkelijkheid. Terugsturen verliep eenvoudig en kosteloos.
Uiterst adequate en snelle levering .
Top kwaliteit en service

goede leverancier

Goede communicatie over levering. Prompt geleverd. Goed verpakt. Geweldig product. Nog mooier dan ik dacht. 100% tevreden
De collectie perzische tapijten is zeer uitgebreid. Meer aanbod van fijngeknoopte tapijten zou ik op prijs stellen.
Snelle en correcte levering. Zeer mooie tapijten!! Waarheidsgetrouw afgebeeld.
14 jan 2024
Snelle en correcte levering

Kleur klopt niet

Mooie tapijt van goed kwaliteit, maar de kleur klopt niet. Veel donkerder in het echt. Jammer wel, maar toch heel mooi.
HD
H. C. D.
Rotterdam
24 jul 2023
Vandaag mijn tapijt ontvangen, ben er blij mee. Bijzonder nette behandeling bij eerdere bestelling van een tapijt wat niet goed was. Zij konden dit niet verkopen en kreeg daar keurig bericht over. Gelijk aanbieding gekregen van soortgelijke tapijten. Bijzonder goede service.
24 nov 2023

Zeer tevreden

Prachtige tapijten, goed en duidelijk gefotografeerd, ook de kleuren op de foto's komen goed over. Snelle verzending. Wij zijn heel blij met onze mooie tapijten. Dank!
Na overleg over de kleur vh tapijt, heb ik t besteld. Ben zeker tevreden. De geur de eerste dagen was wel heftig. Dat verdwijnt langzaam. Het tapijt is mooi.
4 nov 2023

kan niet beter

duidelijke website prima prijs voor elk item eerlijke voorlichting super service snel verzonden en goed verpakt weldadige garantie
5 okt 2023

Top kwaliteit van een top bedrijf.

In alle opzichten een geweldige ervaring. Te beginnen bij de grote keus op de mooie website tot en met de snelle bezorging.
23 jun 2023
Top logistiek. Kleed1 bevielnons niet, ander besteld. Door koerier binnen paar dagen omgewisseld. Kleed zelf erg mooi.
2 aug 2023
Beter communiceren via de mail. Als de klant een E-mail stuurt, het zal fijn zijn om antwoord te krijgen
YW
3 aug 2023
Kleden voldoen exact aan verwachting. Duidelijke presentatie op website. Snelle bezorging.
2 okt 2023

Zeer tevreden

Voldoet exact aan hoe de kleden op de site getoond worden. Snelle levering.
JM
J.P. M.
Hardenberg
23 mei 2023
Mooi overzichtelijk aanbod, snel en doelmatige verzending. Prachtig tapijt !
24 okt 2023
Zeer betrouwbaar en snel; kleuren nog mooier in het echt dan op de foto’s