Voegenshop.nl

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
Voegenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De badkamer is dankzij voegenshop een geslaagd project geworden. Ze bieden de laagste prijs aan en dat laat niks over aan de kwaliteit. Snelle levering en persoonlijk, correcte en snelle reactie van de klanten service Omdat er 1 emmer voegmiddel niet voorradig was en ik toch graag het weekend de badkamer wilde afmaken zijn ze snel vanuit een ander depot er voor gaan zorgen dat er alsnog optijd een emmer voegmiddel in huis was. Als enige tip zou ik zeggen het aanbieden van brievenbus pakketjes bij bijvoorbeeld een kleurenwaaier. Dat je ook de kosten betaald voor een brievenbus pakketjes

Nergens info dat verzenden lang duurde

Beoordelingen voor Voegenshop.nl

Heel prettig contact gehad. Mijn bestelde product was niet direct leverbaar, maar er is toen goed meegedacht voor een alternatief product. Snelle en vriendelijke reacties op mails en product is snel geleverd

Een top winkel!!

Prima service, zeer goed advies, en enthousiast team heeft mij erg goed geholpen. Ze doen wat ze beloven: vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag werd de zending bezorgd. Ik kom zeker bij ze terug!
Mooi compliment, dankjewel!
Makkelijk telefonisch bereikbaar. Goed overleg, snelle levering. Dit bedrijf snapt het dat, je ondanks een webshop te zijn, er ook menselijk contact nodig is. Kan niets anders zeggen top gedaan!
Antwoord van Voegenshop.nl
Heel erg bedankt en prachtig resultaat!
Prima product en goede communicatie en een snelle levering ga zo door en ik zal zeker voor een volgen project jullie product zeker gebruiken
Heel erg bedankt!
Telefonisch heel sympathiek geholpen snelle levering en product kennis ga hier zeker nog een keer bestellen en zal dit ook aanbevelen.
Antwoord van Voegenshop.nl
Heel erg bedankt voor het mooie compliment!
Nemen de zorg om bestelling snel te leveren. Als dit niet lukt blijven ze in contact en bieden ze een alternatief.
Antwoord van Voegenshop.nl
Bedankt voor de mooie review!

Om 21.00 besteld, de volgende dag binnen. Kit gekocht. Kleur zand komt overeen met de Kleur op de website.
Antwoord van Voegenshop.nl
Hier doen we het voor :), dank!
Quick reply on my email request and always quick delivery! Super happy with my orders from Voegenshop!
Thank you very much!
Fijn contact met de eigenaar voor een specifieke vraag. Goede klantenservice en snel verzonden!
TK
Tonio K.
Oirschot
Prima prijs/kwaliteit. Zou overigens handig zijn geweest als er een tuitje bij had gezeten..
Antwoord van Voegenshop.nl
Heel erg bedankt, tuitje gaan we werk van maken
Snelle levering super en nette mail zoo door gaan ik raad iedereen die ik spreek gr cor
Antwoord van Voegenshop.nl
Bedankt voor het mooie compliment Cor!
Fijne en goede snelle levering, retourneren was geen probleem. Super bedrijf!!
Dankjewel!
Prima service en zeer snelle levering
Wat goed geen commentaar
27 jan 2024
Zoals opgeschreven op de site vandaag besteld morgen in huis 👌 top Alles klopt nooit problemen 👍🏻 ga zo door !
Antwoord van Voegenshop.nl
Bedankt voor jouw mooie compliment!
Super snel in huis! Toppers!
Heel erg bedankt!

Snelle levering, goede service aan telefoon, specifieke merkproducten ruim op voorraad.

Om te checken of er genoeg voorraad van een artikel was heb ik even naar Voegenshop gebeld. Ik werd vriendelijk en professioneel geholpen door iemand die verstand van zaken heeft. Het betreffende artikel was ruim op voorraad en had ik de volgende dag op tijd in huis zodat ik de klus kon afmaken. Perfect!
Antwoord van Voegenshop.nl
Heel erg bedankt voor het mooie compliment!

Uitstekend product assortiment en professionele klantenservice

Mijn ervaring met voegenshop.nl was uitstekend, vooral het vinden van Mapei producten was een aangename verrassing. Hun website is gebruiksvriendelijke en het betalingsproces ging vlot. Ook waardeer ik de eenvoud en de professionele klantenservice, wat het winkelen bij hen tot een aanrader maakt.