limtrade.nl

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2021
limtrade.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Uitstekende service van a tot z. van bestelling tot levermoment een paar contactmomentjes gehad omdat ik graag iets anders dan standaard wilde. Alles in goed overleg en met uitstekend advies van Limtrade uit geregeld. (En ik was wel lastig met mijn wensen en vragen..... Maar ze gaven geen krimp en hebben het top geregeld en geleverd) Mijn dank is groot.

Verwarring en onduidelijkheid over levertijd. En pas de 1 na laatste dag bellen dat ze het niet op voorraad hebben en je dunner staal kan krijgen. Maar dan ook nog zonder dat je een deel van het al betaalde geld terug krijgt. Erg jammer en niet goed geholpen helaas

Beoordelingen voor limtrade.nl

5 jul 2023
Zeer goede service en zorgen dat alles in orde is voordat de bestelling geaccordeerd wordt. Enige wat "mis" ging was het melden van de levering. Maar dat is een kleinigheidje wat niet opweegt tegen de service.
JD
Jan Kees d.
Driebergen-rijsenburg
22 nov 2023

Top bedrijf.

De verwachte levertijd was net 2 dagen te laat voor mij (wel binnen de gestelde marge). Even een belletje, en het werd geregeld. Top, dat het eerder geleverd kon worden. Dank Limtrade.
19 okt 2023
Nemen ruim van tevoren contact op en leveren netjes op tijd en redelijk snel ook, denken met je mee in mijn geval, door afsluiting toegangsweg, op een woonboulevard gelost toppie
4 sep 2023
Mijn vraag was niet helemaal standaard. Dit had ik in het commentaar veld gezet bij de bestelling. Binnen een uur werd vanuit de werkplaats contact met mij opgenomen.

Goed bedrijf

Duidelijke website en gemakkelijk om te bestellen. Na de bestelling is er telefonisch contact gezocht om mij op de hoogte te stellen van de levering. Erg fijn!
27 okt 2023

UNP 180 voor garage

Ik had nog nooit eerder een unp balk op maat besteld. Het contact tijdens het proces was erg goed. De levering was op tijd. Erg goed en betrouwbaar bedrijf!
3 okt 2023

Top

Levering kwam iets eerder dan gepland! Erg fijn de chauffeur vriendelijke jongeman complimenten voor zn stuur kunst met zn grote vrachtwagen.
23 nov 2023
Bestelgemak is goed Prijs is iets te hoog Kwaliteit verzinken is matig Levertermijn is goed Voor zekerheid na-behandeld met zinkspray
9 nov 2023
De bestelling vlot afgewerkt en op de afgesproken tijd geleverd in een niet zo makkelijk bereikbaar straatje👍 Vriendelijk bedrijf
18 okt 2023
Prima service Bestel site , nabellen om hea even een onduidelijkheid te checken ,snelle levering aan huis
14 jul 2023
Ik was blij omdat jullie hebben heel snel alles geregeld, inclusief transport Dankjewel
30 aug 2023

Top

Vriendelijkheid, vtvb met de aankomst tijd, zorgzaamheid met afleveren . Een Dikke 10.👍
17 okt 2023
Chaffeur belde zelfs kwartier voor aankomst. Levering was goed.
23 jun 2023
Persoonlijk contact via telefoon met planning en administratie
RM
R M.
Dinther
4 okt 2023
Goed binnen afgesproken tijd. Netjes geleverd. Aardige man.
3 okt 2023

Aanrader

Bestellen, betalen en leveren. Hoe makkelijk Jan het zijn.
20 jul 2023
produkten werden snel bezorgd en alles was perfect op maat
22 aug 2023
Compleet en precies en op tijd vlg afspraak geleverd.
27 jul 2023
Gewoon goed geregeld van bestelling tot transport !